Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tool
#76
(27-09-2021, 10:40)Uplift Wrote: Fucking hell, hoezo seated.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Wellicht een eis van de band zelf?

Vooralsnog zie ik het enkel bij Ziggodome. Bij Antwerpen en Köln kan ik geen zalenplan zien.
Reply
#77
Hier gooi ik mijn principes nog wel een keer voor overboord en ga voor een mooie zitplaats.
Reply
#78
Voor degene die toegang heeft tot de pre-sale, Antwerpen, Ziggodome en Köln mag worden aangeschaft mits het lukt. Geld wordt meteen gestort en bij de show gratis grote pils als dank. Als Antwerpen en Köln staanplaatsen hebben, dan liefst dat. Anders dan maar zitten, het is niet anders. Vraag met wel af hoe dat gaat met mobiele tickets, die komen namelijk vanaf je account in de app. Dus als je een kaartje voor een ander koopt, hoe gaat dat dan? Moet je samen naar binnen lijkt me? https://www.ticketmaster.nl/feature/mobi...1603713047
Reply
#79
Zeg fans, hoe goed was die Ziggo-show van voor de pandemie nu precies, als je nu terugblikt? Ik overweeg dit wel.
Reply
#80
(27-09-2021, 10:38)reaper Wrote: ik overweeg antwerpen

iemand toegang tot presale?

Ik hoor het ook graag.
Reply
#81
(27-09-2021, 10:50)JorisR Wrote: Zeg fans, hoe goed was die Ziggo-show van voor de pandemie nu precies, als je nu terugblikt? Ik overweeg dit wel.

Nog los van de feit dat ze 12 jaar niet in NL hadden gespeeld dik de moeite waard.
Reply
#82
(27-09-2021, 10:50)JorisR Wrote: Zeg fans, hoe goed was die Ziggo-show van voor de pandemie nu precies, als je nu terugblikt? Ik overweeg dit wel.

Ze waren imo beter dan ooit en volgens sommige Laterulus tournee-getuigen (o.a. HE/F dacht ik) ook. Het is absoluut een must om het nog eens te zien. Als het overal seated is, volstaat 1 keer wel wat mij betreft en dan mag dat zelfs Ziggo zijn.

Berlijn maakt veel kans. Is gewoon een prima datum en van de drie keer in 2019 was dat ook hun beste.
Reply
#83
(27-09-2021, 10:50)JorisR Wrote: Zeg fans, hoe goed was die Ziggo-show van voor de pandemie nu precies, als je nu terugblikt? Ik overweeg dit wel.

Erg goed, haast intimiderend en beangstigend, mede door het fenomenale geluid. Wellicht de laatste kans Tool die je nog gaat krijgen.
Reply
#84
Dat laatste lijkt me ook he, ik vind 114 euro voor 1e rang in zo'n grote hut als de Ziggo eigenlijk absurd, maar i.t.t. tot Cave in Carré zou ik het hiervoor wel een keer over hebben.
Reply
#85
Weer te zien dat bij de boomers geld zitten. Fuck die prijzen.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
#86
Ah yes, het gestrekte ik-ben-geen-boomer-been van een quasi 30-jarige Wink Dat duurde nog vrij lang.
Reply
#87
[Image: sencomp.jpg]

Eerste Tool fans zitten al klaar voor de ticketverkoop.
[+] 8 users say Thank You to Stefan for this post
Reply
#88
Aha, vandaar volledig seated.
Reply
#89
(27-09-2021, 10:56)BigBird Wrote:
(27-09-2021, 10:50)JorisR Wrote: Zeg fans, hoe goed was die Ziggo-show van voor de pandemie nu precies, als je nu terugblikt? Ik overweeg dit wel.

Erg goed, haast intimiderend en beangstigend, mede door het fenomenale geluid. Wellicht de laatste kans Tool die je nog gaat krijgen.

De Werchter show in datzelfde jaar was nog een klap beter. Vergelijk je het daarmee dan viel de Ziggo "tegen"
[+] 2 users say Thank You to Dielie for this post
Reply
#90
Pittig prijsje, maar laten we het maar doen
Reply
#91
(27-09-2021, 10:34)BigBird Wrote:
(27-09-2021, 10:32)Po91 Wrote: Begrijp ik dat er geen staanplaatsen zijn voor de Ziggo?

Yup, intenst treurig, op een stoel zitten en dan naar Tool gaan kijken. Amerikaanse toestanden.

Lol, voor de 100ste keer: niemand die ook echt blijft zitten bij die stoeltjes op de vloer.

Ik vermoed dat deze stoelen er zijn zodat de band dure VIP kaarten kan verkopen aan Tool Army leden.
Reply
#92
Ik vermoed dat het vervelendste is dat je gewoon op je plekje moet blijven dan dat je niet recht zou kunnen staan voor je stoel. En of je nu zit of je staat recht voor je stoel, het boet sowieso in aan beleving in vergelijking als je gewoon omringd kunt worden door fans.
Reply
#93
Je bent toch gewoon omringd door fans?
Reply
#94
(27-09-2021, 14:25)eloelo Wrote: Je bent toch gewoon omringd door fans?

Uh, ja. Schouder aan schouder in een rijtje.
Reply
#95
Presale voor Amsterdam loopt overigens via KinkFM: als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, kun je donderdag om 10:00 al tickets bestellen.
[+] 6 users say Thank You to Martijn for this post
Reply
#96
Genoten van de vorige show, maar niet tegen deze prijzen.
Reply
#97
(27-09-2021, 10:32)Maynard-J Wrote: Als vriendin hier ook zin in heeft wordt het een zitplaats, anders ziet ze geen reet. Beter recht tegenover het podium ivm de visuals denk ik. Iemand ervaring met de geluidskwaliteit op zo'n plek?

Maak je maar geen zorgen over het geluid. Recht tegenover het podium is idd ideaal vanwege de visuals, al heb je vanaf de eerste ring meer lichtstoornis van de geluidstafel dan als je op de tweede ring zit.

(27-09-2021, 14:20)Kreuz Wrote: Ik vermoed dat het vervelendste is dat je gewoon op je plekje moet blijven dan dat je niet recht zou kunnen staan voor je stoel.

Da's natuurlijk altijd zo bij gereserveerde plaatsen. Grootste risico is IMO dat je tussen kutvolk terecht komt. Al vermoed ik dat er minder stoorzenders zullen zijn vanwege de hoge ticketprijzen.

(27-09-2021, 14:30)Kreuz Wrote:
(27-09-2021, 14:25)eloelo Wrote: Je bent toch gewoon omringd door fans?

Uh, ja. Schouder aan schouder in een rijtje.

Qua sfeer was dit geen probleem, wel dat de vloerstoeltjes te krap naast elkaar zaten. Hopelijk komt daar voortaan meer ruimte tussen.

Overigens raad ik plaatsen naast het podium alsmede achterin vanaf de vloer van harte aan. Allebei een topbelevenis op hun eigen manier.
Reply
#98
En voor de twijfelaars: dit wordt gewoon de geupgradede show die zijn debuut beleefde in herfst 2019. Wordt gegarandeerd vetter dan de optredens uit de zomer van dat jaar.
Reply
#99
Wanneer 7empest op de setlist staat dan is het al snel vetter!
Reply
Ik ben al tevreden met Pneuma.

7empest is me eigenlijk gewoon iets te lang, maar wel een prestatie dat ze dit live spelen natuurlijk.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)