Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.17 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Films] Welke kijk jij?
#76
(de productie vooral, Rick Ross is niet meteen de beste MC)
#77
Goede track inderdaad. Doet een beetje aan Blakroc denken.
#78
halfempty/full Wrote:Laat maar zitten dan. Ik vond IB helemaal niet sterk.

Ik ook niet, maar dacht eigenlijk dat het weer eens aan mij lag.
#79
Gisteren een invite gekregen voor Letterboxd: http://lifehacking.nl/algemeen/weet-welk...erboxd-2/.

Moet zeggen dat het best fijn werkt en er aardige recensies op staan.

Heb nog 2 invites over, iemand?
#80
Django Unchained

De laatste 30 minuten waren goed!

Verder een film zoals IB, met teveel flauwe humor en overacting. Erg jammer vind ik dat.
#81
BigBird Wrote:Django Unchained

De laatste 30 minuten waren goed!

Verder een film zoals IB, met teveel flauwe humor en overacting. Erg jammer vind ik dat.

ik vond eigenlijk die laatste 45 minuten saai en vervelend worden. nep bloedbad met die cowboys.
Christoph Waltz verdient hiervoor wel de Oscar. Wat een acteur (of erg goed gecast)
#82
BigBird Wrote:Vanaf 18 oktober gaat 'Killing Them Softly' draaien. Zeer goede cast, en film is goed ontvangen.

Verder benieuwd naar:

- The Master
- Looper
- Cloud Atlas
- Argo

En tijd geleden Moonrise Kingdom gezien, wat een geweldig film. Kan ik iedereen aanraden.

Moonrise Kingdom is geweldig inderdaad. Bijna alle films van Wes Anderson (de maker) zijn zeer de moeite waard; Bottle Rocket (zijn debuut) is samen met MK mijn favoriet.
#83
Dielie Wrote:
BigBird Wrote:Django Unchained

De laatste 30 minuten waren goed!

Verder een film zoals IB, met teveel flauwe humor en overacting. Erg jammer vind ik dat.

ik vond eigenlijk die laatste 45 minuten saai en vervelend worden. nep bloedbad met die cowboys.
Christoph Waltz verdient hiervoor wel de Oscar. Wat een acteur (of erg goed gecast)

Ik vond m in IB beter, en daar vond ik t al tegen overacteren aan zitten. Goede acteur, maar ook erg irritant zo overdreven.
#84
Hoppa, kaarten voor het IFFR besteld

Dagje met het vriendinnetje:

- Il futuro
- Gebo and the shadow
- Matei child miner
- El muerto y ser feliz

En nog wat voor mijzelf:

- Halley
- No
- The complex

Helaas was Sightseers al uitverkocht, zou de derde Ben Wheatley film op rij worden op het IFFR, maar op een zaterdagavond en getipt door de Volkskrant doet schijnbaar wonderen.

The master stond ook op het lijstje, maar besloten dat ik die beter of voor de helft van het geld in Cinerama kan kijken of het gratis kaartje voor Lantaren / Venster daar voor te gebruiken.
#85
Vandaag dus Django Unchained gezien en ik vind hem de minste Tarantino die ik heb gezien (Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Inglorious Bastards). Vooral op het einde werd ie erg langdradig, maar toch wel weer genoten van Christopher Waltz.
#86
Willie Wrote:Hoppa, kaarten voor het IFFR besteld

Dagje met het vriendinnetje:

- Il futuro
- Gebo and the shadow
- Matei child miner
- El muerto y ser feliz

En nog wat voor mijzelf:

- Halley
- No
- The complex

Helaas was Sightseers al uitverkocht, zou de derde Ben Wheatley film op rij worden op het IFFR, maar op een zaterdagavond en getipt door de Volkskrant doet schijnbaar wonderen.

The master stond ook op het lijstje, maar besloten dat ik die beter of voor de helft van het geld in Cinerama kan kijken of het gratis kaartje voor Lantaren / Venster daar voor te gebruiken.

