Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
Moet je nagaan dat ik vanochtend een vriend moest condoleren wiens nichtje vorige week door een 19 jarige is doodgereden.
Reply
Zo pud, dat is verschrikkelijk nieuws.

Sterkte kerel
Reply
(02-10-2020, 23:09)Timothy\s Monster Wrote: Waar in Brabant zit je ook alweer wil'm?
Binnenkort maar 'ns wat vinyl inslaan en combineren met wat Brabantse gezelligheid.
Gezellig!

Hoofdstraat 22
5461 JE Veghel

Dorp met blauwe kaart, en parkeren op 50 meter, de koffie staat altijd klaar.
Reply
(03-10-2020, 18:38)pudpong3 Wrote: Moet je nagaan dat ik vanochtend een vriend moest condoleren wiens nichtje vorige week door een 19 jarige is doodgereden.
Verschrikkelijk Pud, sterkte man!
Reply
(02-10-2020, 16:35)Locor Wrote: Woning gekocht!
Mooi, gefeliciteerd!
[+] 1 user says Thank You to wil'm for this post
Reply
(02-10-2020, 20:41)Wailer Wrote: Wat een nieuws wil'm. Van platenzaakje om de hoek naar de platenbaas van Brabant straks Wink

Keep up the good work. Het is je gegund!
Thx Wailer, en tot snel weer!
Reply
(02-10-2020, 22:44)pudpong3 Wrote: Klasse Wil'm. Kom snel weer langs, want volgens mij ligt er weer iets op mij te wachten.
Jazeker, gezellig weer!
Reply
Enkele maanden geleden de keuze gemaakt een punt te zetten achter mijn studie omdat ik er mentaal simpelweg doorheen zat. Veel te lang blijven hangen in iets waar ik niet echt gelukkig van kon worden. Tot het punt waarop mijn bijbaan in de audio mij veel meer energie en plezier gaf. Zodoende mijn zinnen gezet op een fulltime dienstverband. Dat leek eerst niet te gaan lukken maar is enkele dagen terug ineens 180 graden gedraaid. Ik verhuis permanent naar onze winkel in Amsterdam met een fulltime dienstverband. Een dubbele opwaardering dus naar onze grootste winkel en een fijn teken van vertrouwen. Met een baan op zak ben ik eindelijk ook lekker fulltime aan de bak. Met het geluk van een baan waarbij ik met plezier naar m'n werk ga.
[+] 18 users say Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
(07-10-2020, 21:55)Piet Knaak Wrote: Enkele maanden geleden de keuze gemaakt een punt te zetten achter mijn studie omdat ik er mentaal simpelweg doorheen zat. Veel te lang blijven hangen in iets waar ik niet echt gelukkig van kon worden. Tot het punt waarop mijn bijbaan in de audio mij veel meer energie en plezier gaf. Zodoende mijn zinnen gezet op een fulltime dienstverband. Dat leek eerst niet te gaan lukken maar is enkele dagen terug ineens 180 graden gedraaid. Ik verhuis permanent naar onze winkel in Amsterdam met een fulltime dienstverband. Een dubbele opwaardering dus naar onze grootste winkel en een fijn teken van vertrouwen. Met een baan op zak ben ik eindelijk ook lekker fulltime aan de bak. Met het geluk van een baan waarbij ik met plezier naar m'n werk ga.
Nice, gefeliciteerd!!
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
Gefeliciteerd! Ik begreep al dat ze hard iemand nodig hadden in Amsterdam.
[+] 1 user says Thank You to Koen for this post
Reply
Ik heb een keer op Niels Destadsbader geklikt op Spotify... kill me pls.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Heerlijk een middag rondgewandeld in een nagenoeg verlaten Pompeii. Jullie allen thuis sterkte gewenst.
[+] 3 users say Thank You to JorisR for this post
Reply
haha, flikker op Wink
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Vandaag maar eens mountainbiken geprobeerd, helmpje op en gaan met die banaan. 22 kilometer verder en ik ben echt helemaal kapotstuk, ik ga lekker op mn krent zitten.
[+] 3 users say Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
Sinds vandaag BHV'er.

Mijn integratie staat niet stil.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Ik ben erg trots je wordt een echte burgerlijke lul
Reply
Een burgerlijke rol met de ambitie om subversief te zijn. Maar misschien is dat ook een vorm van kleinburgerlijkheid, idk.
Reply
Nog even en je loopt rond bij Madame Tussauds met je kinderen Sytske en Its. Ik ben trots op je!
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(20-10-2020, 21:39)Uplift Wrote: Sinds vandaag BHV'er.

Mijn integratie staat niet stil.

Zo, dan ziet de wereld er toch weer een stuk veiliger uit...

Ik maak me vanaf nu officieel geen zorgen meer.

Uplift, de BHV'er die weet hoe het zit
Reply
Zolang je maar pralines blijft zeggen i.p.v. bon bons.
Reply
En rekort ipv record
Reply
En friet ipv patat
Reply
En zinnen 50% van de tijd blijft starten met amai.
Reply
En je eerstgeboren zoon Chefke noemt. Allee zeg!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(21-10-2020, 08:54)pudpong3 Wrote: En friet ipv patat

Wat is patat?
[+] 3 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)