Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Off Festival (Katowice)
#26
fresh77 Wrote:dramatische shows van PiL en Gang of Four
Gang of Four kan ik mee inkomen, dat was echt een aanfluiting op de Lokerse Feesten een paar jaar geleden. Maar wat was er dramatisch aan PiL? De twee keer dat ik ze zag kunnen zo in mijn top 10 concerten aller tijden.
Reply
#27
PiL was goed te doen op Glastonbury dit jaar.
Reply
#28
Ten eerste Johnny zelf, die een uur lang in de microfoon stond te mompelen al starend naar een blaadje met zijn teksten. Geluid stond daarbij dusdanig treurig afgesteld dat negen van de tien nummers amper te herkennen was.
Reply
#29
Dank voor de impressie. Even de line-up afwachten, maar overweeg alvast volgend jaar te gaan.
Reply
#30
De voorverkoop voor mensen die eerder geweest zijn is vandaag begonnen, op 3 februari gaat de reguliere vvk van start. Kaarten zijn dan 180 zloty (43 euro), camping 60.
De eerste namen worden 'any day now' bekend gemaakt.
Reply
#31
Ben benieuwd waar ze dit jaar meekomen, vorig jaar nog lang getwijfeld om te gaan.
Reply
#32
60 euro. Mooie prijs. Smile
Reply
#33
Mooie prijs inderdaad, ben benieuwd hoeveel jaar dat nog vol te houden is. De line-up van vorig jaar evenaren lijkt me onmogelijk, maar heb er wel vertrouwen in dat ze weer een mooi programma in elkaar knutselen.
Reply
#34
3 februari eerste namen.
Reply
#35
Heel benieuwd, hadden vorig jaar een top line up voor een schandalig lage prijs.
Reply
#36
Neutral Milk Hotel.
Reply
#37
En Perfume Genius.
Reply
#38
James Holden.
Reply
#39
Meer op komst vanavond, of blijft het hierbij voor nu?
Reply
#40
Nu al tevreden, hopelijk mijn potentiële gezelschap ook.
Reply
#41
Fuck Buttons
Glenn Branca (curator experimental stage)
Reply
#42
Hele sterke eerste drie namen, wordt dit ook weer een live optreden van Holden?
Reply
#43
Martijn Wrote:Hele sterke eerste drie namen, wordt dit ook weer een live optreden van Holden?
Ja, als ik het goed hoorde wordt het live.
Reply
#44
Fuck, dat zijn sterke namen.

Vooral Glenn Branca... wordt OFF in één keer ook een optie voor mij komende zomer.
Reply
#45
Oranssi Pazuzu

Dat was het volgens mij voor vandaag. Zeer sterk begin.
Reply
#46
Zeg dat wel.
Reply
#47
Zoiets moet hier toch ook kunnen? Al hebben wij wel veel kleine niche festivals als LGW, State-X, Rewire, Sonic Boom etc.
Reply
#48
Is iemand hier wel eens geweest? Wat ben je ongeveer kwijt voor een kaartje en reis?
Reply
#49
Zie eerste pagina.
Reply
#50
Oeps sorry viel in bij de namen bedankt Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)