Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Kali Uchis - Red Moon in Venus
Reply
Model/Actriz - Dogsbody

Een soort van (te) nette mix van Protomartyr, LCD Soundsystem en Swans. Ik hoor die bands liever afzonderlijk.
Reply
Weval - Remember

Wow...
Reply
The Weeknd - Live At SoFi Stadium

Edit: staat alleen online in een gecensureerde versie, flikker op.
Reply
(04-03-2023, 10:57)Fenderboy Wrote: Weval - Remember

Wow...

Chille plaat.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Low - HEY WHAT

Perfect voor een nachtelijk fietstochtje naar huis.
Reply
De La Soul - Buhloone Mindstate
Reply
Model/Actriz - Dogsbody

Prima album voor het verstoren van de zondagsrust van de buurtjes. Redelijk toegankelijke noiserock met flinke portie dancepunk, met een toef Gilla hier en vleug Liars daar.
[+] 1 user says Thank You to nam-tso for this post
Reply
Kelly Lee Owens - LP.8.2 EP
Reply
Kate NV - wow
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Pete Philly & Perquisite - Mindstate

Dat het 18 jaar moet duren voordat ik dit album eens voor het eerst opzet... Best ontspannen muziek tijdens het werken eigenlijk.
Reply
(05-03-2023, 12:11)Piet Knaak Wrote: De La Soul - Buhloone Mindstate

De beste van dit trio wat mij betreft.
[+] 1 user says Thank You to marcorenton for this post
Reply
Ana Roxanne - Because of a Flower
Grand River - All Above
Reply
Valentin Stip - Sigh
Reply
(06-03-2023, 11:00)thomas9790 Wrote: Grand River - All Above

Deze
Reply
Deep dish - Flashdance
Ik had dit liedje al een tijdje in mijn hoofd, maar wist niet meer hoe het heette en wie de artiest was. Alleen delen van het clipje en die tekst. En dat de naam van het nummer niet in de tekst voorkeam. Dus er zat steeds een deel in mij hoofd te loopen.

Met behulp van een lyric search gevonden en eindelijk kan het nu uit mijn hoofd Smile
Reply
(06-03-2023, 12:50)meisbaer2 Wrote: Deep dish - Flashdance
Ik had dit liedje al een tijdje in mijn hoofd, maar wist niet meer hoe het heette en wie de artiest was. Alleen delen van het clipje en die tekst. En dat de naam van het nummer niet in de tekst voorkeam. Dus er zat steeds een deel in mij  hoofd te loopen.

Met behulp van een lyric search gevonden en eindelijk kan het nu uit mijn hoofd Smile

Al eens Shazam op je smartphone geprobeerd wanneer er iets uit de speakers komt wat je niet herkend? Ideale app.
Reply
Krtm - Narcfest
Reply
Roy Ayers - JID002

Fusion jazz met meer vrije elementen dan RA daarvoor op z 'n albums toonde.
Reply
John Cale - MERCY

3e luisterbeurt inmiddels en het valt niet mee.
Reply
Heb die ook al enkele keren beluisterd. echter bleef die donkere sfeer niet positief bij me hangen, wat ik wel bij Reed en the Velvet underground had,
Reply
Over Sam Gendel gesproken;

Sam Gendel - COOKUP

Gendel gaat aan de haal met allerlei pop/r&b nummers op dit guitige album. Ik ben niet zo'n kenner van het gecoverde werk. Persoonlijke hoor ik liever zijn ambient jazz output. Maar daarom toch een verrassend album met genoeg kwaliteit om nog een paar op te zetten; I swear Wink
[+] 1 user says Thank You to nam-tso for this post
Reply
(06-03-2023, 15:29)Fenderboy Wrote:
(06-03-2023, 12:50)meisbaer2 Wrote: Deep dish - Flashdance
Ik had dit liedje al een tijdje in mijn hoofd, maar wist niet meer hoe het heette en wie de artiest was. Alleen delen van het clipje en die tekst. En dat de naam van het nummer niet in de tekst voorkeam. Dus er zat steeds een deel in mij  hoofd te loopen.

Met behulp van een lyric search gevonden en eindelijk kan het nu uit mijn hoofd Smile

Al eens Shazam op je smartphone geprobeerd wanneer er iets uit de speakers komt wat je niet herkend? Ideale app.

Nee, ik kom meestal snel genoeg achter wat iets is (herken bv stemmen en stylen erg goed). En van de radio kan je playlists terugkijken (dat doe ik soms).
Het was in dit geval een liedje dat zomaar opeens in mijn hoofd zat. Maar Shazam werkt niet op delen van een liedje in je hoofd Wink.
Ik denk niet dat een door mij gezongen stukje tekst en da-da-da-dum gaat werken.

Toen ik nog in een winkel werkte, stond daar altijd internetradio aan. Een van mijn jonge collega's stond eens in de winkel met haar mobiel omhoog, maar het stond te zacht voor Shazam om het te herkennen. Ik kon haar toen gewoon vetellen dat het Duran Duran was met Ordinairy world. Big Grin
Reply
Full of Hell & Primitive Man - Suffocating Hallucination

De titel omschrijft eigenlijk perfect waar je naar luistert.
[+] 2 users say Thank You to Loov for this post
Reply
Devendra Banhart - Cripple Crow
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)