Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 3.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk festival/concert ben jij geweest?
(30-07-2024, 10:55)Wonderboy Wrote: Wat ik me kon herinneren van het vorige optreden was dat ze veel van mijn favoriete nummers niet speelden. Dat was helaas ook dit keer weer het geval. Desondanks een enorm fijne set, met veel nummers van het 'nieuwe' album. Het afsluitende deel was heerlijk met onder andere Slave to the Wage, Infra-Red en The Bitter End op de setlist.

In ieder geval meer hitjes dan tijdens de eerdere shows rondom de recente plaat.
Reply
(28-07-2024, 20:13)pudpong3 Wrote:
(13-04-2024, 09:48)eloelo Wrote: Pussy Riot, tsja wat moet ik zeggen. Heftig. Volgensmij was Pud er ook, ben benieuwd of hij het langer heeft uitgehouden dan bij Swans.

Ik was wat afwezig, maar Pussy Riot was waardeloos. Zijn na een paar nummers gaan zuipen bij Pelt.

Haha, het was prachtig man. Kun jij het niet sowieso beter bij de wat gedateerde punkbands houden?
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
(30-07-2024, 20:24)eloelo Wrote:
(13-04-2024, 09:48)eloelo Wrote: Pussy Riot, tsja wat moet ik zeggen. Heftig. Volgensmij was Pud er ook, ben benieuwd of hij het langer heeft uitgehouden dan bij Swans.

Ik was wat afwezig, maar Pussy Riot was waardeloos. Zijn na een paar nummers gaan zuipen bij Pelt.

Haha, het was prachtig man. Kun jij het niet sowieso beter bij de wat gedateerde punkbands houden?

Pussy Riot is toch ook gewoon punk/herrie?
Reply
(30-07-2024, 20:44)hythloth Wrote:
(30-07-2024, 20:24)eloelo Wrote:

Pussy Riot is toch ook gewoon punk/herrie?

Dat dachten veel mensen ja, maar het was eerder een soort theater show met spoken word en beelden van shit die ze hebben meegemaakt. Kroop echt onder je huid na een tijdje, met alle teksten vertaald op een scherm. Muzikaal werd het soms zelfs ook interessant, al was het "zingen" niet al te best. Ik vond het qua performance in ieder geval erg gedenkwaardig.
Reply
Hmm, interessant. Die sneer was alsnog onnodig IMO.
Reply
Als je (herhaaldelijk) stront uitkraamt, kun je ook stront verwachten.
Reply
Muziekmeningen mogen verschillen... en je kan beter inhoudelijk op de content spelen dan op de man.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Donderdag:

Justice speelde die avond in het nieuwe Brooklyn Storehouse, een lang rechthoekig pakhuis in de Navy Yard waar ik wel benieuwd naar was. Dus eerder op die avond had ik een bericht gepost in de Ed Banger Discord dat ik het erg zou waarderen als iemand een extra gratis ticket over had. Kreeg toen om 22:45 uur een bericht van een gulle weldoener, en hoppa, gaan met die banaan! Arriveerde bij de zaal om 23:30 met een half uurtje tijd voordat Justice zou beginnen. Stond eerst wat vooraan maar daar was het veels te veel dood met vervelend publiek. Hoop stereotype finance bros, fraternity/sorority dombos, en Jersey Shore figuren. Meer achteraan was gelukkig wel beter, en daar flink genoten. Deze losse show was 10 minuten langer dan de recente festivalsets van 75 minuten, wat zich uitpakte in uitgebreidere versies van dezelfde setlist. Ik verklap liever niet wat er nieuw was, maar het was absoluut een meerwaarde, net als extra lichteffecten die in de lengte van de zaal waren opgehangen. Ondanks de lastig bereikbare locatie zou ik daar zeker teruggaan voor meer dance shows.

