Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primavera Sound
(12-05-2020, 13:46)Melliw Naj Wrote:
(12-05-2020, 09:32)mattman Wrote: Hadden ze gewoon in de eerste plaats moeten doen natuurlijk.

Maar goed. NiN zou blijkbaar in 2020 komen maar geraakte zelfs niet op de lineup poster.

NiN in 2021 zou moeten lukken toch?

NiN is toch naar 2021 verplaatst ivm zwangerschap? 

Het was nooit officieel bevestigd dat NIN op PS 2021 zou spelen, alleen dat ze hun tourplannen tot dan hadden uitgesteld. Dat management prima banden lijkt te hebben met het festival is iig hoopgevend, i.p.v. een scenario waar Live Nation al hun boekingen bepaalt en ze daardoor zijn uitgesloten.
Reply
Tyler en Brockhampton zijn iig wel bevestigd, want die spelen op Orange Warsaw 2021 in hetzelfde weekend.
Reply
(12-05-2020, 13:46)Melliw Naj Wrote:
(12-05-2020, 09:32)mattman Wrote: Hadden ze gewoon in de eerste plaats moeten doen natuurlijk.

Maar goed. NiN zou blijkbaar in 2020 komen maar geraakte zelfs niet op de lineup poster.

Als goed is de airbnb al verzet naar 2021 en heb ik weer #zinin.

Ik had binnen een uur goedkeuring voor mijn datumverschuiving. Of het nu ligt aan gebrekkige wetgeving in Spanje (en/of Europa) en dat ze al lang blij zijn dat ik nu niet meer val onder verplichte terugbetaling maakt me niet uit, ik ben er blij mee, ik vind het hele goede service, daar laat ik aan het einde van mijn 5 nachten met liefde een envelop met een dikke fooi voor achter volgend jaar.
Reply
(13-05-2020, 13:16)Willie Wrote:
(12-05-2020, 13:46)Melliw Naj Wrote:

Als goed is de airbnb al verzet naar 2021 en heb ik weer #zinin.

Ik had binnen een uur goedkeuring voor mijn datumverschuiving. Of het nu ligt aan gebrekkige wetgeving in Spanje (en/of Europa) en dat ze al lang blij zijn dat ik nu niet meer val onder verplichte terugbetaling maakt me niet uit, ik ben er blij mee, ik vind het hele goede service, daar laat ik aan het einde van mijn 5 nachten met liefde een envelop met een dikke fooi voor achter volgend jaar.

Jij boekt toch altijd elders dan Airbnb?
Reply
Heenvlucht is geannuleerd. Nu nog wachten op de terugvlucht Big Grin

Volgende keer maar eens uitzoeken hoe je in 1 boeking toch van een ander vliegveld kan vertrekken dan waar je de retourreis naartoe wil laten gaan.

En ja hythloth, ik boek bij dat iets minder schurftige bedrijf en die heb ik al een fooi gegeven, niet vrijwillig, maar toch.
Reply
Welke vlucht had je? Mijn Vueling vlucht van woensdagochtend staat nog.
Reply
Ik had een Transaviavlucht vanaf Schiphol van 12.35, mijn terugreis gaat naar Rotterdam en staat in principe nog.
Reply
Hmm, ik kan volgend jaar niet, dus wil eigenlijk gewoon m'n knaken terug. Zijn daar regels voor in Spanje?

[Image: JlE11orqRd60gWmU_DngyQ.png]
[Image: eKHk9Be2Q_uWDKy_8r5fxQ.png]
Reply
Vanaf 3 juni zeggen ze.
Reply
Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ze sturen er nu heel erg op aan dat je zelf annuleert en zodoende vluchtkrediet ontvangt. Echter noemen ze geen datum tot waarop je dit kan claimen.

Op E-Festivals hebben een aantal Engelsen al eerder dit bericht ontvangen. Als het goed is krijg je later in een tweede bericht met de officiële annulering alsnog de keuze voor geld terug.

