Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albums van 2020 die het vermelden waard zijn...
#76
Blijkbaar mogen we wél collectief kwijlen bij een nieuwe Nick Cave-plaat maar niet bij Fiona Apple, alrighty.
[+] 1 user says Thank You to Kreuz for this post
Reply
#77
(17-04-2020, 13:51)Kreuz Wrote: Blijkbaar mogen we wél collectief kwijlen bij een nieuwe Nick Cave-plaat maar niet bij Fiona Apple, alrighty.

Collectief kwijlen op een vrouw is zo 2019. We zijn weer terug bij the old normal.
Reply
#78
(17-04-2020, 13:49)Kalters Wrote: Maar waarom? Heb je The Idler Wheel niet geluisterd, uit 2012? Ik bedoel: één keer dat album luisteren en dan kun je toch niet tot een andere conclusie komen dat de verschillen tussen haar en Lana del Rey enorm zijn? Luister anders dat album eerst.

Heb ik toen ook gedaan, maar dat is een eeuwigheid geleden. Het kan dat het me nu net wel bevalt, ja. De vergelijking met Lama is niet omwille van het soort muziek of genre, maar het soort ervaring als luisteraar die onbevreesd afgaat op de hype omdat toch o zo veel mensen het goed vinden. Daar pas ik voor op, want de laatste paar jaar heeft me dat al zuur opgebroken. Er zijn hier gelukkig nog enkele gatekeepers wiens mening voor mij een filter kan betekenen. IJsko is er één van. Geen dank, IJsko.

(17-04-2020, 13:51)ijskolibrietje Wrote:
(17-04-2020, 13:47)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 13:46)ijskolibrietje Wrote: Problematische hype? ik luisterde het gewoon toen het album uitkwam en later kwam ik pas achter de hype. Maar hier hoef ik mij niet voor te verdedigen.

Waarom is Fiona Apple problematisch en waarom betekent het woord problematisch anno 2020 niets meer?

Problematisch voor mij. Om te beginnen omdat ik leefde met de veronderstelling dat iets als Fiona Apple gewoon een suf relikwie zou zijn. Ik bedoel, de naam alleen al. En vooral: omdat ik ergens weet dat dit weer een Lana del Rey-ervaring gaat worden waar ik enkel maar gefrustreerd uitkom. Ik hoor blijkbaar niet wat anderen horen, dus ik voel me gek. Of de rest is gewoon gek. Either way is het een kutte vaststelling.

Ik was ook sceptisch voordat ik het album aanzette, al vond ik the Idler Wheel erg sterk. Vond ik het op momenten toch wat standaard folk muziek. Dit album lijkt meer te bestaan uit de experimentele kanten van The Idler Wheel en heeft het echt enorm verfijnd. Misschien zul je het toch maar eens moeten luisteren, en daarna een "objectieve assessment" moeten uitvoeren. #buzzwordbingo

Dat is dus gewoon wat ik zocht. Dit overtuigt me om het toch een kans te geven. En je hoeft de ironie van mijn woordkeuzes verder niet in te zien, natuurlijk Wink

(17-04-2020, 13:51)Kreuz Wrote: Blijkbaar mogen we wél collectief kwijlen bij een nieuwe Nick Cave-plaat maar niet bij Fiona Apple, alrighty.

Beetje bij het haar getrokken, ook omdat Cave zijn beste artistieke jaren heeft beleefd in (bijna) het afgelopen decennium. Je weet wel, dezelfde tijdspannen waarin Fiona Apple *squints at notes* nul albums heeft uitgebracht. Dus mag ik op z'n minst sceptisch zijn?
Reply
#79
Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...
Reply
#80
(17-04-2020, 14:01)Kalters Wrote: Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...

Versterkt dat niet mijn punt? Na Dig Lazarus Dig was ik veel minder enthousiast over nieuw Cave-werk dan na Push the Sky Away. Zo gaat dat gewoon. Dat heeft niets te maken met wat Kreuz ook insinueert (ik weet het eerlijk gezegd niet).
Reply
#81
(17-04-2020, 14:04)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:01)Kalters Wrote: Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...

Versterkt dat niet mijn punt? Na Dig Lazarus Dig was ik veel minder enthousiast over nieuw Cave-werk dan na Push the Sky Away. Zo gaat dat gewoon. Dat heeft niets te maken met wat Kreuz ook insinueert (ik weet het eerlijk gezegd niet).

Het punt dat iedereen massaal iets goed vind (Cave) blijkbaar niet hetzelfde is als dat iedereen massaal iets goed vindt (Fiona Apple).
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
#82
Dat klopt natuurlijk wel maar het collectieve gevoel net nadat Cave z'n laatste plaat had uitgebracht was hier gewoon alomtegenwoordig (ook Tool trouwens). Dat dat soort 'hype'-gevoel niet mag baten bij een artieste wiens output qua consistentie op een zeldzaam hoog niveau zit (en haar laatste plaat haar beste tot dan toe was) zonder dat je de plaat zelfs nog maar een kans hebt gegeven is op z'n minst jammer. Check je notes trouwens nog maar eens, The Idler Wheel kwam uit in 2012.

edit: wat TheUncleG zegt.
Reply
#83
(17-04-2020, 14:04)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:01)Kalters Wrote: Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...