Vrijdag:

Jamie xx eindelijk voor het eerst zien draaien, i.h.k.v. zijn The Floor residentie waar hij vijf nachten achter elkaar draaide op een onbekende locatie. Dat bleek dus een leegstaand gebouw in Bushwick dat gelukkig ook met een open buitengedeelte kwam waar een gemoedelijke sfeer hing. Dat bleek later net zo op de dansvloer, waar mensen echt voor de muziek gingen i.p.v. de clout of omdat het een vrijdagavond was. Jamie's set van twee uur bestond voornamelijk uit tracks die ik niet kende, maar er waren genoeg aanknopingspunten in de vorm van Treat Each Other Right, LET’S DO IT AGAIN, Baddy On The Floor, en zelfs de Four Tet remix van Bicep's Opal. Na een leuke anderhalf uur waren de laatste 30 minuten echter zzzzzz. Publiek leek het wel te waarderen, maar ik vond de trackkeuze veels te geestdodend en het zorgde bij mij voor geen energie of knaldrang om te blijven dansen. Ik neem aan dat hij op festivalsets meer bangers speelt; hoe dan ook mooi om hem te hebben afgestreept.

Zaterdag:

Geen optredens bijgewoond, maar wel vroeg opgestaan voor een lokale signeersessie van Justice. Moest daarvoor wel drie uur in de rij staan, mede omdat ze een uur te laat waren begonnen, maar had daar tenminste iemand ontmoet die vroeger o.a. features schreef voor Resident Advisor en een boel interessante dingen had te vertellen over o.a. muziekjournalistiek. Uiteindelijk wel een gesigneerde kopie van Hyperdrama geregeld, en wat woorden gewisseld met zowel Gaspard als Xavier. Was cool.

Zondag:

Was weer in Washington DC voor familie- en werkbezoek, en mijn broer had wel zin om bovenstaande act nog eens te checken omdat ik nog allerlei oude opgespaarde FwB punten overhad zodat we voor niks konden gaan. Het was alweer twee jaar geleden dat ik laatst in The Anthem was, maar het was niet het soort thuiskomst waar ik op hoopte. Geluid stond vanaf het begin wel al lekker luid, maar ik had gerekend dat een plek achteraan goed genoeg zou zijn, zelfs bij een late aankomst. Nee dus; voornamelijk onbedachtzame en opdringere vibes van typische DC zomerstagaires en agressieve ******douchebros. Uiteindelijk naar een zijkant verplaatst waar het beter vertoeven was, maar vanaf daar voelde de productie te afstandelijk vanwege de layout van de zaal. Alsnog goed uit mijn plaat gegaan op tracks zoals Incognito en Stress, maar ten slotte toch teleurstellend. We misten allebei het soort vibes die we op Glastonbury meemaakten. Gaf tenminste wel de bevestiging dat je het beste naar zulke festivals kan blijven gaan.
[+] 3 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
ascendant vierge/Concrete Husband (DJ Set) @ Elsewhere - Zone One

Voorprogramma was een DJ die hardgroove techno draaide (zie deze set als voorbeeld). Klonk wel lekker, maar het is muziek bedoeld voor ergens in de nacht en niet voor om 9 uur 's avonds als opwarmer voor een hoofdact wanneer de zaal nog niet is gevuld. Ik hoorde die gast later nog ergens over ranten tijdens een wachtrij voor de toiletten; had een behoorlijke sketchvibe.

Voor AV stond ik helemaal vooraan en ze begonnen met hun goeie cover van Danny L Harle's On A Mountain, maar geluid was daar zo fucking kut dat ik al snel die plek verliet. Helaas was de mix elders in de zaal ook ondermaats, en op de plek waar het geluid het allerbeste klonk, zaten een hoop Fransozen kut te doen. Sowieso veel praters tijdens alle rustige momenten. Jammer, want AV was echt een harde act, met name door mademoiselle Mathilde. Daardoor genoeg plezier beleefd tijdens hun 55 minuten lange set vol met bangers, maar het was niet de ontlading waar ik op hoopte. Ze komen later dit jaar met een nieuwe plaat, dus met enig geluk staan ze in 2025 op alle festivals die er toe doen.
Reply
Soulfly in Poppodium Volt Sittard-Geleen.

Fijn marginaal concert middenin de vakantie. Volle zaal die behoorlijk los ging. Zeer onder de indruk van de gitarist, die me enorm deed denken aan voetbalkeeper Higuita. Max best energiek voor z'n leeftijd en postuur.
Reply
Yves Tumor, sicke, lugubere show vol hits. Geen idee of ik het erg goed vond, maar het blijft me in ieder geval nog lang bij denk ik.
Reply
Kon gisteravond gratis naar zowel King Gizzard & The Lizard Wizard als Helado Negro. Lang getwijfeld welke te kiezen; uiteindelijk werden het allebei.