Ik wacht in ieder geval nog met reageren. Bovendien kan je met Vueling nog geen vlucht voor volgend jaar selecteren.
Reply
Wel lachen als volgend jaar de vluchten 300 euro retour kosten
Reply

Welke artiesten herkennen we?
Reply
(15-05-2020, 12:53)Melliw Naj Wrote:

Welke artiesten herkennen we?
[Image: Screen-Shot-2020-05-15-at-14-50-30.png]
Reply
Pavement zo goed als confirmed op hun Facebook
Reply
Ik ben er volgend jaar weer bij. Alles om geboekt inmiddels. We gaan het meemaken of het volgend jaar gewoon plaats zal kunnen vinden.
Reply
(14-05-2020, 19:43)Roel87 Wrote: Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ze sturen er nu heel erg op aan dat je zelf annuleert en zodoende vluchtkrediet ontvangt. Echter noemen ze geen datum tot waarop je dit kan claimen.

Op E-Festivals hebben een aantal Engelsen al eerder dit bericht ontvangen. Als het goed is krijg je later in een tweede bericht met de officiële annulering alsnog de keuze voor geld terug.

Ik wacht in ieder geval nog met reageren. Bovendien kan je met Vueling nog geen vlucht voor volgend jaar selecteren.

De heenvlucht is inmiddels geannuleerd. Bij jou ook Jorrit?
Reply
Yes. Heb een refund aangevraagd.
Reply
Top. Ik wacht nog even een paar dagen (totdat de terugvlucht ook geannuleerd is).
Reply
(18-05-2020, 19:18)Roel87 Wrote: Top. Ik wacht nog even een paar dagen (totdat de terugvlucht ook geannuleerd is).

Heenvlucht was geannuleerd en bij refund aanvragen kon ik zowel heen- (wo 3 juni) als terugvlucht (ma 8 juni) aanvinken. Dus dat loopt. Geprobeerd hostel naar juni 2021 om te boeken voor hetzelfde aantal nachten maar geen reactie van hen gehad. Nu gaat booking.com het voor mij proberen. Plan is om 2021 zeker naar PS Barcelona te gaan maar waar ik dit jaar geen langer verblijf in Spanje of Portugal er aan kon plakken vanwege te weinig verlofdagen over, zal dat in 2021 wsl wel lukken en ook het plan zijn.
Reply
Heb net op tijd (nu 2,5x zo duur) een best prima hotel op loopafstand van het terrein geboekt. Hopelijk gaan ze 'm niet annuleren.

Hotel dat voor dit jaar geboekt staat rekent ca. 100 euro annuleringskosten. Jammer, maar te overzien.
Reply
Bjork's tour begint nu op donderdag 10 juni 2021 in Helsinki. Lijkt mij sterk voor op PS, maar kan altijd.
Reply
Gewoon twee auditoriumshows erbij. Kunnen we weer lekker de lotto spelen (dan doe ik dus mee, spreekt voor zich).
Reply
80% van de lineup van 2021 is al rond. Vandaag bevestigd door Gabi:
Tyler the Creator
Bad Bunny
Charki XCX
FKA Twigs
Koffee
Bad Gyal
Yung Beef
C Tangana
Paloma Mami
Einsturzende Neubauten
IDLES
Jorja Smith
Pavement
Dinosaur Jr.
Yo La Tengo
Caribou
Shellac
Reply
Post dan de hele lijst https://www.reddit.com/r/primaverasound/...erm=grg551

-Tyler The Creator
-Bad Bunny
-FKA Twigs
-Charli XCX
-Koffee
-Bad Gyal
-Yung Beef
-C. Tangana
-Einstürzende Neubauten
-Shellac
-Caribou
-Idles
-Paloma Mami
-Pavement
-Yo La Tengo
-Dinosaur Jr.
-Les Savy Fav
-Maria del Mar Bonet
-Manel
-Jorja Smith
-Cuban Doll
-BigKlit
-Duki
-Jamila Woods
-Jenny Hval
-Jessica Pratt
-Bikini Kill
-Beck
-Massive Attack
-Aphex Twin
-Autechre (in de Auditori, dus kom mee Uplift)
-Caroline Polachek
-Chromatics
Reply
Die lijst klopt niet. De juiste poster komt zo.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)