Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Festivals buiten Europa
[Image: jqOVjPaHZ1HUmJiVFcdwFrolKeOfhZQZYIzef2a2.jpg]

[Image: giphy.gif]
Reply
Er komt een punt dat je ook de artiesten en hun management hierop moet aanspreken.
Reply
Als je niet wist dat dit in Amerika gehouden gaat worden, zou je denken dat het door Omroep MAX georganiseerd wordt.
Reply
Zonder een handvol namen kon het ook een affiche uit 1986 betreffen.

Toxische entropie. Dat is alles wat dit economische systeem nog kan voortbrengen.
Reply
In België heb je ook zo'n soort festival: Sinner's Day. Dat gaat vaker niet door dan dat het daadwerkelijk plaatsvindt.
Reply
Ja, maar Sinner's Day is niet van Golden Voice en bovenal hilarisch: er staan enkel maar van die obscure proto-industrial dingen en het publiek is gemiddeld 145 of zo. Briljant. Mocht het niet in Limburg zijn, ik zou zowaar gaan.
Reply
Paar jaar terug was het in Oostende. Nog een pak erger imo.
Reply
Ik bedoel, dan kun je ook Grauzone noemen. Laten we even kaf van koren onderscheiden. Het publiek dat zo'n Cruel World trekt, loopt huilend naar de horizon op Sinner's Day of Grauzone of -tig andere soortegelijke goth-dingen die je in Duitsland kunt aantreffen. En prima dan, daar is ten minste nog iets van een subcultuur.
Reply
Ja, is zeker een andere groep. Veel van de vaste bezoekers (inclusief organisatie) van Sinner's Day kom ik ook regelmatig in Duitsland en NL-Limburg tegen op Industrial/Dark wave evenementen. Die zijn dedicated en reizen half Europa af voor shows van relatief kleine acts. Doet me soms aan de oude harde kern van Roadburn denken.
Reply
Mattie van mij gaat elk jaar naar Amphi Festival op de Tanzbrunnen in Keulen, hoort top te zijn qua dat soort vibes en publiek.
Reply
(23-01-2023, 22:48)hythloth Wrote: Mattie van mij gaat elk jaar naar Amphi Festival op de Tanzbrunnen in Keulen, hoort top te zijn qua dat soort vibes en publiek.

Daar ben ik in 2009 geweest o.a. vanwege Laibach. Prachtige locatie langs de Rijn (Tanzbrunnen in Köln). Fantastisch publiek, iedereen is zichzelf en die sfeer hangt er dan ook. Wellicht ooit nog een keer, maar het is altijd snel uitverkocht en iets te veel van hetzelfde qua muziek ieder jaar.
Reply
Zo te zien ben ik de enige die het een waanzinnig affiche vindt en jammer dat het zo ver weg is.
Reply
https://bangonacan.org/long-play-2023/

Heeft iemand tips uit deze namen?
Reply
Tof man, ik wil hier ook graag een keertje heen. Lees graag een verslag tot Smile

Het main event, Memory Game met Meredith Monk, is erg de moeite waard. Verder zou ik zelf Caroline Shaw checken.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
[Image: D40-DB5-D2-AF15-4712-84-C8-EB97-FCF58993.jpg]
Reply
Meh, als ik daar ooit heen ga zullen ze beter dan dat moeten doen.
Reply
Ik zag net dit voorbij komen. Kut line-up, ik weet het. Maar misschien toch tof om toch een The Strokes mee te pakken. Valt ook net in de periode dat ik er ben.

[Image: FpZlGJGaYAEEgyW?format=jpg&name=900x900]

Twijfel twijfel twijfel
Reply
Niet twijfelen, gewoon gaan en dan een verslag maken.
Reply
Er staat inderdaad niks interessants tussen, maar leuk om mee te pakken als je zo ver van huis bent. Misschien vallen The Strokes en NxWORRIES wel mee.
Reply
Gaan! Dit is een wellicht een eens in je leven ervaring. Ik heb tot nu toe altijd genoten van de festivals in Thailand. Extreme beveiliging, extreme fans, extreem lekker eten en extreem slechte bands, maar ook extreem goede bands gezien waar dan weer niemand stond.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Ik kijk nu al uit naar een #WTF23 verslag.
Reply
[Image: Osheaga23-Web-Visuels-Declinaison-FullLi...0-EN-2.png]

Prima lineup voor zo'n mainstream festival, maar ik ga er niet voor terug naar Montreal.
Reply
(10-03-2023, 19:50)hythloth Wrote: [Image: Osheaga23-Web-Visuels-Declinaison-FullLi...0-EN-2.png]

Prima lineup voor zo'n mainstream festival, maar ik ga er niet voor terug naar Montreal.

Tom Odell staat datzelfde weekend op Haldern, die steekt lekker snel de oceaan over dan. Zal in Duitsland dus wel op donderdag spelen.
Reply
Aftershock:

[Image: lineup-1-2048x2048.png]
Reply
Toepasselijke achtergrondkleur van dit affiche.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)