King Gizz deed een 3 uur marathon set die al om 19:00 uur begon. Heb goed gelachen om het soort publiek dat aanwezig was (veel "wooks" en ander soort overlap uit de jam scene), net als van bovenaf naar de moshpits kijken. Vooral toen ze in de pit synchroon begonnen te roeien. Muzikaal had ik er echter na anderhalf uur wel genoeg van; werd wat te langdradig en er zat minder flow in dan toen ik ze twee jaar terug op Shaky Knees zag.

Dus vroegtijdig vertrokken en net op tijd aangekomen voor Helado Negro, wat in de openlucht plaatsvond omsingeld door gebouwen. Werkte als setting ideaal voor een zomeravond. Vol met dansende stelletjes ook, wat natuurlijk erg paste bij zijn muziek. De uitvoeringen waren overigens aardig, maar het had ook weer niet iets wat live een meerwaarde bracht tegenover op plaat. Dus vooral meepikken op festivals, maar een zaalshow zou ik skippen.

Zit nu echter nog wel met de gedachte of ik King Gizz gewoon volledig had moeten zien, sinds ze na mijn vertrek nog Gila Monster en Rattlesnake deden. Moet ook vermelden dat ik veel aan mijn hoofd had, waardoor ik niet 100% in de vibe was voor livemuziek. De juiste ingesteldheid hebben blijft steeds belangrijker.

BOe Hoe, Was Ik nu MAar OP lOwLaNDs
Reply
Santigold @ Terminal 5

Ik kende deze artiest allang van naam, maar nooit de moeite gedaan om te beluisteren. Dankzij een uitnodiging van vrienden om haar te zien gebeurde dit alsnog, en beter laat dan nooit.

Terminal 5 blijft een dikke zaadzaal, niettemin was het tolerabel, mede doordat het niet uitverkocht was. Deze act heeft dus nog geen TikTok revival meegemaakt, wat ook te zien was aan de aanwezigen die voornamelijk millenials waren. Daarnaast was het geluid met oordoppen verre van helder, maar wel teringluid waardoor je mensen om je heen nauwelijks kon horen. Dat hielp de immersie echt een hoop. Liever dit dan te laag volume. Over Santigold's set van anderhalf uur niets te klagen: goeie stage presence, leuke choreografie inclusief een publiekwedstrijd, en voldoende oudere liedjes die overeind bleven. Het voelde ook helemaal niet als een nostalgieshow.
Reply
Maratona Kenge Moj 2024, zojuist

Oftewel de Balkan-Beat-Playback-Show, in Gjirokäster, Albanië. Niet om aan te gluren, maar wel gezellig. Met de lokale jeugd aan het dansen in een soort van kringdansjes op de muziek van een keur aan lokale/ regionale muziekanten. Schattig hoor.
[+] 2 users say Thank You to nam-tso for this post
Reply
Arab Strap in Vera.

Hmm, wel aardig, maar ook veel van hetzelfde. Ik weet het niet zo met die band erbij, modderig geluid, beetje een Mogwai van de Aldi.

Zou dit als duo niet beter werken? De toegift, een nummertje met z'n tweetjes ('It was the biggest cock you'd ever seen') was immers het hoogtepunt.
Reply
Everything Everything in de Pandora van TivoliVreedenburg.
Ontzettend warm, maar superleuk. Publiek stond te dansen en iedereen zat mee te zingen. En dat is nog best een opgave soms, met hoe snel de zanger Jon kan zingen (bijna rappen). Het was alweer een jaar of vijd geleden dat ik ze gezien heb, geloof niet dat ze erna nog geweest zijn (Corona, brexit).

Anyway, ik ben erg blij met mijn platform docs, want het podium is in de Pandora erg laag, maar ik kon alles goed zien.

Het is gewoon een erg goede band, en dan met zulk enthousiast publiek, je zag ze echt genieten. Al heeft de gitarist Alex een erg getergde blik als hij zich concentreert, erg grappig. Leuk detail was dat Jon z'n oude gitaar die ooit was verbrand gebruikte. Ze hebben ooit een brand in hun opslag gehad, vandaar. Toch kunnen redden, blijkbaar.

