Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
sterkte Pud en familie en ook Reaper een stevig hart onder de riem! Probeer van de verjaardag een moment te maken om op de mooie dingen terug te denken met een lach en een traan.
[+] 1 user says Thank You to marvin for this post
Reply
Sterkte en gezondheid allemaal. En met name Kreuz, pud, teedeebee en reaper.

Ruim een jaar geleden (nadat ik de beruchte longontsteking enigszins te boven gekomen was) kreeg lady Fender een herseninfarct. Ondanks dat je je natuurlijk rot schrikt, bleek ik nog wel zo accuraat te zijn in a split second m 'n mobiel te pakken en direct 112 te bellen. De ambulance stond dan ook in no time voor de deur. Daarna natuurlijk wekelijks naar 't M.CL. voo r haar therapie. Ze leerde gelukkig weer op een meer stabiele wijze lopen en ook weer wat haar handen gebruiken En: Al heeft ze toch wat schrik en schade opgelopen van zoiets, gaat 't gelukkig stukken beter met haar. Actueel gezien: Hoop ik na 't voorjaar m 'n oude energie weer enigszins te kunnen oppakken.
[+] 3 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
[Image: IMG-20230120-112215-01.jpg]
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Nou was ik eergisteren dus in een platenzaak. En zoals dat gaat tussen liefhebbers onderling; je gaat vanzelf ouwehoeren over waar je mee bezig bent en wat je leuk vindt. Ik graai willekeurige platen van Swans en Boards of Canada uit de schappen en we praten er wat over. Ik vraag hem of hij toevallig ook werk van Eliane Radigue heeft en komen zo over drone te spreken. Voor mijn werk mijn werk kom ik regelmatig in industriële omgevingen waar machines monotone dreunen en drones uitbraken. Ik grapte: mijn collegae vragen wel eens naar wat voor een soort concert ik ben geweest en soms zeg ik dat het niet veel anders klinkt dan die monotone brom die een dergelijke plek produceert. (Ik ben kritisch geworden aan wie ik nog serieuze uitleg geef over mijn muziekale interesses). Het is maar of je er schoonheid in kan horen of dat het lawaai blijft. We lachen wat en halen nog even oud industrieel werk van Einstürzende Neubauten aan, en ik vertrek uit de winkel.

Later, in de avond, las ik het juist gepubliceerde interview van the Guardian met Kali Malone. Daarin zegt ze het volgende:

“There’s a leaf-blower that wakes me up every morning,” she says. “I remember once sprinting outside with my recorder because five guys were leaf-blowing together – it was one of the best sounds I’ve ever heard.” This is the mindset of a musician who is as much receiver as composer: “There’s so much beautiful sound out there – it’s all just your perception whether you experience it as music.”

Ik kreeg een dikke glimlach toen ik dit las.
[+] 5 users say Thank You to nam-tso for this post
Reply
IJskolibrie stuurde me ooit een opname van het geluid van een bandzaag. Vond het toen een erg indrukwekkende industriële drone en vroeg hem onwetend van welke plaat die track kwam, haha.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Mijn vader is voor zijn werk in een grote hoeveelheid fabrieken geweest en heeft zo ook een lijstje. Zo heeft/had een bepaalde ruimte in de fabriek waar Katja (snoep) gemaakt wordt, de melodie van de intro van The Who's Baba O'Riley.
[+] 2 users say Thank You to Koen for this post
Reply
Mijn vriend maakt af en toe voor de hobby muziek. Hij heeft een klein stereo opnamepparaat om zulke dingen te kunnen opnemen. Fabrieken, werkzaamheden, treinen, metro's etc.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
(20-01-2023, 22:50)meisbaer2 Wrote: Mijn vriend maakt af en toe voor de hobby muziek. Hij heeft een klein stereo opnamepparaat om zulke dingen te kunnen opnemen. Fabrieken, werkzaamheden, treinen, metro's etc.

Volgens mij zijn Depeche Mode en Kraftwerk zo groot geworden. Industrial Rhythm and sounds above. Visie noem ik zoiets.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Ja, en natuurlijk Einstürzende Neubauten, die met stalen pijpen aan de gang gingen.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Ik maak hier uit op dat mensen eigenlijk meer drone beluisteren dan ze denken en het beter zou zijn als ze dat nog meer deden.
Reply
Sterke pud en Reaper.

Sorry voor laten reactie . Ben erg druk op het moment, Graz er bij ingeschoten
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
Gisteren sleutel van ons huis gekregen.

Sinds gisteren druk aan de klus...

Schroten nu van het plafond weg en opgehaald door iemand die ze wilde hebben. Zaten op alle plafonds.. gingen gelukkig makkelijk er van af. Keuken eruit. Muren doorgeslagen die weg moeten...

Flink werk verzet.

Maandag gaat de aannemer de vloer eruit hakken en afvoeren . Dan ligt er de 10e alweer een nieuwe betonvloer met daaronder isolatie.
Maandag de 13d vloerverwarming er in .. gaat in rap tempo. Heel blij mee.

Maar eerst sloopwerkzaamheden in huis om er volgens een thuis van te kunnen maken.
[+] 6 users say Thank You to Wailer for this post
Reply
t is je gegund!
geniet ervan
Reply
Veel verdriet vandaag. Onze hond Woofer ging voor een laatste keer met ons mee. Heb inmiddels enkele malen geprobeerd (met normaal gebruik van imgur) een foto van onze vriend te posten. Dit lukte een gegeven moment, want hij stond namelijk gedurende enige tijd ook werkelijk ter bezichtiging op Graz,, maar eigenaardig genoeg werd ie er binnen anderhalve minuut weer afgehaald. Hopelijk nu...

[Image: M8nDwu1.jpg]
[+] 4 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
O... Wat vreselijk Fender. Heel veel sterkte.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Sterkte Fender
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Sterkte aan jou en lady Fender met dit verlies
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Veel sterkte Fender!
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
klote man
https://www.youtube.com/watch?v=n3Eluji2kho
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
https://stem.nporadio2.nl/npo-radio-2-top-80s/5

Ik dacht, ik stem eens op de jaren '80.
Reply
Fender, wat triest om te moeten lezen. Veel sterkte!
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
[Image: IMG-20230204-153224-01.jpg]

Dikke knuffel van Milo voor jullie, familie Fender.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
sterkte fender
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Sterkte Fender!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Veel sterkte Fender, kan me niet voorstellen hoe rot dat moet zijn.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)