Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Off Festival (Katowice)
(14-08-2019, 21:45)ijskolibrietje Wrote: Toerisme niveautje Amsterdam daar hoor.

Kapitalistische entropie.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Maandag aankondiging eerste headliner.
Reply
Ik hoor Iggy Pop in de wandelgangen. De lineups lijken helaas wel ieder jaar minder te worden, maar het is altijd wel donders gezellig. Laten we hopen op een mooie naam.
Reply
Iggy Pop
Bikini Kill
Tropical Fuck Storm
Reply
Nu Tool toch geen Europese datums droppen heeft Uplift een rollator over, komt vast te pas met zulke namen.
Reply
Bikini Kill schijnt tegenwoordig live echt een trainwreck te zijn. Dat moet dan toch mooi worden.
Reply
Het is opa tijd
Reply
Er staat nog geen must see tussen zal ik maar zeggen. Smile
Reply
(18-11-2019, 20:41)Koen Wrote: Bikini Kill schijnt tegenwoordig live echt een trainwreck te zijn. Dat moet dan toch mooi worden.

Verkoopt in Amerika snel uit, blijkbaar is er een grote vraag naar.
Reply
Nu officieel verplaatst naar 6 to 8 augustus 2021. Caribou is als eerste headliner aangekondigd, vvk start op 10 augustus.
Reply
+
Mac Demarco
DIIV
DJ Python
alyona alyona
Quinn Christopherson
Reply
DJ Python is een vette boeking, maar de ervaring leert dat Off en dj-sets niet een fantastische combi zijn
Reply
(10-08-2020, 13:55)thomas9790 Wrote: DJ Python is een vette boeking, maar de ervaring leert dat Off en dj-sets niet een fantastische combi zijn

Heb in het verleden wel goeie sets gezien van John Talabot, Blondes en Ron Morelli, maar de laatste jaren is het inderdaad karig.
Anyway, ik ben erbij, weer duurder, 369 zlotys (84 euro.).
Reply
Mooi: https://www.facebook.com/offfestival/pho...951722208/
Reply
Ik heb het gegoogletranslate naar 'Wat is er mis met deze foto?'

Ik heb dus geen idee wat ze hier mee bedoelen of wat jij er mee bedoelt Uplift.
Reply
Ik vind het om te beginnen een mooie fotomontage, maar het toont drie realiteiten waarvan er twee vandaag bestaan: iemand die op de bank leest en mensen die gaan skiën te midden van de grootste pandemie in 100 jaar. De derde, een festival, blijft onmogelijk. E.e.a. staat in verband met elkaar.

Althans, dat is wat ik ervan maak.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Nice.
Reply
Reply
+ Metronomy, Rina Sawayama, Molchat Doma, Q, Altın Gün, Dry Cleaning and DJ Seinfeld presents Mirrors: Live
Reply
Zegt wel veel dat ze nog amper in het Engels communiceren
Reply
Geen slecht begin:

[Image: 316544845_10160391528067208_686866441460...e=63851A60]
[+] 2 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Er zijn de laatste jaren wel mindere aankondigingen geweest inderdaad. En met 80 euro voor de early bird nog steeds heel goed betaalbaar.
Reply
Inmiddels:
-Pusha T
-Panda Bear & Sonic Boom
-OFF!
-Melody’s Echo Chamber
-Desire
-Spiritualized
-EKKSTACY
-The Staples Jr. Singers
-Jockstrap
-Tamino
-Balming Tiger
-Gilla Band
-Special Interest
-Gaye Su Akyol
-Ela Minus
-Calibro 35
-Lancey Foux
-Obongjayar
-Mandy, Indiana
-Big Joanie
-underscores
-Haru Nemuri
-Mind Enterprises
-Son Rompe Pera

Voor mij voldoende om weer eens af te reizen, nog steeds netjes geprijsd (90 euro) en Spiritualized op Off kan epic worden.
Reply
Het is een betere lijst dan Haldern Pop waar ik dit jaar heen ga, denk nu al weer met weemoed terug aan die fantastische Experimental Stage op Off. 2024 misschien..
Reply
+ Slowdive
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)