Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Kali Malone - Living Torch

Morgen komt haar nieuwe plaat uit.
Reply
PJ Harvey - B-Sides, Demos & Rarities
Reply
Depeche Mode- Construction time again (remaster)
Everything everything- Reanimator
MOSS- HX
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Måneskin - Rush!

17 nummers van songfestival lengte worden er op strak tempo doorheen geramd. Geheide hit op de festivals deze zomer.
[+] 2 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
Ladytron - Time’s Arrow
Reply
(20-01-2023, 10:25)Gunnar Wrote: Måneskin - Rush!

17 nummers van songfestival lengte worden er op strak tempo doorheen geramd. Geheide hit op de festivals deze zomer.

Ze doen niks nieuws, maar een prima plaat om op te zetten voor je nichtje die opeens ook van "ROCK" houdt. Staan trouwens een paar prima nummers op.
Reply
Maar een veel beter album is:

The Murder Capital - Gigi's Recovery

Waar ze bij het vorige album nogal 'ruw' uit de hoek konden komen is dit op dit album wat meer naar de achtergrond verdwene. Tuurlijk staan er nog een paar overbodige tracks op maar de subtiliteit vind ik heerlijk wegluisteren. Bij vlagen doet dit album me qua instrumentatie denken aan Radiohead songs. Heeft nog een paar luisterbeurten nodig maar voorlopig heel sterk.
Reply
Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà vu
[+] 2 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Pink Oculus - Before Wisdom
Reply
Tara Clerkin Trio - s/t
Tara Clerkin Trio - In Spring
Reply
(16-01-2023, 21:20)hythloth Wrote:
(16-01-2023, 20:55)Locor Wrote:
(16-01-2023, 20:08)hythloth Wrote:
(16-01-2023, 16:48)halfvollemelk Wrote:
(15-01-2023, 20:19)hythloth Wrote: Hier ook op staan, vind het best lame.

Nu twee keer geluisterd, ik vind hem juist wel goed. Sowieso beter dan z'n vorige.

Blij dat het bij jou goed binnenkomt. Bij die poppunk track over keta kreeg ik er zelf echt genoeg van.

Ik vind hem ook heel goed. Je hebt hem ook gewoon te vroeg afgezet. Regen en After zijn de hoogtepunten.

Bij deze dus weer opgezet. De tweede helft is zeker beter ja.

Gotu Jim: dat je dit ook maar een beetje goed kunt vinden, is een grap toch? GTFO.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Vind je Joost wel leuk Joris?
Reply
Nee. En als ik nog rond de 20 jaar was geweest, had ik het waarschijnlijk ook vreselijk gevonden. Smile
Reply
Voor mij ontstijgen de recente platen van beide acts hun oude debiele gimmick niveau; zie er wel een artistieke visie in.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(20-01-2023, 12:11)eloelo Wrote: Maar een veel beter album is:

The Murder Capital - Gigi's Recovery

Waar ze bij het vorige album nogal 'ruw' uit de hoek konden komen. Is dit op dit album wat meer naar de achtergrond verdwene. Tuurlijk staan er nog een paar overbodige tracks op maar de subtiliteit vind ik heerlijk wegluisteren. Bij vlagen doet dit album me qua instrumentatie denken aan Radiohead songs. Heeft nog een paar luisterbeurten nodig maar voorlopig heel sterk.

Die zijn muzikaal gezien wel een stuk interessanter geworden ja, sterke plaat. Hooguit de zang vind ik wat minder.
Reply
(20-01-2023, 17:54)hythloth Wrote: Voor mij ontstijgen de recente platen van beide acts hun oude debiele gimmick niveau; zie er wel een artistieke visie in.

Bij Joost was die er wat mij betreft vanaf het begin al wel, tussen alle gekte door, maar op zijn laatste plaat geeft hij zich veel meer bloot.
Reply
Sticks - Alles Over Hoop

Zin in de Tolhuistuin binnenkort. Voor het geval dat men dacht dat er alleen nog meme rappers in de scene waren.
Reply
Mac deMarco - Five Easy Hot Dogs

Luistert lekker weg, maar zo volledig instrumentaal blijft het op het eerste gehoor ook niet echt hangen.
Reply
(20-01-2023, 12:11)eloelo Wrote: Maar een veel beter album is:

The Murder Capital - Gigi's Recovery

Waar ze bij het vorige album nogal 'ruw' uit de hoek konden komen. Is dit op dit album wat meer naar de achtergrond verdwene. Tuurlijk staan er nog een paar overbodige tracks op maar de subtiliteit vind ik heerlijk wegluisteren. Bij vlagen doet dit album me qua instrumentatie denken aan Radiohead songs. Heeft nog een paar luisterbeurten nodig maar voorlopig heel sterk.

Interessante plaat inderdaad. Die gaan dit jaar in het gat van Fontaines DC springen. Mooie sub voor BKS.
Reply
(20-01-2023, 10:25)Gunnar Wrote: Måneskin - Rush!

17 nummers van songfestival lengte worden er op strak tempo doorheen geramd. Geheide hit op de festivals deze zomer.

In de tijd dat ik hard ging op Franz Ferdinand en The Killers had ik dit ook wel vet gevonden. Maar ik ga wel kijken op Primavera mocht er niks goeds tegenover staan.
Reply
Hmm het debuut van Franz Ferdinand zou ik denk ik als het nu zou uitkomen nog steeds erg sterk vinden.
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Franz Ferdinand - Franz Ferdinand

Ja eens, nog steeds sterke plaat. Auf Achse was vroeger mijn favoriete track van hen, zou ik nog wel eens willen horen. Zul je zien dat ze dit jaar met een integrale 20 jarige jubileum tour rond het album komen.
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
John Cale - Mercy

Moeilijk te doorgronden, maar ik blijf hem wel opzetten. Dat betekent denk ik dat het een heel goede plaat is, maar ik ben er nog niet helemaal uit
Reply
Kali Malone - Does Spring Hide Its Joy
Reply
(22-01-2023, 01:49)hythloth Wrote: Franz Ferdinand - Franz Ferdinand

Ja eens, nog steeds sterke plaat. Auf Achse was vroeger mijn favoriete track van hen, zou ik nog wel eens willen horen. Zul je zien dat ze dit jaar met een integrale 20 jarige jubileum tour rond het album komen.

Is dat al 20 jaar geleden?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: Murdoc Niccals, 2 Guest(s)