Ik weet niet goed wat ik van de zaal vond. Voelde best klein voor de 650 man die erin kan (was uitverkocht). Maar wel weer hoog, dus op zich niet benauwd. Maar hoe je bij de zaal moet komen, wat een doorhof.
[+] 2 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Is de Pandora dat zaaltje helemaal bovenin?
Daar heb ik ooit (weet niet meer welk jaar, waarschijnlijk ergens tussen 2010 en 2015) The Dandy Warhols gezien. Nadat ik ze eerder voor 200.000 man in het Haagse Zuiderpark had zien spelen. Het was een bijzondere ervaring. Ik stond helemaal vooraan, op amper een meter afstand van Courtney Taylor-Taylor. Het voelde gewoon een beetje ongemakkelijk.
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
Reply
Pandora is een van de zalen bovenin, maar Clloud Nine en Club Nine zijn nog wat hoger denk ik. Pandora vind ik zelf, zeker vol, niet zo fijn qua vorm. Voelt dan inderdaad erg druk. Cloud Nine vind ik veel fijner.
Reply
Ja, de Pandora zit op niveau 7, als ik het goed onthouden heb. De zaal is asymmetrisch met een de linkerzijde een soort van oplopend balkon. Dan achter nog een hoog balkon, en aan de rechterkant nog iets van een inham waar je op een kruk kan zitten?

Inderdaad voelde het erg druk, ook omdat de uitloop schuin naar achter is, met de bar. Voor zover ik het allemaal kon zien, het was een beetje raar belicht. Maar de zaal is dus wel hoog, je kan er bijvoorbeeld bij het podium wel decorstukken in hangen. Het was er erg warm, airco mocht ook wel wat harder.

Ik vind nog steeds TivoliVredenburg een raar gebouw. Je merkt echt dat alle onderdelen door verschillende architecten zijn ontworpen. Het is geen geheel, de doorstroming en routes van het publiek zijn gewoon niet fijn.

Dat je bij de Ronda op een trap moet wachten voordat de deur opengaat bijvoorbeeld. Voelt altijd erg onveilig. En na afloop is het altijd veel dringen. Als ik niet gisteren met de mensen mee naar boven was gelopen, had ik de zaal nooit gevonden. Ik heb het idee dat je twee schroefbewegingen omhoog maakt, ik heb geen idee hoe die zaal georiënteerd is ten opzichte van het gebouw. Daar heb ik bij de Ronda ook al een beetje last van.

Het grote pluspunt van TivoliVredenburg is dat het naast het station zit. Ik had maar een kwartier nodig om van de zaal, via het toliet, naar in een trein te gaan. Dat is wel superfijn.
Reply
Ik vind Tivoli eigenlijk wel een behoorlijk fijn gebouw, en na een aantal festivals in heel het gebouw (o.a. Le Guess Who?) voelt het ook wel als een geheel. Ronda en Cloud Nine vind ik topzalen, Hertz ook wel fijn, Grote Zaal redelijk. Alleen de Pandora vind ik niks, inderdaad omdat je binnenkomt bij die ruimte bij de bar waar je te ver van de beleving af staat, terwijl het daarna als proppen richting het 'voorvak' voelt. Voor mij is Pandora i.p.v. Cloud Nine voor iets kleiners of Ronda voor iets groters vaak reden om een concert waarover ik twijfel niet te doen.

Zelf lig ik een kleine 10 minuten na een concert in Tivoli al in bed, ook prima dus. Wink
[+] 2 users say Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Ik was wel heel erg blij met het concert, en het geluid was verder hard, maar in orde. Viel me op dat er relatief weinig mensen met oordoppen in stonden op de eerste rijen.
Reply
MEO Kalorama 2024

Afgelopen maandag terug gekomen in Polen van een aantal dagen terug in Lissabon. Heerlijk weerzien met vrienden, kon in hetzelfde huis slapen als waar ik gedurende mijn tijd daar woonde, terug naar de oude squash club, gratis bier gedronken in de bar waar ik altijd kwam (en een warm onthaal van de eignenaar), lekker gezwommen in de oceaan en de maag gevuld met het heerlijke Portugeze eten. Reden van het bezoek was MEO Kalorama, de derde editie van dit festival (die ik alle drie heb bijgewoond).

De eerste aankondigingen van het festival waren erg lekker, dus besloten om een early bird ticket (120 euro) te kopen. Helaas vielen voor mij de latere toevoegingen ten opzichte van de afgelopen twee jaar tegen, waardoor de line up voor mij niet heel consequent was over de drie dagen. Enkel de vrijdag een voor mij volledige festivalroute gelopen. Helaas hielpen de (sommige echt last minute) annuleringen van The Smile, Fever Ray en Soulwax ook niet erg mee voor een druk schema.

