Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Festivals buiten Europa
Affiche heeft eigenlijk als achtergrondkleur zwart.
Reply
Welek band staat rechts naast Korn?
Reply
(15-03-2023, 22:00)pudpong3 Wrote: Welek band staat rechts naast Korn?
311?
Dat is wat ik eruit lees. Zegt me niks though.
Reply
Zo'n typische nietszeggende rockband uit een boerenstaat van de VS, die in Europa nooit bekend zijn geworden.
Reply
Okay. Dacht even dat ik iets gemist had. Haal er ook 311 uit.
Reply
(15-03-2023, 22:08)Timothy\s Monster Wrote: Zo'n typische nietszeggende rockband uit een boerenstaat van de VS, die in Europa nooit bekend zijn geworden.

311 waren daar vroeger een grote amfitheater/arena band. Veel basic frat bros die dat toen leuk vonden.

Ondertussen kan het Machaca Festival in Monterrey, Mexico er ook wat van:

[Image: m23-lineup.png]
Reply
[Image: attachment-IGHi-Res.jpg?w=1600&h=1600&q=75]

Prima headliners, verder LOL @ Charlotte Adigery die nu ook op Amerikaanse festivals staat.
Reply
Uplift, komt er maar in.
Reply
Ik zou me hier prima vermaken.
Reply
[Image: attachment-lollapalooza-2023.jpg?w=1600&h=2001&q=75]
Reply
Gelekte poster van wat morgen officieel wordt aangekondigd:

[Image: FsWpg_zX0AEV9HB?format=jpg&name=large]
Reply
Kostprijs voor een weekendje hoeveel onder of boven de 500 dollar?
Reply
Inclusief alle extra servicekosten, gok ik op $650.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(29-03-2023, 18:40)hythloth Wrote: Inclusief alle extra servicekosten, gok ik op $650.

Ik zag een prijs voor Smashing Pumpkins USA tour van $400 staanplaatsen, dan is $650 een USA schijntje, maar absoluut nog steeds absurd.
Reply
Als dit in Europa was geweest was ik er absoluut bij.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Tool is echt wel de ultieme sellout band van hun generatie.
Reply
Tegenover welke generatiegenoten dan? Ze waren altijd al van het cashen (zie Hooker with a Penis).
Reply
(29-03-2023, 21:45)Uplift Wrote: Tool is echt wel de ultieme sellout band van hun generatie.

Meh, wellicht in Amerika. De andere bands op de affiche zijn m.i. grotere sellouts.
Reply
Eender welke generatiegenoten. Zelfs RATM en PJ zijn zo erg niet. Sellout slaat natuurlijk ook op het aspect van waar ze zich vertonen, hoe ze zich profileren, etc. Dit hierboven... is echt te erg.
Reply
Naja, je hebt wel alle grote name tesamen, is toch leuk voor de oude boomer rockers.
Reply
Neil Young speelde op het vegelijkbare Desert Trip in 2016, en da's ook geen sell-out. Hoe is dit anders dan Tool die standaard al op rukrockfestivals speelt?
Reply
Ozzy lijkt me niet echt fit om op te treden... Benieuwd of dit realiteit is.
Reply
Denk van wel.
Reply
(29-03-2023, 21:53)hythloth Wrote: Neil Young speelde op het vegelijkbare Desert Trip in 2016, en da's ook geen sell-out. Hoe is dit anders dan Tool die standaard al op rukrockfestivals speelt?

Je zegt zelf al waarom het anders is. Maar denk maar niet dat ik Young's Desert Trip ben vergeten.
Reply
Tool headlinede vorig jaar op Bonnaroo en dit editie verkocht heel slecht. Los van hun eigen hardcore fanbase, krijgen ze nauwelijks nieuwe fans. Dus vanuit hun perspectief begrijp ik waarom ze deze boeking zouden accepteren. Is goed voor hun Amerikaanse profiel.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)