Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
Nou, nu je het van hem hoort, ga je mij misschien alsnog geloven.
Reply
(04-04-2023, 14:23)Uplift Wrote: Nou, nu je het van hem hoort, ga je mij misschien alsnog geloven.

Ik kan vaak voor een groot deel wel met je mee hoor. Soms mis ik wat pragmatisme, dat is alles.
Reply
Zoals pragmatisch samenwerken met neoliberalen? Wink
Reply
The Church - The Hypnogogue
Reply
LCD Soundsystem - american dream
Reply
GY!BE - Slow Riot for New Zero Kanada

Van die momenten waar je het gevoel bekruipt of je er wel goed aan doet om ze over te gaan slaan op Rewire
Reply
Het antwoord is nog steeds: ja.

Het enige juiste antwoord is immers Godspeed in een zaal van 200 man ballendiep in West-Vlaanderen. Want in elke andere context stelt die band al jaren teleur.
Reply
Had wel tof kunnen zijn als ze in de grote zaal in Amare waren geboekt ipv PAARD 1.
Reply
(kan natuurlijk alsnog tof zijn als ik een blik werp op recente setlists!)

100 gecs - 10,000 gecs

interessant
Reply
Injury Reserve - By the Time I Get to Phoenix

Blijft toch een sterke koptelefoon album.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
GY!BE was vorig jaar heel goed, ik zou ze niet overslaan tenzij er echt een must-see tegenover staat.
Reply
Kelly Lee Owens - Inner Song
Reply
!!! - Strange Weather, Isn’t It?
Reply
Fatima Al Qadiri - Gumar

Meer ijle zaligheid van Al Qadiri; dunne, etherische electronica onder in reverb gedrenkte melancholische zang. De sound ligt in het verlengde ligt van Medieval Femme. Mooi hoe ze weer traditionele Arabische en moderne muziek tot een symbiose brengt. Fijn plaatje.
Reply
(05-04-2023, 11:32)Locor Wrote: GY!BE - Slow Riot for New Zero Kanada

Van die momenten waar je het gevoel bekruipt of je er wel goed aan doet om ze over te gaan slaan op Rewire

Ik zit ook een beetje met deze vraag. Wellicht dat ik het van de dag laat afhangen hoe ik deze uiteindelijk zal uitvallen. En die keuze was überhaupt makkelijker geweest als ze in Amara zouden staan..
Reply
Paard was vorig jaar toch prima te doen? Je kan natuurlijk altijd even kijken hoe de vrijdag en evt Moin bevallen, maar dat Paard per definitie kut is, is denk ik gewoon niet meer zo.
Reply
Op die lijn zit ik ook niet; ik heb uitstekende concerten gehad aldaar.

Maar een concert in een koninklijke schouwburg of Amare had de ervaring wellicht wat majestueuser kunnen maken, en daarmee mij makkelijker te verleiden.
Reply
Paard is gewoon een meh zaal. Het ontneemt potentieel. Ik weet ook niet precies hoe.
Reply
(31-03-2023, 16:28)greenlander Wrote: James Holden - Imagine this is a high dimensional space of all possibilities

Ja hoor. Bizar dat er nog geen Nederlands livedatum is eigenlijk, bij het vorige album stond hij overal.

Zeker erg fijn. Wellicht in het najaar weer eens Le Guess Who?
Reply
MF Doom - Born Like This
Reply
Spinvis - Be-Bop-A-Lula
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Anti-Flag - LIES THEY TELL OUR CHILDREN (2023)
Reply
(07-04-2023, 06:39)Maynard-J Wrote: Spinvis - Be-Bop-A-Lula

Roept meteen weer die merkwaardige mix van melancholie en totale euforie bij me op, en dat is nog geen andere plaat gelukt in dit gevoelsmatig nog wat magere releasejaar.
Reply
Spinvis. Toch weer een erg fijn album zeg.
Reply
Eternal Dust - Spiritual Healers, Defense Lawyers

Tip voor Slowdive-fanaten.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)