Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
Damn Kurtje, heel veel sterkte
Reply
Heel veel sterkte gewenst Kurtje!
Hier eenzelfde scenario momenteel aan de gang met mijn oma. Het gaat nu een beetje beter en ik ben ook erg bang voor een tegenslag, maar voorlopig is ze er nog.
Reply
Bedankt voor alle lieve reacties mensen. Sphinx jij ook veel sterkte met oma!
[+] 1 user says Thank You to kurtje for this post
Reply
Oh, wat een ellendig verhaal, Kurtje! Heel veel sterkte met alles.
Emoties komen vanzelf wel, als je er ruimte voor hebt.

En schaam je absoluut niet voor dat je blut bent en zulke lieve vrienden hebt! Dit is hun manier om je te helpen, geef ze die kans zonder je schuldig te voelen.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Gecondoleerd en sterkte Kurtje. En indien je het niet van je af kan schrijven of wat dan ook: misschien kan je met huisarts of POH-GGZ spreken?

En jij ook sterkte Sphinx.
Reply
Varoufakis gezien. In het museum waar ik nu ben.
Reply
Begin vooral niet 'Common People' te neuriën.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(04-07-2022, 11:12)Uplift Wrote: Begin vooral niet 'Common People' te neuriën.

Big Grin
Reply
(04-07-2022, 11:12)Uplift Wrote: Begin vooral niet 'Common People' te neuriën.

Big Grin Niet de kans gekregen, werd ook gevolgd met camera en zo. Overigens wel een aanrader; het Knossos museum en bijbehorend paleis, hoewel we ook een uitstekende gids er bij hadden.
Reply
Voor het eerst in vele jaren weer eens fatsoenlijk koorts gehad. Maar toch nog lekker geslapen (afwisselend onder twee dekbedden en alleen een lakentje Wink ).
[+] 3 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Beterschap meisbaer!
Reply
Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft volgende week met als dresscode Bohemian chic. Vandaag gewinkeld voor de laatste kledingstukken, maar helaas heb ik niet het uiterlijk van Russell Brand dus het is meer Bohemian hipster geworden.
Reply
Misschien mag je het baardje van BB lenen.
Reply
Gisteren is mijn moeder overleden. Het gevecht met de te zware hersenbloeding kon ze niet winnen. Ja, ze was bijna 82, maar in haar hoofd is ze altijd jong en modern gebleven. Ik kan hier wel pagina's vullen met hoe mijn moeder was en anekdotes te over over haar. Ik kan zeggen dat ik zéér veel liefde heb ontvangen en dat ze mijn keuzes altijd heeft gewaardeerd. Ze was er bijna altijd bij als ik moest optreden en gelukkig heeft ze in goede gezondheid ons laatste optreden in 2019 nog bijgewoond, in bandshirt en leren jas stond ze samen met mijn vrouw, zus en Snackbar vooraan, 2 jaar daarvoor was ze nog op Pinkpop en begreep er niets van dat jonge mensen thuis zaten. We hebben als kinderen veel gekregen en gelukkig hebben we met z'n allen ook veel kunnen geven. Een heel mooi mens is er niet meer en dat is een verlies voor Brunssum en Heerlen, want het maakte mijn moeder niet uit wie of wat je was en welke huidskleur je bij geboorte hebt meegekregen, welke geaardheid je hebt of welke religie, dat kon haar allemaal niets interesseren. Het enige wat haar interesseerde, dat was vriendelijkheid. Dat gaf ze aan iedereen, altijd een goed oor om naar je verhaal te luisteren en altijd opbeurende woorden wanneer je verdrietig was. Voor ons hield mijn moeder Stan levend en dat is misschien hetgeen extra zwaar zal zijn voor ons.
[+] 4 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Gecondoleerd, pud. Veel sterkte. Inderdaad altijd mooie verhalen gelezen hier en ik hoop dat je daar ook troost in kunt vinden.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Sterkte Pud!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Veel sterkte met dit enorme gemis en verdriet pud!
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Gecondoleerd.
[+] 1 user says Thank You to Murdoc Niccals for this post
Reply
Klinkt als een enorm mooi mens. Heel veel sterkte Pud.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Heel veel sterkte Pud.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Gecondoleerd pud, veel sterkte deze dagen gewenst. Mooie herinneringen om te koesteren.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
Sterkte pud maar dat wist je al

maar ik kan het niet genoeg benadrukken

als er ook maar iets is dat ik kan doen voor jullie laat maar weten want ik weet hoe zwaar dit kan zijn. 
Je hebt mijn nummer dus aarzel niet he man Heart
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Gecondoleerd, Pud.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Gecondoleerd en veel sterkte, Pud!
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)