Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glastonbury
#26
account gemaakt met postcode in uk, vraagt die of ik een tv licence heb.

wat nu?  Big Grin
Reply
#27
(25-06-2020, 19:07)reaper Wrote: account gemaakt met postcode in uk, vraagt die of ik een tv licence heb.

wat nu?  Big Grin
Precies dat en verder kwamen we niet. Heb het opgegeven!
Reply
#28
Ik heb gewoon bevestigd dat ik een license heb (niet waar overigens). Het werkt prima!
[+] 1 user says Thank You to TheBlack for this post
Reply
#29
Kan je dan even uitleggen wat je precies gedaan hebt zo’n beetje stap voor stap. Al ast bedankt.
Reply
#30
Vpn (verenigd koninkrijk)
Account aangemaakt met uk postcode.
Geklikt op roze icoontje om daadwerkelijk de stream te starten.
Geklikt op "yes i have a tv license"
Voila
[+] 1 user says Thank You to TheBlack for this post
Reply
#31
(25-06-2020, 21:29)TheBlack Wrote: Vpn (verenigd koninkrijk)
Account aangemaakt met uk postcode.
Geklikt op roze icoontje om daadwerkelijk de stream te starten.
Geklikt op "yes i have a tv license"
Voila

Snap er geen bal van. Heb een 2 jaar abonnement gepakt op surfsharks en de hele rimram doorlopen. Live connectie vertikt die en gearchiveerd materiaal dan weer wel, maar op dit moment weer niet  Angry

Ik ga zo meteen naar restaurant en zal niet in staat zijn om het vandaag nog eens te proberen. Morgen weer een nieuwe dag.
Reply
#32
Wellicht een nieuwe account aanmaken met een ander emailadres en dan wel aangeven dat je een tv-license hebt?
[+] 1 user says Thank You to TheBlack for this post
Reply
#33
(26-06-2020, 20:25)TheBlack Wrote: Wellicht een nieuwe account aanmaken met een ander emailadres en dan wel aangeven dat je een tv-license hebt?

Klinkt voor jou wellicht heel simpel, maar je hebt te maken met een gast van 53 die nog geen eigen email adres kan aanmaken, maar ik heb nu connectie, maar niet live. Ik verstoor de uitzending maar niet en zie wel. Ik zie ook overal een download mogelijkheid en ga dat maar doen.
Reply
#34
(26-06-2020, 20:38)pudpong3 Wrote:
(26-06-2020, 20:25)TheBlack Wrote: Wellicht een nieuwe account aanmaken met een ander emailadres en dan wel aangeven dat je een tv-license hebt?

Klinkt voor jou wellicht heel simpel, maar je hebt te maken met een gast van 53 die nog geen eigen email adres kan aanmaken, maar ik heb nu connectie, maar niet live. Ik verstoor de uitzending maar niet en zie wel. Ik zie ook overal een download mogelijkheid en ga dat maar doen.

Grappig genoeg ben ik net even aan de slag gegaan voor je door een nep account te maken. Maar ik merk dat het vandaag niet meer zo soepel gaat. Slechts 1 van mijn vpn verbindingen in het Verenigd Koninkrijk werkt. Ik stuur je in een pm even de nep gegevens door, wellicht kun je het daarmee alsnog proberen?
[+] 1 user says Thank You to TheBlack for this post
Reply
#35
hier is het in orde.
speelt lekker af op tv Smile
Reply
#36
Bowie in 2000, of hoe een headline act muzikaal zou moeten zijn.
[+] 1 user says Thank You to 1996Customer for this post
Reply
#37
https://www.hln.be/festivals/grote-kans-...~a1419f7b/
Reply
#38
Geen verrassing.
Reply
#39
Gewoon roll-over naar 2022 en wellicht staatssteun.
Reply
#40
Is kut, maar wel slim om nu vast op voor te bereiden ...
Reply
#41
Kaartjes schuiven iig mee naar 2022 mocht het dit jaar niet door gaan, aldus Emily Eavis op twitter
Reply
#42
Officieel verzet naar 2022.
Reply
#43
(21-01-2021, 14:49)Jorrit Wrote: Officieel verzet naar 2022.

Verplaatst naar volgend jaar, of dit jaar afgelast?
Reply
#44
Gecancelled: https://www.theguardian.com/music/2021/j...d-pandemic

'The event will not be rescheduled for this year. Information for ticket holders is available on the festival’s website. “We are very confident we can deliver something really special for us all in 2022!” the Eavises said.'
Reply
#45
Zoals Atze het op Twitter treffend omschreef; dit is de eerste dominosteen die omvalt. Streep door de festivalzomer t/m juli, kleine slag om de arm voor augustus.
Reply
#46
Je zou maar als Uplift al 20 jaar bezig zijn om een ticket te bemachtigen en heeft hij er eindelijk een wordt het 2x afgelast.
Reply
#47
Tickets blijven gelukkig wel geldig voor 2022 editie (of ja, de aanbetaling en daarna gegarandeerde mogelijkheid om het ticket aan te schaffen):
'Ticket deposits which were valid at the point of the 2021 Festival being cancelled can be automatically rolled over to a like-for-like booking for the 2022 Festival. A like-for-like booking means that coach package deposits for 2020 or 2021 will roll over to coach package deposits for 2022, and general admission ticket deposits for 2021 will roll over to general admission deposits for 2022.'
Reply
#48
(21-01-2021, 16:54)pudpong3 Wrote: Je zou maar als Uplift al 20 jaar bezig zijn om een ticket te bemachtigen en heeft hij er eindelijk een wordt het 2x afgelast.
Evenals een PP - ticket van 't afgelopen jaar na enkele edities afwezigheid.

¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯
[+] 5 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
#49
Ach hebben we meer kans op Radiohead.
Reply
#50
Hij had het over iets speciaals, dat kan natuurlijk alleen maar The Specials zijn.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)