Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primavera Sound
#76
Alleen Aphex was fake?

[Image: cartel_email_web.png]
Reply
#77
+ Autechre, Gorillaz, Tame Impala, Charli XCX, FKA Twigs dus t.o.v de oorspronkelijke 2020 lineup
Reply
#78
Er van uitgaande dat een redelijke selectie van deze namen doorgaat naar Porto, prima!
Reply
#79
(27-05-2020, 12:30)thomas9790 Wrote: + Autechre, Gorillaz, Tame Impala, Charli XCX, FKA Twigs dus t.o.v de oorspronkelijke 2020 lineup

Is het al duidelijk in hoeverre er ook namen juist wegvallen t.o.v. 2020?
Reply
#80
Als we Gorillaz en Tame Impala krijgen lijkt me dat er ten minste twee headliners van 2020 niet terugkomen.
Reply
#81
(27-05-2020, 12:34)greenlander Wrote: Als we Gorillaz en Tame Impala krijgen lijkt me dat er ten minste twee headliners van 2020 niet terugkomen.

Vooralsnog is dat Lana del Rey + ?


Verder ook goed nieuws voor Best Kept Secret, daar zullen we The Strokes, The National, Massive Attack dus hoogstwaarschijnlijk gaan terug zien.
Reply
#82
Het goede nieuws is hoe dan ook dat een goed deel van de exclusieve(re) namen van 2020---Pavement, Bauhaus, Neubauten, AEAEA, Jenny Hval, Sangre Nueva, Vagina Dentata Organ---nu al bevestigd zijn.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
#83
Vooralsnog geen Lana Del Rey, Kacey Musgraves, Brittany Howard, Massive Attack, King Princess, Maggie Rogers, Floating Points, PNL, Honey Dijon van de vetgedrukte namen van de affiche van dit jaar.
Reply
#84
(27-05-2020, 12:35)BigBird Wrote:
(27-05-2020, 12:34)greenlander Wrote: Als we Gorillaz en Tame Impala krijgen lijkt me dat er ten minste twee headliners van 2020 niet terugkomen.

Vooralsnog is dat Lana del Rey + ?


Verder ook goed nieuws voor Best Kept Secret, daar zullen we The Strokes, The National, Massive Attack dus hoogstwaarschijnlijk gaan terug zien.

Massive Attack staat trouwens niet op de poster op de website: https://www.primaverasound.com/en/barcelona Wel op die in mijn mail. Sommige dingen veranderen nooit.

Even vergeleken met de poster van volgend jaar en van de headliners zijn nog niet bevestigd: Kacey Musgraves, King Princess, Massive Attack (misschien dus), PNL. Daar missen we dus eigenlijk niets aan.

Jamie xx is overigens ook een nieuwe naam en dat lijkt me een headliner. Als we ervan uit gaan dat Massive Attack wel speelt hebben we dus in principe alle headliners. edit: ik kan niet tellen, dan mist er nog een (uitgaande van zelfde aantal als vorig jaar)
Reply
#85
Moet er volgend jaar maar eens van komen om naar Barcelona af te zakken. Gorillaz is voor mij als Damon Albarn adept een hele fijne toevoeging ten opzichte van de affiche van dit jaar.
Reply
#86
Wew, blij met Gorillaz en Tame Impala erbij. Voor allebei geldt dat het al weer minimaal 2 jaar geleden is tijdens Primavera dat ik ze heb gezien en beide zijn voor mij min of meer een garantie op goede shows. Fijn dat Pavement, The Strokes, Tyler en The National er nog allemaal opstaan. Qua grote namen al meer dan prima. En in de breedte nog zat te beleven. Deze poster sluit prima aan op wat ik persoonlijk hoop van een goede Primavera editie.
Reply
#87
Gewoon weer lekker #OldNormal met de bovenkant van die affiche; Tame Impala, The Strokes, Gorillaz, The National, (Massive Attack), Pavement, Beck, Tyler, Bad Bunny, Disclosure, Iggy Pop, Bauhaus...
Reply
#88
(27-05-2020, 13:08)Kreuz Wrote: Gewoon weer lekker #OldNormal met de bovenkant van die affiche; Tame Impala, The Strokes, Gorillaz, The National, (Massive Attack), Pavement, Beck, Tyler, Bad Bunny, Disclosure, Iggy Pop, Bauhaus...

Had racist Lana perfect tussen gepast. Maar ging New Normal niet om 50/50 over de line up dan de bovenkant.
Reply
#89
Geen Bill Callahan? En voor mij hoeven Gorillaz en Tame Impala niet zo. Maar vooral heel veel hetzelfde; dus wel tevreden.
Reply
#90
Dit is pas 1/3 van de line up, Bill Callahan kan makkelijk nog toegevoegd worden.
Reply
#91
Maria del Mar Bonet leeft nog <3
Reply
#92
Kaartverkoop 3 juni, die ga ik wel halen dan
Reply
#93
(27-05-2020, 13:13)Melliw Naj Wrote:
(27-05-2020, 13:08)Kreuz Wrote: Gewoon weer lekker #OldNormal met de bovenkant van die affiche; Tame Impala, The Strokes, Gorillaz, The National, (Massive Attack), Pavement, Beck, Tyler, Bad Bunny, Disclosure, Iggy Pop, Bauhaus...

Had racist Lana perfect tussen gepast. Maar ging New Normal niet om 50/50 over de line up dan de bovenkant.

Ja, maar ik vind dat je die afweging ergens ook aan de bovenkant moet terug zien, niet? Twigs, Bikini Kill, Charli (en Chromatics) zijn de enigen die je in die bovenkant zou kunnen zetten, beetje jammer. Desalniettemin beweert het Twitter-account dat er nog namen zitten aan te komen, dus wie weet.
Reply
#94
Headliners op Primavera zijn toch kut Smile
Reply
#95
(27-05-2020, 13:24)Kalters Wrote: Headliners op Primavera zijn toch kut Smile

"Bovenkant".
Reply
#96
Tame Impala zou me wel een keer over de streep halen, maar die zie ik dan wel op DTRH.
Reply
#97
Dingen als Autechre, Gorillaz en Tame Impala ten gunste van namen als Lana en Kacey, dat durf ik wel een serieuze verbetering van de poster te noemen.

Ik begin me wel wat zorgen maken over het aantal scherpere, actuele boekingen op c.q. de actualiteitswaarde van de festivals van 2021 - áls ze al doorgaan - met die grote delen van line-ups die nu klakkeloos meeverhuizen terwijl veel jongste albums van deze artiesten in juni 2021 al tenminste een jaar oud zullen zijn. Al worden er wellicht door deze crisis ook dit jaar véél minder nieuwe albums opgenomen om op te kunnen touren...
Reply
#98
Autechre en de rest. Dit is voor mij een ''misschien'' voor als er ook in 2021 geen serieuze (vakantie)plannen mogelijk zijn.
Reply
#99
(27-05-2020, 15:57)Uplift Wrote: Autechre en de rest. Dit is voor mij een ''misschien'' voor als er ook in 2021 geen serieuze (vakantie)plannen mogelijk zijn.

Als vanuit NL/België het bezoeken van een internationaal massa-evenement zonder social distancing in Spanje mogelijk is, wat zou er dan nog niet mogelijk zijn?
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Ik kan me perfect voorstellen dat het in de UK niet op tijd goed komt en elders in Europa wel. Bijvoorbeeld.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)