Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Aksak Maboul – Une Aventure De VV (Songspiel)
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
Tijdens het werk:
Depeche mode- Memento mori
Björk- Fossora
Big brave - Nature morte

Tijdens het eten had mijn vriend Laurie Anderson aan geze ter compensatie van niet naar Dry Cleaning vanavond (ook praatzingende zangeres).
Reply
Depeche Mode - Memento Mori

Enorm genieten hiervan na een lange wandeling door de regen met hondlief. Ook die geniet zichtbaar van dit album (of dat komt door knuffelen en een paar hondenkoekjes).
De persoon die wilde meegaan naar DM in Antwerpen begint nu terug te krabbelen... Kloterij is dat ik van TM België nog geen e-tickets heb ontvangen en dit uiterlijk tot 3 dagen voor de show kan duren (schandalig eigenlijk).
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
boygenius - the record

Heerlijk op de zondagochtend.
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
Boygenius - The Record

Weet niet waarom maar ik dacht altijd dat Boygenius synthpop/darkwave band was en daarom voor het eerst opgezet. Dit is niet voor mij besteed.

Edit: Ik dacht Boygenius Boy Harsher was.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Grizzly Bear - Veckatimest
Reply
Lil Yachty - Let's start here
Reply
Jambinai - apparition
Reply
Rush - Hemispheres
Reply
Lull - That Space Somewhere

Goeie naam
Reply
Yellow Magic Orchestra - Solid State Survivor
Reply
De Jonge Boschfazant & Meindert Talma - Schandalig

Afgelopen zaterdag het volledig album gespeeld in de OCCII, en dat blijft lekker hangen hoor. Briljante tekstuele vondsten.

En als ik dan zo rij op m’n fietsje
dan denk ik: leek iedereen maar ietsje
meer op Friedrich Wilhelm Nietzsche.
Had iedereen maar ietsje van Nietzsche.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
Even wat stevige albums die ik in 2022 niet heb beluisterd alsnog proberen:

Wormrot - Hiss
indrukwekkende grindcore uit Singapore met diverse invloeden

Ashensphire - Hostile Archtecture
geniale mix van black/post metal en jazz
Reply
Steve Gunn + David Moore = Reflections Vol. 1: Let the Moon Be a Planet
Reply
Kali Malone & Stephen O'Malley - Does spring hide its joy

Kennelijk wel.
Reply
Theophonos - Nightmare Visions
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
(02-04-2023, 16:08)Melliw Naj Wrote: Boygenius - The Record

Weet niet waarom maar ik dacht altijd dat Boygenius synthpop/darkwave band was en daarom voor het eerst opgezet. Dit is niet voor mij besteed.

Edit: Ik dacht Boygenius Boy Harsher was.

Hier ook opstaan na ook de naam de afgelopen maanden te hebben genegeerd. Ik dacht juist dat het een hyped hiphop/popgroep was die tegenwoordig door muziekliefhebbbers worden gewaardeerd en opeens hoog op de bills staat van menig festival. Geen idee waar dat dan vandaan komt. Door jouw post erachter gekomen dat dit meer in mijn straatje ligt dan ik dacht.  Wink
Reply
(03-04-2023, 14:48)Sphinx Wrote:
(02-04-2023, 16:08)Melliw Naj Wrote: Boygenius - The Record

Weet niet waarom maar ik dacht altijd dat Boygenius synthpop/darkwave band was en daarom voor het eerst opgezet. Dit is niet voor mij besteed.

Edit: Ik dacht Boygenius Boy Harsher was.

Hier ook opstaan na ook de naam de afgelopen maanden te hebben genegeerd. Ik dacht juist dat het een hyped hiphop/popgroep was die tegenwoordig door muziekliefhebbbers worden gewaardeerd en opeens hoog op de bills staat van menig festival. Geen idee waar dat dan vandaan komt. Door jouw post erachter gekomen dat dit meer in mijn straatje ligt dan ik dacht.  Wink

Dus voor alle duidelijkheid: boygenius is de gezamenlijke band c.q. supergroep van Phoebe Bridgers, Lucy Dacus en Julien Baker. Mooi album wel, hooguit wel erg binnen de lijntjes van wat ze in hun eigen werk al doen.
Reply
(03-04-2023, 15:52)JorisR Wrote:
(03-04-2023, 14:48)Sphinx Wrote:
(02-04-2023, 16:08)Melliw Naj Wrote: Boygenius - The Record

Weet niet waarom maar ik dacht altijd dat Boygenius synthpop/darkwave band was en daarom voor het eerst opgezet. Dit is niet voor mij besteed.

Edit: Ik dacht Boygenius Boy Harsher was.

Hier ook opstaan na ook de naam de afgelopen maanden te hebben genegeerd. Ik dacht juist dat het een hyped hiphop/popgroep was die tegenwoordig door muziekliefhebbbers worden gewaardeerd en opeens hoog op de bills staat van menig festival. Geen idee waar dat dan vandaan komt. Door jouw post erachter gekomen dat dit meer in mijn straatje ligt dan ik dacht.  Wink

Dus voor alle duidelijkheid: boygenius is de gezamenlijke band c.q. supergroep van Phoebe Bridgers, Lucy Dacus en Julien Baker. Mooi album wel, hooguit wel erg binnen de lijntjes van wat ze in hun eigen werk al doen.

Ja ik vind het een mooie plaat maar de eerste helft is echt veel beter dan de tweede helft, en de hele hypemachine is dikke overkill.
Reply
Tijdens het werk:
Björk- fossora
Prince - welcome2america
Placebo - never let me go

Mijn vriend had ook nog the Black album van Prince opgezet tijdens het eten.
Reply
Altin Gun - Aşk
Reply
The Hold Steady - The Price of Progress

Hebben onder de radar weer een goed en relevant album uitgebracht.
Reply
Kraftwerk - Die Mensch-Maschine
Reply
(03-04-2023, 10:28)Uplift Wrote: Lull - That Space Somewhere

Goeie naam

Deed me denken aan een andere Lull:


Auburn Lull - Alone I Admire 


Een weids uitwaaierend geluid van dreampop en spacerock met een toef ambient.
Reply
(03-04-2023, 10:52)Locor Wrote: De Jonge Boschfazant & Meindert Talma - Schandalig

Afgelopen zaterdag het volledig album gespeeld in de OCCII, en dat blijft lekker hangen hoor. Briljante tekstuele vondsten.

En als ik dan zo rij op m’n fietsje
dan denk ik: leek iedereen maar ietsje
meer op Friedrich Wilhelm Nietzsche.
Had iedereen maar ietsje van Nietzsche.

Thanks voor de tip.

Met de soundtrack van Uplift:  De Jonge Boschfazant & Meindert Talma - De Neo-Liberalen - YouTube
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)