Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Festivals buiten Europa
#51
Twee headliners die de laatste jaren meer concerten afzeggen dan op komen dagen.
Reply
#52
Als ze dit zouden mixen met wat meer jongere bands in dit genre zou het wel een brute line-up kunnen zijn. Maar goed, post-punk en aanverwante stromingen zijn ook wel helemaal in mijn straatje.
Reply
#53
(07-06-2021, 19:06)Enzo Wrote: Twee headliners die de laatste jaren meer concerten afzeggen dan op komen dagen.

Dat is dan wel weer waar, maar was dit iets dichterbij geweest, dan was ik er naartoe gegaan. Ik vind de line up wel erg bruut en ja Thomas ik ben 3x opa, dus dan mag ik dit wel goed vinden  Big Grin
[+] 3 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
#54
Voor wie toevallig in Sri Lanka is in februari 2022.

https://shankrafestival.org/sri-lanka/music-program
Reply
#55
Kijk, onze muzieksmaak uit 2005-2008!

[Image: ADOTWNpIstw8CVGA5SKo6vgGrll640kRK7xqDh4a.jpeg]
Reply
#56
Gaat dit een beetje verkopen denk je?
Reply
#57
34-jarige witte nostalgici met bitcoingeld te veel zat.
Reply
#58
@ thomas: Geen flauw idee. Die eerdere editie met Phoenix, MGMT, Passion Pit, en Beach House deed het wel prima, maar de namen waren toen IMO sterker.
Reply
#59
Haha, briljant. Alsof corona al 15 jaar aan de gang is en de line-up overgenomen is.
Reply
#60
[Image: 60cfc901183db5517510297c_OUATILA_1200x1500-p-800.jpeg]

Weessssside.
Reply
#61
Lol. Een glijmuziekextravaganza.
Reply
#62
Wel lame om Fiddy te boeken als headliner, die gast komt van de oostkust.
Reply
#63
The Game... Dat is echt de slechtste show die ik ooit heb gezien (op Werchter). 50 CENT op Pukkelpop idem dito.
Reply
#64
De keer dat ik 50 Cent in een zaal zag (want gratis toegang) was het vooral geestdodend.
Reply
#65
Op Pukkelpop ook. Volgens mij heeft hij toen het record 'hands up in the air' roepen gebroken. Bizar druk toen ook.
Reply
#66
PKP 2009? Mooie lineup had die editie verder. Vooral MBV en Kraftwerk had ik datzelfde weekend graag op LL gezien.
Reply
#67
Jep, legendarische editie. MBV, FNM met de eerste reünie tour, Squarepusher, Moderat in topvorm.
Reply
#68
[Image: E5I4wqMXoAAub1a?format=jpg&name=large]

"Music Discovery Festival", opvallende marketing. Moet je natuurlijk wel naar Alabama, tussen alle ongevaccineerden.
Reply
#69
[Image: FB-IMG-1626898241136.jpg]
Reply
#70
Niet slecht voor een niche festival.
Reply
#71
Dit affiche mag integraal naar NL komen, staat werkelijk niks slechts tussen. Zou voor een BKS een stuk relevanter zijn dan de line up van 2020 alsnog laten opdraven.
Reply
#72
Datzelfde weekend hebben wij hier gewoon LGW?....
Reply
#73
(26-07-2021, 10:35)Uplift Wrote: Datzelfde weekend hebben wij hier gewoon LGW?....

En in het verleden stond een aanzienlijk deel van dit affiche daar
Reply
#74
LGW? is al sinds 2016 niet meer het festival voor zo'n namen.
Reply
#75
Klopt, hoeft ook niet. Maar feit is wel dat we in NL een festival missen met de focus en coherentie van een dergelijk affiche.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)