Volkskrantdag voor mij.

Verassing dus.
#87
Ik zal je verrassing even verzieken; je krijgt 3 trage depressieve oostblokfilms, 1 Aziatische over de menstruatiecyclus van de vrouw en 1 nichefilm waar alleen liefhebbers op af zijn gekomen en hoge waarderingen hebben uitgedeeld (denk aan: http://www.youtube.com/watch?v=ERaLC28EaQo)
#88
Willie Wrote:Ik zal je verrassing even verzieken; je krijgt 3 trage depressieve oostblokfilms, 1 Aziatische over de menstruatiecyclus van de vrouw en 1 nichefilm waar alleen liefhebbers op af zijn gekomen en hoge waarderingen hebben uitgedeeld (denk aan: http://www.youtube.com/watch?v=ERaLC28EaQo)

Dat dacht ik vorig jaar ook maar het viel tegen.

Maar één depressieve oostblokfilm
#89
Silver Linings Playbook

Heerlijke film met geweldige vertolkingen. Het verhaal is simpel, maar de film verveelt geen minuut. Met name Jennifer Lawrence spat van het doek.
#90
Over IFFR gesproken: gister La Antena gezien. Mooi gemaakt.
#91
gisteren en vandaag alle 8 de delen van harry potter gezien.
Laatste delen vond ik maar donker,depressief en niet leuk om te kijken
Niet echt mijn ding
LOTR vind ik toch een stuk beter.
#92
Huh?!
#93
Barton Fink nu aan het kijken.
#94
kesselman Wrote:LOTR vind ik toch een stuk beter.

Logisch lijkt me
#95
geluksknikker Wrote:Barton Fink nu aan het kijken.

Misschien één van de minder bekende films van de Coen brothers, maar toch ook zeer de moeite.
#96
Life of Pi gezien.

Visueel erg sterk; voor het overige een oppervlakkig maar degelijk Disney-alternatief.
#97
geluksknikker Wrote:
geluksknikker Wrote:Barton Fink nu aan het kijken.

Misschien één van de minder bekende films van de Coen brothers, maar toch ook zeer de moeite.

John Turturro als gekke schrijver en John Goodman als volledige psychopaat, what's not to like :-D.

Miller's crossing en Blood simple zijn ook tamelijk onbekend, maar niet minder sterk.
#98
Willie Wrote:
geluksknikker Wrote:
geluksknikker Wrote:Barton Fink nu aan het kijken.

Misschien één van de minder bekende films van de Coen brothers, maar toch ook zeer de moeite.

John Turturro als gekke schrijver en John Goodman als volledige psychopaat, what's not to like :-D.

Miller's crossing en Blood simple zijn ook tamelijk onbekend, maar niet minder sterk.


Nog maar eens een paar Coen films besteld. Blood Simple, Raising Arizona, Burn After Reading en Ladykillers. Tot op heden heb ik nog nooit een slechte film van hen gezien. Ik ben benieuwd of dat ook stand houdt na deze vier films.
#99
Burn After Reading vond ik erg slecht, zeker gezien de topcast.

Trouwens, hier de trailer van de nieuw Coens: http://youtu.be/lTVwJnW_U7M
geluksknikker Wrote:
Willie Wrote:
geluksknikker Wrote:Misschien één van de minder bekende films van de Coen brothers, maar toch ook zeer de moeite.

John Turturro als gekke schrijver en John Goodman als volledige psychopaat, what's not to like :-D.

Miller's crossing en Blood simple zijn ook tamelijk onbekend, maar niet minder sterk.


Nog maar eens een paar Coen films besteld. Blood Simple, Raising Arizona, Burn After Reading en Ladykillers. Tot op heden heb ik nog nooit een slechte film van hen gezien. Ik ben benieuwd of dat ook stand houdt na deze vier films.

Je hebt de enige slechte Coen brothers film gekocht. Dus ik ben bang dat het geen stand gaat houden.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)