Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glastonbury
#51
(21-01-2021, 16:25)Gunnar Wrote: Zoals Atze het op Twitter treffend omschreef; dit is de eerste dominosteen die omvalt. Streep door de festivalzomer t/m juli, kleine slag om de arm voor augustus.

https://www.roskilde-festival.dk/en/year...estival%3f

Mission statement van RF 2021 is gisteren geüpdatet en héél erg afgezwakt. Kan ook met de vooruitzichten te maken hebben epidemiologisch gezien, maar de afgelasting van Glastonbury zal er ook wel wat mee te maken hebben.
Reply
#52
Mister optimisme hiero: ze zeggen zelf ook dat de afgelasting van Glastonbury op zich niets verandert voor Roskilde en dat Glastonbury een significant langere build-up heeft dan Roskilde en dus moeilijk te vergelijken is.
Reply
#53
(22-01-2021, 16:44)greenlander Wrote: Mister optimisme hiero: ze zeggen zelf ook dat de afgelasting van Glastonbury op zich niets verandert voor Roskilde en dat Glastonbury een significant langere build-up heeft dan Roskilde en dus moeilijk te vergelijken is.

Hoe dan ook is de update qua toon sinds gisteren significant. Het kan inderdaad volledig losstaan van Glastonbury en qua timing puur toeval zijn.
Reply
#54
Maar als het toch zou doorgaan, hoe kom ik dan aan kaarten, greenlander? Want Glastonbury is nu toch weggevallen, dus ik heb tijd rond die periode Smile
Reply
#55
Er is geen Ticketswap in Denemarken helaas. De gebruikelijke manier is om via het Facebook-evenement kaarten te kopen en verkopen. Gelukkig heeft Ticketmaster wel een optie om kaarten over te dragen aan iemand anders (waarbij het oorspronkelijke ticket ongeldig wordt verklaard), maar de betaling moet je zelf regelen. Met dat laatste kan ik wel helpen evt, dit soort dingen gaan vaak via een mobiele app waar je een Deense telefoonnummer voor nodig hebt (Mobilepay). Je kan ook dba.dk in de gaten houden, dat is de Deense marktplaats.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
#56
Super nuttig, bedankt. Binnenkort zoek ik uit wat voor mogelijkheden er (kunnen) zijn qua vrijwilligerswerk of accreditaties, maar dit is sowieso mijn eerste piste.
Reply
#57
Er is ook een wachtlijst, zie ik nu toevallig, want je kan dus blijkbaar ook weer kaarten teruggeven aan Ticketmaster? Is me niet helemaal duidelijk, maar kan geen kwaad om je naam erop te zetten lijkt me.
Reply
#58
Ja, dat had ik al gedaan. Over een maand zullen we het ongeveer wel weten, denk ik.
Reply
#59
22 mei livestream met o.a. Coldplay, Michael Kiwanuka, Damon Albarn en IDLES.
Reply
#60
Volgend jaar aub niet buiten de pot pissen:


Quote:Glastonbury: drug traces from on-site urination could harm rare eels

Scientists found dangerous levels of MDMA in nearby River Whitelake after the festival

https://www.theguardian.com/music/2021/s...-rare-eels
Reply
#61
+ Billy Eilish
Reply
#62
De bron die al eerder met Billy kwam zegt dat Paul McCartney en Kendrick wel weer van de 2020 line-up terugkomen. Taylor Swift dus vervangen.
Reply
#63
(04-10-2021, 11:18)BigBird Wrote: + Billy Eilish

Wel stoer dat ze haar durven te laten headlinen.
Reply
#64
jeeej
Reply
#65
(04-10-2021, 16:05)Uplift Wrote: jeeej
Is dit een oprechte jeeej?

Op Lowlands was ik er best wel benieuwd naar, maar vond het uiteindelijk behoorlijk tegenvallen.
Reply
#66
Dit is de meest onenthousiaste jeeej die je je kunt voorstellen. Ik ben al blij als K. Lamar er staat en/of een headliner die ik vanop afstand kan aanschouwen om de typische vuurwerktaferelen te kunnen ervaren.

De rest boeit natuurlijk geen reet. Zolang het maar doorgaat.
Reply
#67
Oftewel Uplift staat straks vooraan bij de Pyramid te zwaaien met een Vlaanderen vlag en ‘Billy op mijn willie” op zijn buik geschreven.
Reply
#68
Ik las dat Billie's recente Amerikaanse festivalshows allemaal verschrikkelijk geluid hadden (als in, te zacht en compleet onverstaanbaar voorbij de geluidstafel). Hopen voor Glasto dat het dan gefixed is.
Reply
#69
(04-10-2021, 16:37)Uplift Wrote: Dit is de meest onenthousiaste jeeej die je je kunt voorstellen. Ik ben al blij als K. Lamar er staat en/of een headliner die ik vanop afstand kan aanschouwen om de typische vuurwerktaferelen te kunnen ervaren.

De rest boeit natuurlijk geen reet. Zolang het maar doorgaat.
Ik had je even niet zeker Wink. Er zijn genoeg andere toffe dingen, zo moet je ook de Arcadia snachts bezoeken.
Reply
#70
Het is ook chill dat ze counterprogramming hebben op de Other Stage tijdens alle Pyramid Stage afsluiters. Het is sowieso achterhaald om tijdens de dagheadliner niks anders te hebben op een festival.
Reply
#71
(04-10-2021, 17:48)hythloth Wrote: Het is ook chill dat ze counterprogramming hebben op de Other Stage tijdens alle Pyramid Stage afsluiters. Het is sowieso achterhaald om tijdens de dagheadliner niks anders te hebben op een festival.
Pinkpop is het niet met je eens.
Reply
#72
Pinkpop staat dan ook in het woordenboek onder de definitie van achterhaald.
Reply
#73
https://www.rollingstone.com/music/music...2-1242752/

Kogel ontweken.
Reply
#74
+ Diana Ross op de zondag.
Reply
#75
+ Paul McCartney
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)