Allereerst een groot punt ter kritiek, en werkelijk een dramatische beslissing van het festival. Waar bij de eerste twee edities overal met pinpas betaald kon worden, werd er dit jaar gekozen voor een bandje met QR code die je online kon opwaarderen (met 20, 50 of 100 euro). Dit zorgde op de eerste dag voor massale rijen bij het inruilen van het polsbandje. Las online dat sommigen meer dan anderhalf uur in de rij hebben gestaan. Dit alles omdat het activeren van de QR code relatief lang duurde en het personeel achter de stand duidelijk nog in de siesta stand stonden. Omdat ik relatief laat was, de niet nette move gemaakt om een deel van de rij te skippen. 

Bij binnenkomst een klein stukje gezien van Gossip, maar dat klonk niet al te best. Het festival begon voor mij op de donderdag dan daadwerkelijk met een van de hoogtepunten van het festival: Massive Attack. Tot op heden had ik Massive Attack helaas nog nooit gezien, aantal keer door annuleringen op verschillende festivals. Man, wat een show. Op sommige momenten snoeihard, op andere momenten teder en zacht. De visuals werden gevuld met verschillende maatschappelijk relevante topics, waarbij vooral Israel, Rusland en de Verenigde Staten het moesten ontgelden. Deze show was zo goed opgebouwd, twee uur lang keihard genoten. Hoogtepunt voor mij 'Safe from Harm' met Deborah Miller en uiteraard 'Teardrop' met Elizabeth Fraser. Ook de stukken met Young Fathers (die vorig jaar zelf op het festival stonden) waren erg sterk. Wat een binnenkomer op het festival. 
[Image: vZ1rCiu.jpg]
Massive Attack, Main Stage, MEO Kalorama 2024

De rest van de line up op donderdag kon me weinig interesseren, en volledig overdonderd door Massive Attack na een klein stukje Loyle Carner te hebben gekeken besloten de metro terug weer in te duiken. 

De vrijdag dan de grote dag. Oorspronkelijk stond op deze dag ook nog The Smile gepland (wat een line up), maar ondanks die annulering alsnog een heerlijke festival beleefd. 

Het festivalterrein vroeg opgegaan, een stuk van Olivia Dean gezien, een stuk van The Kills, maar vervolgens de eerste volledige show van English Teacher. Erg fijn 'nieuw' bandje, had ze nog nooit gezien. Stonden op de kleinstje 'Palco Lisboa' stage. Heerlijke start van de dag. 

Vervolgens naar de Main Stage voor Jungle. De afgelopen twee shows van Jungle in Portugal (op NOS Alive en in Campo Pequeno) gezien, en het is duidelijk dat deze band erg geliefd is in Portugal. De band is over de jaren heen ook enorm gegroeid, en speelden een headliner-waardige set. Het publiek ging hard los, hit na hit. De show stond nog steeds in het teken van 'Volcano', een van mijn meest beluisterde albums van vorig jaar. Zeer sterk optreden.
[Image: HpX0viC.jpg]
Jungle, Main Stage, MEO Kalorama 2024

Na Jungle was het tijd voor Death Cab for Cutie + The Postal Service. 20 jaar na Transatlanticism en Give Up dus een tour van de twee acts samen, waarbij beide albums integraal werden gespeeld, met een kwartiertje ombouwtijd ertussen. Transatlanticism live was wel een bucket list dingetje, kippenvel. Vervolgens werd de zwarte kleding ingewisseld voor wit, en werd Give Up volledig gespeeld. Wederom een erg sterk optreden, fijn om ze eens live aan het werk te hebben gezien, en na een cover van 'Enjoy the Silence' was het tijd voor het hoogtepunt van deze dag.

Headliner LCD Soundsystem. Een aantal van mijn Portugeze vrienden waren speciaal voor deze show ook overgevlogen uit Polen. En man, wat waren ze in vorm. Wederom, net als de avond ervoor, stond het geluid echt snoeihard, perfect. De setlist een soort best-of, waarbij sommige delen echt vernieuwend en snoeihard waren. Over het gehele festival gezien, was dit ook by far de drukst bezochte set van het weekend, en het ging keihard los. Mooi dat ze hun eerste show in Lux Fragil 20 jaar geleden nog herrinerden, en net als bij Jungle heb ik ook bij LCD Soundsytem echt het gevoel dat ze een erg warm gevoel voor Portugal hebben. Het was voor mij sinds 2018 geleden dat ik ze zag (op Best Kept Secret), maar live was deze set nog een stuk sterker. Naast Massive Attack twee absolute hoogtepunten van het festival.