Versterkt dat niet mijn punt? Na Dig Lazarus Dig was ik veel minder enthousiast over nieuw Cave-werk dan na Push the Sky Away. Zo gaat dat gewoon. Dat heeft niets te maken met wat Kreuz ook insinueert (ik weet het eerlijk gezegd niet).

Maar bij Fiona Apple is dat toch precies hetzelfde? Net als met Dig Lazarus Dig (2008) wordt Extraordinary Machine (2004) van Fiona Apple ook als een minder album gezien (na een goede voorganger), waarna net als met Push the Sky Away (2013), The Idler Wheel (2012) ook als een soort artistieke heropleving werd gezien. Vind je dan Skeleton Tree opeens een slecht album omdat dat 'gewoon zo gaat'? Of is The Idler Wheel opeens niet goed meer omdat er geen vergelijkend materiaal is uitgebracht in datzelfde decennium? Als ik het met je oneens ben kan ik meestal wel begrijpen waar je vandaan komt, maar nu snap ik echt niet wat je punt is.
Reply
#84
@Uplift: ik snap je positieve motivaties die je wilt horen voordat je aan zo'n album begint, wat mij betreft werkt dit forum daar juist voor. Ik hoop alleen dat je zelf in ziet dat argumenten als "de naam al", Pitchfork en "de hype" vrij matige negatieve motivaties zijn. Volgens mij zitten we nu op zo'n 8 mensen die het album hebben geluisterd, waarvan 3 het het vermelden waard vonden, één iemand het best knap vond en één iemand kut.

Zelf is dit voor mij een goed startpunt om eindelijk eens te gaan luisteren, de naam stond al op een lijstje maar nog nooit aan begonnen. Vanuit daar heb ik nooit zoveel problemen met iets goed of kut vinden.
Reply
#85
(17-04-2020, 14:05)TheUncleG Wrote:
(17-04-2020, 14:04)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:01)Kalters Wrote: Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...

Versterkt dat niet mijn punt? Na Dig Lazarus Dig was ik veel minder enthousiast over nieuw Cave-werk dan na Push the Sky Away. Zo gaat dat gewoon. Dat heeft niets te maken met wat Kreuz ook insinueert (ik weet het eerlijk gezegd niet).

Het punt dat iedereen massaal iets goed vind (Cave) blijkbaar niet hetzelfde is als dat iedereen massaal iets goed vindt (Fiona Apple).

Ik denk dat meerdere mensen naast elkaar praten. Ik wou enkel zeggen dat Nick Cave een nogal bewezen recente track record heeft, dus als er nieuw materiaal komt, is het makkelijker om je erop te storten en scepsis achterwege te laten. Als a) de artiest je nooit echt aansprak (wat uiteraard aan mij kan liggen) en b) het zolang heeft geduurd voor er nieuw materiaal kwam, kan het toch prima dat ik als persoon die pakweg 100 albums per maand beluistert o.b.v. enige selectiviteit de scepticisme-knop aanzet (b.v. gebaseerd op een P4K 10/10, iets wat bij mij verkeerde associaties oproept) en misschien even afwacht?

(17-04-2020, 14:08)Kreuz Wrote: Dat klopt natuurlijk wel maar het collectieve gevoel net nadat Cave z'n laatste plaat had uitgebracht was hier gewoon alomtegenwoordig (ook Tool trouwens). Dat dat soort 'hype'-gevoel niet mag baten bij een artieste wiens output qua consistentie op een zeldzaam hoog niveau zit zonder dat je de plaat zelfs nog maar een kans hebt gegeven is op z'n minst jammer. Check je notes trouwens nog maar eens, The Idler Wheel kwam uit in 2012.

Het is toch niet verboden om op één plek meer fans te hebben van Tool of Cave of wat dan ook? Het is nu niet dat Fiona Apple veel werk heeft uitgebracht of ooit breed gedragen is op Graz. En een consistentie op hoog niveau is natuurlijk makkelijker als je zo weinig uitbrengt, maar dat is op zich geen argument. Het maakt het alleen moeilijker om nu plots te zeggen: ''okee, I'm all ears''. Want verder: zie mijn antwoord op Uncle.

Ik heb net ook duidelijk gezegd ''bijna een decennium''. Dus na 2012 heeft Cave drie albums uitgebracht. Fiona Apple tot eergisteren nul. Enfin, je snapt mijn punt wel.
Reply
#86
(17-04-2020, 14:13)Kalters Wrote:
(17-04-2020, 14:04)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:01)Kalters Wrote: Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...

Versterkt dat niet mijn punt? Na Dig Lazarus Dig was ik veel minder enthousiast over nieuw Cave-werk dan na Push the Sky Away. Zo gaat dat gewoon. Dat heeft niets te maken met wat Kreuz ook insinueert (ik weet het eerlijk gezegd niet).

