Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tool
#26
Fuck zoveel zin in. Misschien nog 10 jaar wachten.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
#27
Ze hebben zin om verder cash te scheppen met een JCB in Noord-Amerika. Ik maak me nul illusies.
Reply
#28
Ja ja Tool gaat het eerste decennium niet touren, what's new Uplift. Nou gewoon graag je reactie op en analyse van de verkiezingsuitslagen svp.
Reply
#29
Ik heb een week vakantie, dus fuck dat.
Reply
#30
De politiek neemt ook geen vakantie van jou Uplift, sommige zaken overstijgen het recht op meningverlof!
[+] 3 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
#31
Het is ongelofelijk kut en het politieke bewustzijn in dit land is krankzinnig laag. Veel meer kan ik er oprecht niet over zeggen. Meer dan ooit is er een linkse partij nodig die los van verkiezingen aan shit bouwt en mensen organiseert, want depolitisering is oorzaak nummer één van deze kutzooi.
Reply
#32
(19-03-2021, 11:08)Uplift Wrote: Ze hebben zin om verder cash te scheppen met een JCB in Noord-Amerika. Ik maak me nul illusies.

Wa's dat.
Reply
#33
(19-03-2021, 16:47)hythloth Wrote:
(19-03-2021, 11:08)Uplift Wrote: Ze hebben zin om verder cash te scheppen met een JCB in Noord-Amerika. Ik maak me nul illusies.

Wa's dat.

https://www.google.com/search?q=JCB&sxsr...VE-NKWEJOM
Reply
#34
Reply
#35
Lateralus at 20

En vermoedelijk een vinyl versie van Fear Inoculum aanstaande.
Reply
#36
Hier een stukkie over Lateralus at 20: https://www.skylinerev.com/overthinking-...lateralus/
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#37
Mooi geschreven Uplift en collega's. Bijna onmogelijk om een Top3 te kiezen lijkt me.
Daarover nadenkend had ik toch zeker Reflection/Triad ergens bovenaan gezet. En niet Lateralus, dat nummer heeft me nooit echt gegrepen...
[+] 1 user says Thank You to Dielie for this post
Reply
#38
Mij juist wel. Vooral de context bij dat nummer. Geniaal wat mij betreft. 'Spiral out, keep going' is dan ook mijn lijfspreuk.
Reply
#39
Cool artikel! Interessant dat je collega wel goeie herinneringen heeft aan PKP 2007, gezien alle verhalen die ik las over dat ze toen ondermaats waren.

En ja, lachen hoe het einde van de Parabola videoclip een nieuw leven als meme heeft gekregen.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#40
Tja, als je Tool als tiener voor het eerst ziet en je kreeg net NIN over je heen, dan zal die show in 2007 wel nog vet geweest zijn, denk ik. Ook omdat het publiek niet Netsky-gewijs ruk was, maar al goed stond zeg maar.
Reply
#41
Reply
#42
Ze zouden afgelopen Jan/feb door Europe touren, lag allemaal vast. Maar lockdowns gooiden roet in eten. Normaliter gaat dat ingehaald worden.
Reply
#43
Ik heb een auto tegenwoordig en ik ben in staat om ver te gaan.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
#44
https://youtu.be/fYM5lsPnNnA
Reply
#45
ja, graag!!
baal zo enorm dat ik ze niet gezien heb de vorige tour!!
Reply
#46
(23-09-2021, 18:48)Loov Wrote: Ik heb een auto tegenwoordig en ik ben in staat om ver te gaan.

Je hoeft niet ver.
[+] 3 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply
#47
(24-09-2021, 12:04)Jorrit Wrote:
(23-09-2021, 18:48)Loov Wrote: Ik heb een auto tegenwoordig en ik ben in staat om ver te gaan.

Je hoeft niet ver.

Tof, ben wel benieuwd hoe ze die schermen in de Vera gaan proppen Smile
Reply
#48
(24-09-2021, 12:04)Jorrit Wrote:
(23-09-2021, 18:48)Loov Wrote: Ik heb een auto tegenwoordig en ik ben in staat om ver te gaan.

Je hoeft niet ver.

BKS? Werchter? Of toch weer zalen?
Reply
#49
BKS, lol.
Reply
#50
BKS zou ideaal zijn, beter dan Noordpodium tussen Pinkpopvolk. Het wordt gewoon weer zaal, zijn ook geen indicaties dat ze op festivals doen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)