Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primavera Sound
Een radiostation komt met de tweet:
Om 16.00 uur
@Primavera_Sound
kondigt hij een nieuwe headliner aan. Het is makkelijk te raden welke groep het is... Dat weet je ❓

Alle details vanaf 18.00 uur om
@iCatfm

Peter Hook lijkt me geen headliner
Reply
(07-03-2023, 14:14)Po91 Wrote: Om 16.00 nieuwe naam/namen
Aan de reacties te zien New Order
Inmiddels veranderd in het volgende:


Today at 16:00*
(*Manchester time)

Dus 17.00 en New Order lijkt me een zekerheidje
Reply
Aan de lay-out te zien wordt dat New Order.
Zal in NL/BE wel weer een zaalshow worden (als ze al uitgebreid op tour gaan).
Reply
New Order op donderdag dus. Is dat nog wat tegenwoordig?
Reply
Was van de herfst leuk om eens te hebben gezien. Al was de zanger's stem niet wat het geweest is.
Reply
En als New Order op tour gaat is het altijd zonder Peter Hook toch?
Reply
Klopt, die gasten hebben beef wat niet meer goed komt.
Reply
(07-03-2023, 18:01)greenlander Wrote: New Order op donderdag dus. Is dat nog wat tegenwoordig?

New Order was live in 2005 - toen nog met Peter Hook - al niet veel meer. Maar toen wel genoten, geloof ik.
Reply
Laatste keer op Werchter in 2019 was voor mij één van de beste shows van dat weekend (na Tool uiteraard). Reviews waren ook allemaal zeer positief.
Reply
(07-03-2023, 18:01)greenlander Wrote: New Order op donderdag dus. Is dat nog wat tegenwoordig?

In 2019 op Werchter zéér goed idd.
Reply
Vast ook een van Ayuso's favorieten.
Reply
Nieuwe poster.

FKA twigs staat er nog steeds, misschien dat ze toch niet cancelt.
Reply
Vlak voor covid in 2019 nog gezien, gewoon een geweldige show, maar ik ben een fanboy.
Reply
Vorig jaar tijdens Angèle zag je Tame Impala's lasershow vanaf Mordor boven het Binance podium uitsteken. Hopelijk gebeurt zoiets weer dit jaar wanneer New Order speelt.
Reply
(07-03-2023, 21:02)hythloth Wrote: Nieuwe poster.

FKA twigs staat er nog steeds, misschien dat ze toch niet cancelt.

Halsey, lijkt me echt hard als ze die Trent Reznor geproduceerde plaat integraal doet daar.
Reply
Integraal weet ik niet, maar haar recente USA tour stond wel in het teken van die plaat.
Reply
(07-03-2023, 21:02)hythloth Wrote: Nieuwe poster.

FKA twigs staat er nog steeds, misschien dat ze toch niet cancelt.

Daar is de afzegging.

+ Alison Goldfrapp, Sevdaliza, Yves Tumor en Japanese Breakfast
- FKA Twigs, Anyma en Palm

Edit: Yves Tumor en Japanese Breakfast toegevoegd bij de clubavonden. Stonden al geboekt voor festivaldagen.
Reply
We vertrekken zondagnamiddag, wisten niet dat er zondag - naast die brunch on the beach - nog een avond La Ciutat ging zijn. This stings. En twigs die dan toch cancelt.. Ook.
Reply
Die zondag is op papier leuk maar in de praktijk wil ik toch gewoon naar bed dan.
Reply
(01-03-2023, 16:25)hythloth Wrote: Benieuwd of ze een vergelijkbare vervanger regelen, of dat ze een al geboekte act zoals Caroline Polachek upgraden naar haar plek.

Dat laatste dus, gezien de nieuwe poster.
Reply
Reply
Opvallend dat Madrid 2 podia minder heeft terwijl het terrein flink groter is en er evenveel artiesten staan. En er staat 12 podia voor Barcelona. Er even van uitgaande dat hele kleine podia zoals Jack Daniels niet mee tellen, betekent dat als ik goed tel evenveel podia als vorig jaar. Benieuwd hoe dat gaat passen op een kleinere oppervlakte.
Reply
(06-04-2023, 15:47)greenlander Wrote: Opvallend dat Madrid 2 podia minder heeft terwijl het terrein flink groter is en er evenveel artiesten staan. En er staat 12 podia voor Barcelona. Er even van uitgaande dat hele kleine podia zoals Jack Daniels niet mee tellen, betekent dat als ik goed tel evenveel podia als vorig jaar. Benieuwd hoe dat gaat passen op een kleinere oppervlakte.

Klopt, en waar Bits vorig jaar was zal niet kunnen gebruikt worden. En het terrein voelde op zich echt al volgeplempt met podia. Die hoek met Boiler Room - Cupra - Plenitude - Ouigo was heel erg veel op een kleine plek.
Reply
Gewoon een vliegdekschip naast Parc Del Forum plaatsen voor de extra podia.

En de Boiler Room in de Middellandse Zee laten zinken.
Reply
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een weekendticket voor Barcelona; ik heb er een in de aanbieding tegen early bird tarief (€205).
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)