Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Omni Selassi - Dance or Dye

Bedankt voor de tip, Uplift.
Reply
Liturgy - 93696
Reply
Úkryt - 1897

Moddervette instrumentale postmetal uit Australië.
Reply
Goedemorgen

Beach House - 7
Reply
Anja Lauvdal - From A Story Now Lost
Herbie Hancock - Head Hunters
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Lana Del Rey - Did you know that there’s a tunnel under Ocean Blvd

Fascinerende plaat van een haast ongrijpbare artieste. Qua niveau wordt net niet NFR aangetikt, maar het is haar op één na beste plaat. Voornamelijk piano-gedreven sadcore ballads, met hier en daar een gospel en trapbeat uitstapje.
Reply
Black Country, New Rad - Live at Bush Hall

Die nieuwe nummers waarop nogal wisselend wordt gereageerd bevallen me eigenlijk best goed, al snap ik de opmerkingen over een ratjetoe aan Conservatorium-afstudeerstukken ook wel.
Reply
(27-03-2023, 14:08)matthijs603 Wrote: Black Country, New Rad - Live at Bush Hall

Die nieuwe nummers waarop nogal wisselend wordt gereageerd bevallen me eigenlijk best goed, al snap ik de opmerkingen over een ratjetoe aan Conservatorium-afstudeerstukken ook wel.

Het blijft een apart geval. Deze band maakt muziek die me prima zou moeten aanspreken, maar er is iets dat me mateloos irriteert - ook al toen die zanger er nog in zat - en ik kan de vinger er niet op leggen wát het dan precies is. Ik heb het gevoel dat ik in de zeik genomen word als ik ernaar luister, zoiets.
Reply
Het is gewoon bijzonder, maar dan ook bijzonder pretentieuze pastiche die enkel te begrijpen valt als je je in dezelfde privéschoolregisters van die kids bevindt.
Reply
Ik heb dat nog meer bij Black midi (maar misschien verandert dat als ik BCNR ook live heb gezien)
Reply
Black Midi speelt echt retegoed, dus dat scheelt. Maar dat laatste album van BM is eigenlijk net zo erg als BCNR ja.

Blijft grappig trouwens hoe één middag van Valkhof Festival 2019 de gemoederen blijft bezighouden Smile
Reply
Kelela - Raven

Poging twee
Reply
Kraftwerk - The 3-D Catalogue

Op 't juiste moment gekozen, wordt je erin gezogen. Bv Trans Europe Express / Metal to Metal / Abzug is er bv één om even helemaal offline te gaan.
Reply
Pan Daijing - Tissues
Reply
Amber Arcades - Barefoot on Diamond Road

Poging twee. In de eerste seconden al meteen een (net iets te opzichtige) flashback naar 'Drawn to the Blood' van Sufjan Stevens.
Reply
KAKUHAN - Metal Zone

Droog en houterig.

Klinkt een beetje als die plaat van Beatrice Dillon (Workaround) van een aantal jaar geleden. Maar nog droger. En houteriger.
[+] 3 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Shajarian, Lotfi and Farhangfar - live @ Shiraz Arts Festival

Opname uit 1354, dat is 1975 in de Gregoriaanse kalender. Locatie van het concert is voor de graftombe van Hafez, Iran. Een paar jaar later zou dit niet meer mogelijk zijn.
Reply
Navy Blue - Ways of Knowing
Reply
Ellen Arkbro & Johan Graden - I get along without you very well

Even de lokale shop in Den Haag plunderen voor aanvang van deze set
Reply
Liv.e - Girl in the Half Pearl

Hinkt nogal op twee gedachten, maar dit geef ik nog wel een 2e kans.
Reply
(28-03-2023, 13:58)ijskolibrietje Wrote: Navy Blue - Ways of Knowing
Reply
Young Fathers - Heavy Heavy

Ik blijf het een beetje een Tv on the Radio van de Dirk vinden tbh.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
100 gecs - 10,000 gecs

Ik geloof de hype wel, gaat prettig alle kanten op.
Reply
Baseck 2x4 Flapjack



Die hele 90's revival is best grappig.
[+] 2 users say Thank You to Loov for this post
Reply
Heinali - Kyiv Eternal
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)