Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Conway the Machine - WON'T HE DO IT

Pffft veel tracks, soms hit and miss. Maar ook topkwaliteit.
Reply
Klangkarussell - Netzwerk

Al weer uit 2014. Draai dit erg graag wanneer de mood er bij me ontstaat. Elektro/techno in een zeldzaam accuraat geproduceerde vorm. Sonnentanz moest ik nogal eens tijdens een (hobby) DJ sessie opleggen.
Reply
Real Estate - Atlas

Lekker in de vrijdagse avondzon.
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply
DJ Girl - Hellworld

Gezien ik de hele vrijdagavond kutklussen moet doen, dan maar wat van deze footwork ertegenaan smijten zeker
Reply
(02-06-2023, 19:40)Sphinx Wrote: Real Estate - Atlas

Lekker in de vrijdagse avondzon.

Dan zal in dezelfde categorie de nieuwe Beach Fossils-plaat Bunny je ook wel bevallen, is vandaag uitgekomen.

#np

Protomartyr - Formal Growth In The Desert
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Ale Hop & Laura Robles - Agua Dulce

Lekker ontregelde electro-akoestische verkenningen van Afro-Peruviaanse ritmes.
[+] 1 user says Thank You to nam-tso for this post
Reply
Protomartyr - Formal Growth In The Desert

JA.
Reply
Califone - villagers
Reply
Cheikh Lô - Jamm
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Nabihah Iqbal - DREAMER
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Deadeye - Deadeye
Reply
claire rousay, KMRU, Valentina Magaletti - Remotely Together

Primeur-uitgave op het kersverse Rewire-label. In 2021, tijdens de lockdown, vroeg Rewire deze artiesten om op afstand, samen tot een werk te komen en de resultaten zijn gebundeld op deze release. Prima spul voor de liefhebbers van hun respectievelijke solowerk. Vooral de track van KRMU is erg fraai.
Reply
Lil Ugly Mane - Three Sided Tape Volume One

Sad
Reply
Lil Ugly Mane - Volcanic Bird Enemy and the Voiced Concern
Reply
Foo Fighters - But Here We Are

Na vier tracks is dit al hun beste sinds Wasting Light, minimaal.
Reply
Rod Modell - Captagon
Reply
Protomartyr - Formal Growth in the Desert
Reply
deVon Russel Gray, Nathan Hanson & Davu Seru - We Sick

Een hele relaxte, maar toch ook uitdagende, jazzplaat om een dagje uit te rusten
[+] 2 users say Thank You to greenlander for this post
Reply
M83 - Fantasy

Ik had even de memo gemist dat M83 voor het eerst sinds 2011 weer een goed album gemaakt heeft.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
The Decemberists - Castaways and cutouts
Reply
Gina Birch - I Play My Bass Loud

Debuutalbum van de The Raincoats-oprichter. Soms knap, soms dapper/stoer, soms cringe.
Reply
Reply
(06-06-2023, 10:04)Melliw Naj Wrote:

Mij ontgaat volledig wat hier interessant aan kan zijn. Zal het nog een kans geven zo.
[+] 2 users say Thank You to eloelo for this post
Reply
Elk jaar krijg ik rondom PS-tijd accelerationistische vibes.
Reply
(06-06-2023, 10:12)eloelo Wrote:
(06-06-2023, 10:04)Melliw Naj Wrote:

Mij ontgaat volledig wat hier interessant aan kan zijn. Zal het nog een kans geven zo.


Visuals waren live een totale andere ervaring door het constant zien en recht naar kijk i.p.v. in zo'n video. Het doet zicht echt niet tot zijn recht. Nu lijkt meer 3 dames voor wat schermen dan goed geheel. Een andere aspect is dat wij (Yung Graz + extra's) met ze alle heel hard opgingen en goede tijd hadden. Vrienden zien die de tijd van het leven hebben en goed zien dansen heeft voor mij tenminste een positieve effect heeft. Het publiek zelf ging daarnaast ook goed los. Het tijdslot was ook perfect waarbij het op tijd donker was. Het hielp mee dat alle kut Britten bij New Order waren. Alle contexten tijdens dit optreden konden niet beter en daardoor werd het perfecte show dat ik niet ga vergeten. Momenteel met een glimlach o.a. wasje aan het draaien en koffer opruimen vanwege fijne herinnering aan dit optreden. Heart Blush

Show was bij het begin minder, maar op 32:11 komt bijvoorbeeld edge - Triangle-mix waarmee bij ze alle te hard gingen. Maar dan nog zou het thuis platter klinken dan als je daar helemaal in opgaat. Optreden zelf ook nooit zou begrijpen als ik niet bij was geweest.

Edit: https://twitter.com/53npai/status/112036...EilBA&s=08 Dit geeft beter weer hoe visuals waren. Als je voor de grote schermen staat is toch wat anders dan in zo'n video.
[+] 6 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 5 Guest(s)