Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tool
(01-02-2023, 17:26)hythloth Wrote: Zitplaatsen in de laatste rij van een vak is ook een goeie optie, want dan ben je verzekerd dat er niemand achter je zit.

Oppassen in de Ziggo Dome, want daarachter is de bobo-ring. Zelf vanuit die ring TOOL gezien, geen aanrader.
Reply
(01-02-2023, 17:31)Roel87 Wrote:
(01-02-2023, 17:26)hythloth Wrote: Zitplaatsen in de laatste rij van een vak is ook een goeie optie, want dan ben je verzekerd dat er niemand achter je zit.

Oppassen in de Ziggo Dome, want daarachter is de bobo-ring. Zelf vanuit die ring TOOL gezien, geen aanrader.

Teveel kut-bobos die er doorheen lulden?
Reply
Niet eens! De afstand tot het podium is gewoon te groot. Ook het geluid bereikt je niet op dezelfde manier als in de zaal zelf.
Reply


Vandaag pas ontdekt dat dit bestaat.
Reply
[Image: 0rxd9g5kr5pa1.png]

Lmaooooooooo.
Reply
Het wordt behoorlijk beschamend.
Reply
Mijn doel is om bij een volgende Europese passage mevr. Uplift toch te overtuigen níet te gaan. Zo'n afkeer heb ik gekregen van deze band.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Er was recentelijk een video van Adam waarin hij Rosetta Stoned repeteerde, dus kom maar op met de nieuwe tour.
Reply
Al live gezien in 2006, next question.
Reply
Ik heb alle nummers van TOOL die ik wil zien inmiddels live gezien. Ja ok, 7empest niet, maar dat nummer en Fear Inoculum als album zijn me achteraf toch niet helemaal meegevallen. Mochten ze volgend jaar op een festival in de buurt staan, pik ik ze wel mee waarschijnlijk.
Reply
Dit is een band die je ten alle tijden zo vaak mogelijk moet gaan zien mits ze in de buurt zijn. Ik ben er in 2024 gewoon weer bij.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
sws weer erbij!!!
Reply
Gisteravond eerste show sinds juni 2022:



Fear Inoculum

Forty Six & 2

The Pot

Pushit

Pneuma

The Grudge

Eon Blue Apocalypse

The Patient

Invincible

Stinkfist

Maynard droeg neptieten, lipstick en blonde pruik als protest tegen een ant-drag wet in Florida.

[Image: T.jpg]
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Ik hoop van de herfst toch wel op wat nummers die ze al lange tijd niet hebben gedaan.
Reply
Ik hoop dat ze nog een festival tour doen in Europa volgend jaar.
Reply
Ik vond z'n eerdere drag outfits veel beter, zoals Peggy Bundy on acid:


[Image: 6cb890e3b0355db3621f17e50f6565f9.jpg]

Of deze versie:

[Image: anyone-know-what-show-this-is-from-v0-z6...e6bf310605]

In conclusie:
[Image: grechent-sashay-away.gif]
[+] 2 users say Thank You to halfempty/full for this post
Reply
https://www.brooklynvegan.com/tool-annou...ican-tour/

Nieuwe USA datums bekend, maar niks binnen twee uur reizen. Misschien tripje plannen naar de New Hampshire show, want kleinere arena en ken mensen in de buurt.
Reply
Dan maar hopen dat ze volgend jaar voorjaar/zomer naar Europa komen.
Reply
(06-06-2023, 15:10)metal bouwie Wrote: Dan maar hopen dat ze volgend jaar voorjaar/zomer naar Europa komen.


Samen The Cure op het 10-jarig bestaan van BKS
Reply
(06-06-2023, 15:32)BigBird Wrote:
(06-06-2023, 15:10)metal bouwie Wrote: Dan maar hopen dat ze volgend jaar voorjaar/zomer naar Europa komen.


Samen The Cure op het 10-jarig bestaan van BKS

Nou ja, tiende editie dan. De negende editie is gek genoeg ook het tienjarig bestaan.

Tool lijkt me niet logisch, The Cure en The National wel.
Reply
Bam, uiteindelijk toch van plan om Philly te doen, op de tweede ring recht tegenover het podium. Zo'n plek pakte goed uit voor RATM, en volgens OGT's geeft dit een top overzicht van de visuals. En ook veel goedkoper dan dichterbij zitten, want fuck die hoge prijscategorieën. Ben benieuwd.
Reply
https://news.pollstar.com/2023/08/07/too...ver-story/

Benieuwd naar de nieuwe visuals.
Reply
Interessant interview, boeiend om te lezen hoe ze de tours plannen. In 2024 touren ze ook nog las ik ergens. Zal wel Oceanië worden, en hopelijk nog een ronde festivals in Europa.
Reply


Voor het eerst in lange tijd Rosetta Stoned weer gespeeld.
Reply
Third Eye intro, Jambi, Rosetta Stoned, Stinkfist, Aenema in de setlist in Amerika.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)