Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.17 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Films] Welke kijk jij?
(21-02-2020, 11:43)Willie Wrote: Kun je beter aan Trump vragen, die heeft er verstand van.

https://www.ad.nl/show/trump-haalt-uit-n...~ad1a3697/
Ik dacht even dat ik De Speld aan het lezen was...
Midsommar

Toch best wel een fijne bad trip waar je langzaam in werd gezogen. Nergens zo eng als Hereditary, maar dit is ook wel echt een ander type film. En sowieso +1 voor de soundtrack van Bobby Krlic, laat die nou maar eens met een nieuw Häxan Cloak album komen.

Ook mooi dat die al zo vlot op Netflix stond, die hebben de laatste tijd wel meer interessant aanbod qua films toegevoegd.
Secretary

Wou deze al jaaaaren zien, en hij stelde niet teleur. 

Jonge vrouw met issues gaat werken voor een creepy advocaat, waarop ze een dom-sub verhouding beginnen inclusief allerlei BDSM taferelen. Klinkt sketchy, maar het vertelde een heel teder liefdes- en coming of age verhaal. En allebei de hoofdrolspelers, met name Maggie Gyllenhaal, waren top (pun intended).
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
(21-02-2020, 01:48)Loov Wrote: En kan je dan ook vriendjes worden? 

Het lijkt beetje op 'n Goodreads voor films en dat vind ik chill.

Ben net terug van een paar weken vakantie. Heb je je nog aangemeld Loov?
Ja onder mijn normale gamertag: Holymoose. Ik weet niet hoe ik de link daar van moet door sturen.
(01-03-2020, 14:47)Loov Wrote: Ja onder mijn normale gamertag: Holymoose. Ik weet niet hoe ik de link daar van moet door sturen.

Ik heb je toegevoegd. De link is gewoon deze; https://letterboxd.com/holymoose/
[+] 1 user says Thank You to marcorenton for this post
Hereditary. Sterk.

Little women. Vakwerk.
Portrait of a Lady on Fire

Zeg maar de lesbische versie van Call Me By Your Name, en net zo prachtig.
The Lighthouse. Erg knappe film, weliswaar voorzien van typisch Amerikaanse overacting, maar verder enorm sfeervol, beklijvend en intens. Deze blijft hangen.
(03-03-2020, 23:17)Uplift Wrote: weliswaar voorzien van typisch Amerikaanse overacting,

Was zelf erg onder de indruk van de old-school manier van praten met een Maine accent.
Erg vette film inderdaad. Op voorhand had ik er misschien net iets meer horror van verwacht, maar ook deze vorm werkte heel goed.
De nieuwe Bond uitgesteld tot november ivm Corona virus.
Jammer, ik zat er naar uit te kijken als de eerstvolgende grote biosfilm.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Zou ook lastig zijn om duizenden zieke Chinezen naar een film met de titel No Time to Die te krijgen... de première is maar liefst 007 maanden uitgesteld.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Japans dagske: eerst Ran en daarna Princess Mononoke
Die (Oscar) film Parasite: Is dat eigenlijk wat?
Ja.
Gvd ja, al drie keer gezien.
An Education

Prima coming-of-age film over een schoolmeisje in de jaren 60 die wordt ingepalmd door een oudere charmeur/oplichter. Vooral sterk gedragen door Carey Mulligan, die ik het verleden overgewaardeerd vond maar immiddels begrijp waar de hype over haar vandaan kwam.
.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)