Thread Rating:
  • 15 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je door je speakers blazen?
https://nos.nl/artikel/2517346-al-voor-r...ommotie-op

Beetje komkommertijd misschien, maar ophef over dat er wat was uitgelekt en dat dit op de radio werd gedraaid.

"Zeker bij Taylor is het idee dat je het wil luisteren op een manier zoals zij het heeft bedoeld", zei een fan erover vanochtend op NPO Radio 2. "Dus vandaag, om 06.00 uur 's ochtends."


Ja Taylor had de release zo gepland dat je in Nederland om 6:00 kan luisteren, dat was haar bedoeling, niet toevallig 12 uur in Murica ofzo…
Reply
(Yesterday, 11:41)hythloth Wrote:
(Yesterday, 09:18)Gunnar Wrote: Taylor Swift - The Tortured Poets Department: The Anthology

31 nummers, ik ga er eens aan beginnen

En?

Consistent de lijn door trekkend sinds folklore. Als je toen niet mee was ga je deze ook niet waarderen. Voor alle born-again Swifties is het puur goud Smile
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
My Dying Bride - A Mortal Binding
High On Fire - Cometh The Storm
Pearl Jam - Dark Matter

Drie knallers in de ochtend achter elkaar. Bij de eerste 2 worden de hoge verwachtingen volledig ingelost. Bij 3 had ik 0 verwachtingen, maar wat een aangename verrassing.
Reply
DOOL wint de dag hier
Reply
Cloud Nothings - Final Summer
Reply
Pearl Jam - Dark Matter

DOOL - The Shape of Fluidity
Reply
Pearl Jam - Dark Matter

Hun beste album in 20 jaar en dan voorlopig geen NLse tourdatum, toch jammer.
Reply
Wilco - Kicking television 4lp boxset
[+] 1 user says Thank You to wil'm for this post
Reply
Pearl Jam - Dark Matter

Hij valt mij niet tegen. Maar vind ik het echt een topper? Ik weet het (nog) niet.
Reply
(Yesterday, 17:13)Rael Wrote: Pearl Jam - Dark Matter

Hij valt mij niet tegen. Maar vind ik het echt een topper? Ik weet het (nog) niet.

Favoriete nummers (vooralsnog): Waiting For Stevie en Running. Hoewel ik bij beide nummers, zoals bij wel meer nummers, het gevoel heb van: waar heb ik dit eerder gehoord?
Dat gitaarwerk van MikeMcCready aan het slot van Waiting For Stevie: Neil Young meets Jimi Hendrix?
Reply
DOOL - The Shape Of Fluidity

Zóo! Wauw! Wat is dit ongelooflijk goed! Een heel aangename verrassing.
Deze band moet ik beslist eens live gaan zien, en vooral horen natuurlijk.
Reply
Melts - Field Theory

Postpunk met 80's synths
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)