Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glastonbury
Ik mis Little Simz in jullie lijstjes. Dat kan best weleens epic worden.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Hebben ze nog steeds dat er een surprise act speelt? Misschien is dat nog iets voor Pulp?
Reply
Doorgaans staan er wel een aantal TBA's op de affiche. Ik heb alvast het zekere voor het onzekere genomen, daarnet ticketje voor Pulp in de AFAS gekocht.
Reply
Affiche even laten bezinken ondertussen. In de breedte lijkt het inderdaad wel best een goede affiche, ik krijg mijn dagen zeker gevuld. Enkel de typische Glasto 'spark' ontbreekt voorlopig nog. Geen tot de verbeelding sprekende headliners, ook amper tot geen 'legacy acts'. Sowieso komt er op elk podium nog een artiest of 4/5 bij, en zullen er wellicht nog TBA's zijn.

Heb alvast deze namen genoteerd die ik, om diverse redenen, graag wil zien:
Alvvays, Dua Lipa, PJ Harvey, Cyndi Lauper, Janelle Monae, Paul Heaton, Danny Brown, Sugababes, Romy, Declan McKenna, High Vis, AURORA, Dexys, Fontaines DC, Soccer Mommy

Daarnaast nog een hoop namen die ik afhankelijk van clashes wel wil meepikken:
SZA, Michael Kiwanuka, Olivia Dean, Avril Lavigne, Bloc Party, The National, The Streets, Camila Cabello, Nothing But Thieves, Confidence Man, Heilung, Nia Archives, Black Pumas, London Grammar, NewDad, The Breeders, Mount Kimbie, Lankum, Mary Wallopers, Barry Can't Swim, Bar Italia, Blondshell, LCD Soundsystem, The Last Dinner Party

Zuur vooral dat Dua Lipa & Fontaines DC lijken te clashen op vrijdag, terwijl ik op zaterdagavond voorlopig niks heb dat me aanspreekt.
Reply
(15-03-2024, 09:17)Stefan Wrote: Ik mis Little Simz in jullie lijstjes. Dat kan best weleens epic worden.

Had geen idee hoe groot die is in de UK. Mocht deze neppe clashfinder kloppen, dan is ze wel het overwegen waard.

(15-03-2024, 12:06)RutgerGM Wrote: Zuur vooral dat Dua Lipa & Fontaines DC lijken te clashen op vrijdag, terwijl ik op zaterdagavond voorlopig niks heb dat me aanspreekt.

IDLES en Fontaines DC is ook zo'n bizarre clash die avond, gezien de overlap in fans (raar overigens om te bedenken dat ze vijf jaar geleden nog samen speelden in zaaltjes van 400 capaciteit). Ik neem aan dat SZA oorspronkelijk de Other Stage zou afsluiten op de vrijdag.
Reply
(15-03-2024, 18:00)hythloth Wrote:
(15-03-2024, 09:17)Stefan Wrote: Ik mis Little Simz in jullie lijstjes. Dat kan best weleens epic worden.

Had geen idee hoe groot die is in de UK. Mocht deze neppe clashfinder kloppen, dan is ze wel het overwegen waard.

Little Simz is inderdaad sub voor Coldplay, staat ook pp de website
Reply
Ik zag dat ja, dacht meer in de zin van mogelijke clashes op dat tijdstip.
Reply
Niet vergeten om deze week het balans af te betalen!
Reply
Ticket resale info: https://www.glastonburyfestivals.co.uk/2...esale-faq/
Reply
De eerste stage line-up is uit, die van de Acoustic Stage: https://www.glastonburyfestivals.co.uk/h...bury-2024/

Ik zat op zaterdagavond nog zonder headliner, dus dat Ocean Colour Scene de zaterdag in die tent afsluit is een dikke, dikke meevaller voor mij Big Grin

Ook Angie McMahon, Tanita Tikaram en Ralph McTell pik ik mogelijks mee, afhankelijk van clashes. De Gipsy Kings als afsluiter op zondag wordt ook wel iets heel vet, maar dat is minder mijn ding.
Reply
Ook nog Russell Crowe, leuke gimmickboeking.
Reply
Fabric programmeert de zondag op Silver Hayes voor hun 25 jarig bestaan. Dat kon wel eens interessant worden!
Reply
Ook Avalon is gedropt: https://www.glastonburyfestivals.co.uk/t...4-is-here/

Vorig jaar ben ik daar niet geraakt. Misschien dat ik er dit jaar wel eens passeer voor Haircut 100, Lulu of Frank Turner.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)