Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primavera Sound
en Ghost Big Grin
Reply
(29-11-2022, 13:15)Loov Wrote: Darkside!

Die stond ook al op de gelekte poster.

Moest wel grinniken om Be your own pet.
Reply
The Mars Volta Smile
Reply
TMV alleen in Madrid Shy
Reply
(29-11-2022, 13:19)Kalters Wrote: TMV alleen in Madrid Shy
Sad
Reply
(29-11-2022, 13:03)Stefan Wrote: Unwound en Come! En verder geen idee wat ik er van moet vinden.

Waar zie je Unwound dan?
Reply
Lol @ de headliners, maar ik zie wel een hoop namen die ik zou wel zien. Maar voor het overzicht en eindoordeel zou een poster wel handig zijn ja.
Reply
Vond Primavera dit jaar leuk om mee te maken en genoeg goede concerten gezien, maar ga deze editie niet omdat ik dit commerciële fuckfest en logistieke ramp niet nog een keer ga verdragen. Zeg ik ook hard tegen mijzelf nu, omdat ik door deze line-up die problemen graag vergeet en alsnog blind ga boeken. Verwachten we overlap met BKS qua line-up?
Reply
(29-11-2022, 13:28)halfvollemelk Wrote: Vond Primavera dit jaar leuk om mee te maken en genoeg goede concerten gezien, maar ga deze editie niet omdat ik dit commerciële fuckfest en logistieke ramp niet nog een keer ga verdragen. Zeg ik ook hard tegen mijzelf nu, omdat ik door deze line-up die problemen graag vergeet en alsnog blind ga boeken. Verwachten we overlap met BKS qua line-up?

Neem aan dat Calvin Harris toch een mooie plek in de tent op BKS krijgt.
Reply
Ik zie online ook vooral mensen vragen om de poster. Wat is dat toch met die hippe filmpjes. Overzicht zou fijn zijn.
Reply
Onder de sterke namen zit er niets wat we de afgelopen jaren al niet konden zien.

Overigens weet je het niet van mij, maar Swans zien we straks in zalen in de buurt.
Reply
Alex G
Alvvays
Amenra
Anyma
Arthur Verocai
Avalon Emerson
Baby Keem
Bad Gyal
Bad Religion
Beak>
Beth Orton
Bleachers
Blur
Boris
Built To Spill
Calvin Harris
Caroline Polachek
Cavetown
Central Cee
Channel Tres
Charlotte De Witte
Christine & The Queens
Come
Darkside
Death Grips
Depeche Mode
DJ Playero
Domi & JD Beck
Drain Gang
Eddie Palmieri
Ezra Furman
FKA Twigs
Flowerlove
Folamour
Four Tet
Fred Again
Gabriels
Ghost
Gilla Band
Halsey
Isabella Lovestory
Israel Fernández y Diego del Morao
Japanese Breakfast
Jockstrap
Joe Unknown
John Cale
Jpegmafia
Julia Holter
Julia Jacklin
Karate
Kelela
Kendrick Lamar
Kyaru Pamyu Pamyu
Laurie Anderson
Le Tigre
Lebanon Hangover
Los Ganglios
Loyle Carner
Machine Girl
Maggie Rogers
Maneskin
Mora
My Morning Jacket
Nations Of Leaegue
NxWorries
Perfume
Pet Shop Boys
Pinkpantheress
Pional
Pusha T
Red Velvet
Rema
Rosalia
Self Esteem
Shellac
Skrillex
Soul Glo
Sparks
St Vincent
Sudan Archives
Swans
Tems
The Beths
The Comet Is Coming
The Mars Volta
The Moldy Peaches
The War On Drugs
Tokischa
Trueno
Tsha
Turnstile
Terno Rei
Unwound
Yung Lean
Yves Tumor
Reply
(29-11-2022, 12:22)thomas9790 Wrote:
(29-11-2022, 12:16)Roel87 Wrote: Het is nog even wachten op wat er precies staat, maar waarschijnlijk heb ik 2 early bird tickets voor Barcelona tegen kostprijs in de aanbieding.

Cool, ik heb mogelijk interesse als de line-up meevalt Wink

Nou? Wink
Reply
Arthur Verocai, PSB en misschien The Comet is Coming zou ik wel los willen zien; zeker die eerste... dat jeukt wel, want ik weet dat het buiten PS wellicht niet lukt om die te zien.

Verder ga ik weinig tot niets missen. Voor wie wel gaat, vind ik het iig positief dat PS wat terug naar de basis is gegaan qua line-up en niet meer zoveel schaamteloze playback-acts programmeert. Op het eerste zicht dan.
Reply
(29-11-2022, 13:26)halfvollemelk Wrote:
(29-11-2022, 13:03)Stefan Wrote: Unwound en Come! En verder geen idee wat ik er van moet vinden.

Waar zie je Unwound dan?

Hm ik dacht echt dat die in de live video zat.

Edit: zit in de video maar niet in de omschrijving
Reply
[Image: 317087974_693495272134819_12674316604848...e=638B6B69]
Reply
Waanzin, hoor. Echt een fijne line up op het eerste oog.
Reply
Het is wel een mooie line-up, maar gaat mij niet over de streep trekken. Dit zou op Primavera 2012 / 2013 een hele fijne editie zijn (qua opzet en drukte van festival), maar PS anno 2023 gaat wat afdoen aan de beleving schat ik in.
Reply
Wat Halsey en Calvin Harris daar doen blijft mij wel een raadsel trouwens
Reply
Wat is een Halsey ook alweer?

Ik spot nog wat schaamteloze nostalgienamen, zoals Skrillex. Dat kan nooit een goed teken zijn.
Het is al met al gewoon minder slecht dan verwacht, maar ook niet meer dan dat, laten we eerlijk zijn.
Reply
Aangezien DTRH niet met Blur is gaan lopen verwacht ik ze nu echt wel op BKS, ik blijf erbij.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
(29-11-2022, 13:33)Uplift Wrote: Arthur Verocai, PSB en misschien The Comet is Coming zou ik wel los willen zien; zeker die eerste... dat jeukt wel, want ik weet dat het buiten PS wellicht niet lukt om die te zien.

Verder ga ik weinig tot niets missen. Voor wie wel gaat, vind ik het iig positief dat PS wat terug naar de basis is gegaan qua line-up en niet meer zoveel schaamteloze playback-acts programmeert. Op het eerste zicht dan.

The Comet is Coming staat in de Oude Zaal van de Melkweg in ieder geval.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
De vrijdag is wel heel goed hoor. Daar staan ook nog dingen als The Soft Pink Truth in kleine letters
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
(29-11-2022, 14:01)Maynard-J Wrote: Aangezien DTRH niet met Blur is gaan lopen verwacht ik ze nu echt wel op BKS, ik blijf erbij.
Zouden ook net zo goed op Primavera Porto staan, en zie ze niet drie shows in vier dagen doen.
Reply
(29-11-2022, 13:59)Uplift Wrote: Wat is een Halsey ook alweer?

Dit.

(29-11-2022, 13:59)Uplift Wrote: Ik spot nog wat schaamteloze nostalgienamen, zoals Skrillex. Dat kan nooit een goed teken zijn.

Speelt op dezelfde dag als Fred Again.. en Four Tet, dus dan krijg je deze nieuwe banger drie keer te horen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)