Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Festivals buiten Europa
[Image: FB-IMG-1684405355693.jpg]

Doen ze goed qua headliner duo's. Voor ieder wat wils.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Degene die de poster kan posten heel graag. Dit de officiële Corona Capital website, dus ja, ik wil hier wel naartoe. Even overleggen met mijn vrouw.

https://coronacapital.com.mx/?fbclid=IwA...vlcYdddnY0
Reply
[Image: 3LU5P5v.jpg]
[+] 3 users say Thank You to Wonderboy for this post
Reply
Dertigers, the festival.
Reply
Benieuwd hoe Arcade Fire daar wordt ontvangen.
Reply
Vette affiche hoor, in NL zou ik hier meteen naar toe gaan.
Reply
Ook goed dat The Cure, The Twilight Sad meeneemt.
Reply
Krijg spontaan last van mijn gewrichten als ik die poster zie.
Reply
(06-06-2023, 12:36)Kreuz Wrote: Dertigers, the festival.

Niet onderhand veertigers? Puur om mijzelf niet oud te laten voelen.
Reply
(06-06-2023, 12:41)hythloth Wrote: Benieuwd hoe Arcade Fire daar wordt ontvangen.


Naja, ik denk weer vrij normaal? Ze spelen ook nog in Spanje en Portugal komende Zomer. Na excuses en toegeven van verschrikkelijk gedrag, komt er ook een periode van (zelf)reflectie en aan jezelf werken. En op een gegeven moment moet iemand ook weer aan het werk, wat best wel spannend kan zijn als dat voor grote getalen publiek is.
Reply
(06-06-2023, 13:55)Melliw Naj Wrote:
(06-06-2023, 12:36)Kreuz Wrote: Dertigers, the festival.

Niet onderhand veertigers? Puur om mijzelf niet oud te laten voelen.

Minimaal 36+.
Reply
(06-06-2023, 13:55)Melliw Naj Wrote:
(06-06-2023, 12:36)Kreuz Wrote: Dertigers, the festival.

Niet onderhand veertigers? Puur om mijzelf niet oud te laten voelen.

Ja, ik denk qua headliners ook eerder veertigers: Blur, Alanis, Pet Shop Boys, Chemical Brothers. Voor de dertigers 30S2M, mogelijk AF en The Black Keys (puur o.b.v. doorbraakperiode, maar waarschijnlijk nog geliefder onder veertigers).
Reply
Wanneer komt bij jullie het besef dat muziek tijdloos is?
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Sommige muziek is tijdloos. Dat is wat uitstekende van andere muziek onderscheidt imo.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(06-06-2023, 16:37)Uplift Wrote: Sommige muziek is tijdloos. Dat is wat uitstekende van andere muziek onderscheidt imo.
Wat dat betreft doet dit festival het op die laatste dag heel erg goed, The Cure, Chemical Brothers en Pet Shop Boys hebben de tand des tijds doorstaan en maken het bovendien live nog steeds waar.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
The Black Keys, Kasabian, Noel Gallagher, Ben Howard, Jungle, Phoenix, Two Door Cinema Club.. Echt, dit festival heeft de bingokaart vol, alleen The Lumineers missen nog volgens mij.
Reply
Zien jullie The Breeders over het hoofd?
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Dat is toch gewoon Wet Leg? Oh, wacht.

Veel van deze smaakdiscussie gaat niet om de muziek, de stijl of het genre, maar uit welke generatie de muzikanten komen en of ze wel of niet TikTok gebruiken. Voor vernieuwende muziek moet je sowieso niet bij dat soort festivals zijn.
Reply
Gaan we weer:

[Image: attachment-darker-waves-festival-2023.jp...=1416&q=75]
Reply
Haha, ik zie die Simpsons intro à la Miami Vice nu voor me.
Reply
Reply
Eerlijk is eerlijk, respect voor de toewijding. Staan stiekem toch gewoon heel veel coole namen tussen. Als ik een jaren '80 synth/new wave playlist zou maken staan veel bands op deze poster er wel in.
Reply
En the Cardigans!
Reply
Ik zou hier wel lekker op gaan hoor. Maar een Nederlands datum voor Devo kunnen we zeker wel vergeten?
Reply
Dat poster design, man man.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)