[Image: MZ4zxuY.jpg]
LCD Soundsystem, Main Stage, MEO Kalorama 2024

Na deze heerlijke show de taxi gepakt richting huis, na een van de kwalitatief betere festivaldagen van de afgelopen jaren. Na een iets te korte nacht was het alweer tijd voor de laatste festivaldag, met tegelijk weinig om persoonlijk naar uit te kijken. Heb een best of show van dEUS gezien (minus Suds & Soda), wat gelijk het hoogtepunt van de dag was. Vervolgens van een afstand Raye bekeken onder het genot van een biertje en gemeet met @Sphinx en vriendin (bedankt voor de meet! was gezellig!). Haar set was sterk, maar niet volledig aan mij besteed. Als laastste set van het festival Overmono bekeken, nog even lekker afgesaust.

Al met al dus een beetje een wisselvallige editie, ongebrijpelijke keuzes van het festival, pijnlijke annuleringen, maar die aan de andere kant gecompenseerd werden met bizar sterke optredens (van de artiesten die het daadwerkelijk daar maakten). Hoogtepunten zoals eerder vermeld dus Massive Attack en LCD Soundsytem. Koop ik volgend jaar direct weer een early bird ticket? Zeker niet. Maar mocht de line up wanneer deze volledig is genoeg sterke namen bevatten, dan sluit ik zeker niet uit om weer een aantal daagjes 'thuis' te komen. Over het hele festival gezien was de line up te dunnetjes voor mij, mede doordat ik niet geintereseerd was in de andere twee headliners Sam Smith en Burna Boy, met geen alternatieven tegelijkertijd. Tegelijk zorgde dat er wel voor dat ik voldoende rust kon pakken na super drukke weken op werk. Nu weer terug naar de realiteit, de festivalzomer is voorbij.
[+] 8 users say Thank You to Wonderboy for this post
Reply
Hoe was publiek op Kalorama? Las trouwens dat de versie in Madrid veel moeite had met tickets verkopen.
Reply
(04-09-2024, 21:52)hythloth Wrote: Hoe was publiek op Kalorama? Las trouwens dat de versie in Madrid veel moeite had met tickets verkopen.
Publiek was prima, zoals eigenlijk bijna altijd wel in Portugal. Kalorama Madrid was nieuw dit jaar, zat inderdaad niet mee met de kaartverkoop. Wat ook niet hielp, is dat ze een storm over het terrein hebben gehad waardoor 1 dag volledig in het water liep (badumtss) wat er ook voor zorgde dat de apparatuur van Soulwax naar de klote was.
Reply
(04-09-2024, 21:52)hythloth Wrote: Hoe was publiek op Kalorama? Las trouwens dat de versie in Madrid veel moeite had met tickets verkopen.
Vond het wel wat a-typisch festivalpubliek op sommige momenten vergeleken met andere festivals waar ik geweest ben. Weinig "alternatieve" mensen en meer lokaal ofzo. Maar inderdaad prima publiek.
Denk ook wel dat de Lissabon-editie qua verkoop niet zo liep zoals ze wilden, vervangende acts voor de annuleringen waren er niet of niet waardig en het terrein was, op vrijdag tijdens LCD na, niet vol, wat het wel heel relaxed maakte overigens.

Verder volledig eens met wat Wonderboy heeft geschreven en leuk om even te meeten!

Heb zelf nog volledige sets van Gossip (meh), The Kills (OK), Olivia Dean (verrassend leuk), Loyle Carner (heel chill) en Yves Tumor (wtf) gezien.

Kan alleen maar onderschrijven dat de kwaliteit van de optredens uitmuntend was wat voor mij in combinatie met het bezoeken van Lissabon als stad het absoluut waard maakte.
Ook het terrein van het festival vond ik erg tof zo op een heuvel waar vandaan je de stad kunt zien en eigenlijk ook in één beeld bijna het gehele festival zelf.

Nu geniet ik nog even een weekje na aan het Portugese strand.  Cool
[+] 5 users say Thank You to Sphinx for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)