Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
North Sea Jazz
#1
Quote:Vrijdag 12 juli:
o.a. Santana, Diana Krall*, Anthony Hamilton, Medeski, Martin & Wood, Roy Hargrove Quintet, David Sanborn/Bob James 'Double Vision', Seasick Steve, Caro Emerald, Monty Alexander Trio, James Hunter, Mala in Cuba, Lianne La Havas, Laura Mvula, Jonathan Jeremiah, Michiel Borstlap Trio, Dirty Loops, Snarky Puppy, Hiatus Kaiyote, Thundercat, Mathias Eick 5TET, Eric Vloeimans, Martin Fondse & Limburgs Symfonie Orkest, Doug Hammond Quintet 'Eonless Ventures', Steve Coleman Five Elements, Sherry Dyanne, Mike del Ferro Trio & Ceumar

Zaterdag 13 juli:
o.a. John Legend, Steve Winwood, The Roots, Jamie Cullum, Jennah Bell, Matt Simons, e.s.t. Symphony, Kenny Barron Trio, Chick Corea and the Vigil*, Ibrahim Maalouf, Dee Dee Bridgewater & Ramsey Lewis*, New Cool Collective, Zorn at 60 Marathon, Michel Camilo & Tomatito, Gary Clark Jr, Sangam feat. Charles Lloyd, Zakir Hussain & Eric Harland, McCoy Tyner Latin Jazz All Stars, Cody ChesnuTT, Shuggie Otis, Re:Freshed Orchestra, Bassekou Kouyate & Ngoni ba

Zondag 14 juli:
o.a. Sting, Kendrick Lamar (met live band), Bonnie Raitt, Sonny Rollins*, Miguel, Ben Harper & Charlie Musselwhite blues set, Marcus Miller, Joe Jackson and the Bigger Band featuring Regina Carter, Dionne Warwick*, Charles Bradley, Bettye Lavette, Branford Marsalis Quartet, Avishai Cohen Quartet, José James, Ebo Taylor, Mud Morganfield, Calexico, Kurt Rosenwinkel Quartet, Robert Glasper Experiment with Lionel Loueke, Chris Dave and the Drumhedz, Colin Stetson, Hermeto Pascoal, Tim Wes, Zapp4
* = plusconcert

Altijd kut dat ze nooit alle supervette shit op één dag zetten. Maar ik denk dat het de zondag wordt.
Reply
#2
Hopelijk The Roots rond die tijd ook een avond in Paradiso.
Reply
#3
Schobbeyak Wrote:Maar ik denk dat het de zondag wordt.
Sowieso. Valt ook voor mij ten zeerste te overwegen!
Reply
#4
Ik ga weer voor de zondag, twee jaar terug uitstekend vermaakt.
Reply
#5
Driedaagse zit er denk ik wel in voor mij. Hoeveel kosten all-incl tickets?
Reply
#6
Te veel.
Reply
#7
Bedankt voor het informatieve antwoord.
Reply
#8
Uplift Wrote:Bedankt voor het informatieve antwoord.

*gniffel*

Maar ik wil het wel even voor je googlen hoor.

Zo.

Prijs nog niet bekend.
Reply
#9
JohnDoe Wrote:Prijs nog niet bekend.

Bij mij wel. 189 euro
Reply
#10
Schobbeyak Wrote:
JohnDoe Wrote:Prijs nog niet bekend.

Bij mij wel. 189 euro

Dat is de toegangsprijs van een drie-dagen kaart.
All-in kaartprijs is afhankelijk van welke plusconcerten ze boeken.
Reply
#11
Ah, op die fiets.
Reply
#12
Belg zijn staat nog niet gelijk met het niveau van domheid dat mij hier impliciet wordt aangewreven.
Ik wil inderdaad ook Chick Corea en Sonny Rollins zien, ja.

Eigenlijk mis ik enkel Keith Jarret nog.
Reply
#13
Evengoed was mijn eerste antwoord 'spot on', want dat is wel het grootste nadeel aan dit festival: De prijs.



En John Legend
Reply
#14
puh... John Legend.

En prijs, tja. Ik ken iemand die er speelt met Refreshed Orchestra, slaapplek zou ook moeten lukken... niet dat ik 'gratis' kan of zo, maar de kosten vallen wel danig te drukken.

Ik zie festivals als 'opdrachten'; het komt erop aan een rendabele manier te vinden om er heen te gaan. Komt niet door contactjes of lange armen, maar door hard (vrijwilligers)werk te leveren in de muziekwereld.
Reply
#15
Iemand eigenlijk een idee welke plusconcerten er dit jaar gaan plaatsvinden? Ik meen dat Prince afgelopen jaar zo'n optreden gaf.
Reply
#16
Alles met een sterretje in het nu bekende programma.

Geen Prince-acts, feitelijk. Vooral duurdere jazz-legendes en overroepen namen als Diana Krall. Maar een Rollins wil ik dus zeker nog eens mee maken.

Gent Jazz programma is trouwens slecht. Enkel Jose James en Zorn staan er ook, verder van jazz weinig sprake meer.
Reply
#17
Herbie Hancock erbij op zondag. Vanavond kaartje kopen.
Reply
#18
Een all-in kaart is mij te duur, maar ik ga wel de drie reguliere dagen. Nog nooit zoveel must-sees geweten op de affiche van NSJ, dus een meer dan goeie reden om naar Rotterdam af te zakken! 190 euro lijkt me ook een correcte prijs, als je alleen al naar die settijden kijkt. Allemaal volwaardige (zaal)optredens.
BBNG, Jose James, Chris Dave, Thundercat, Hiatus Kaiyote, Robert Glasper,... zaterdag is wel niet zo speciaal met 'enkel' The Roots en Marcos Valle als uitschieters (maar die zal ik al gezien hebben).

Iemand logement-tips voor Rotterdam?
Reply
#19
Uplift Wrote:Iemand logement-tips voor Rotterdam?

Op de bank bij Willie
Reply
#20
We zijn met minimaal drie.
Reply
#21
Dan hoop ik dat Willie een grote bank heeft.
Reply
#22
Wat een teleurstelling is AirBNB in Nederland, zeg. Kent niemand dat daar, of ligt dat specifiek aan het feit dat ik Rotterdam in de zoektermen plaatste?
Reply
#23
Is volgens mij redelijk bekend. Misschien zijn er net dat weekend al veel appartementen weg.
Reply
#24
Uplift Wrote:Wat een teleurstelling is AirBNB in Nederland, zeg. Kent niemand dat daar, of ligt dat specifiek aan het feit dat ik Rotterdam in de zoektermen plaatste?
met motel mozaique hier geslapen. goed volk. https://www.airbnb.nl/rooms/295043
naast pallazo di pietro nog wel.
Reply
#25
Bobby Womack vervangt Joe Jackson op de zondag, en daar ben ik dus heel erg blij mee. Ik wou mijn dagkaart al bijna verkopen nadat ze Charles Bradley(!),Sting(!) en Kendrick Lamar op hetzelfde tijdstip hadden gezet en Joe Jackson had afgezegd, maar met Womack maken ze het voor mij goed.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)