Maar bij Fiona Apple is dat toch precies hetzelfde? Net als met Dig Lazarus Dig (2008) wordt Extraordinary Machine (2004) van Fiona Apple ook als een minder album gezien (na een goede voorganger), waarna net als met Push the Sky Away (2013), The Idler Wheel (2012) ook als een soort artistieke heropleving werd gezien. Vind je dan Skeleton Tree opeens een slecht album omdat dat 'gewoon zo gaat'? Of is The Idler Wheel opeens niet goed meer omdat er geen vergelijkend materiaal is uitgebracht in datzelfde decennium? Als ik het met je oneens ben kan ik meestal wel begrijpen waar je vandaan komt, maar nu snap ik echt niet wat je punt is.

Maar jij gaat ervan uit dat ik mij net zo verdiept heb in Fiona Apple als jij en ik zei in een vorige post al dat The Idler Wheel mij weinig deed acht jaar terug. Dus als er verder geen referentiepunten zijn, kan ik niet zoveel met alleen een hype en ik ben nu eenmaal huiverig voor hypes. Dat is mijn punt, meer niet.

(17-04-2020, 14:15)kurtje Wrote: @Uplift: ik snap je positieve motivaties die je wilt horen voordat je aan zo'n album begint, wat mij betreft werkt dit forum daar juist voor. Ik hoop alleen dat je zelf in ziet dat argumenten als "de naam al", Pitchfork en "de hype" vrij matige negatieve motivaties zijn. Volgens mij zitten we nu op zo'n 8 mensen die het album hebben geluisterd, waarvan 3 het het vermelden waard vonden, één iemand het best knap vond en één iemand kut.

Zelf is dit voor mij een goed startpunt om eindelijk eens te gaan luisteren, de naam stond al op een lijstje maar nog nooit aan begonnen. Vanuit daar heb ik nooit zoveel problemen met iets goed of kut vinden.

Gelijk heb je, maar zoals ik eerder zei: ik moet filters gebruiken want er blijft ontzettend veel spannende en interessante (vaak onbekende muziek) uitkomen en die wil ik waar nodig voorrang geven. Gevestigde namen krijgen zo al genoeg aandacht. Negatieve motivaties als deze heb ik dus wel vaker, ze fungeren louter als filter en dat is inderdaad arbitrair en onfair maar ja... ik moet wat. Daarom dat ik het leuker vind als ik iemands tip of mening serieus kan nemen en ik daarop een beetje kan voortgaan. Mensen als thomasswap, Amst of IJsko hebben mij daar in het verleden al bij geholpen, dus daarom dat ik het hier ook expliciet aan hen vroeg. En okee, sorry als ik dan brutaal overkom of zo. Het is niet slecht bedoeld. We kunnen hier toch wel tegen ondertussen?
Reply
#87
Ik dacht altijd Fiona Apple, samen met Bjork, de twee vrouwelijke artiesten waren welke meeste werden misbruikt door blanke opa's dat ze wel naar vrouwelijke artiesten luisteren. Perfecte Graz artiest.

Edit: Cat Power en PJ Harvey vergeten.
Reply
#88
Ik heb in ieder geval genoeg moeite gedaan om mensen naar Fiona Apple te luisteren sinds 2017, toen ik hier op het forum kwam (toen mijn muzieksmaal héél anders was), en ik heb ook aangegeven waarom ze zo goed is, dus het is niet alsof ik uit het niets haar aan het hypen ben.
En of het makkelijker is om op hoog niveau platen uit te brengen als je weinig muziek uitbrengt, dat weet ik nog zo niet, hoor.

EDIT: En ik snap het argument van 'filter gebruiken' ook niet echt, want het klinkt mij in de oren alsof je op voorhand hebt bepaald dat het album overhyped is, waarna je straks na een keer luisteren weer kunt zeggen dat wij het allemaal bij het verkeerde eind hebben en dat jij gelijk hebt.
Reply
#89
(17-04-2020, 14:23)Kalters Wrote: Ik heb in ieder geval genoeg moeite gedaan om mensen naar Fiona Apple te luisteren sinds 2017, toen ik hier op het forum kwam (toen mijn muzieksmaal héél anders was), en ik heb ook aangegeven waarom ze zo goed is, dus het is niet alsof ik uit het niets haar aan het hypen ben.
En of het makkelijker is om op hoog niveau platen uit te brengen als je weinig muziek uitbrengt, dat weet ik nog zo niet, hoor.

Ik insinueerde niet dat je nu plots hiermee op de proppen komt, maar dat je er al zo'n fan van was, maakt natuurlijk dat je iets minder objectief kijkt. Wat niet betekent dat de plaat daarom minder goed is, natuurlijk. Dat is nu ook zo bij mij en pakweg Oranssi Pazuzu, die gewoon een stratosferisch fucking album hebben uitgebracht.

Pas op met wat je zegt in die vetgedrukte zin. Want dat is immers het paradigma van de artiest die de luxe heeft om de nodige tijd te nemen en dat kan je niet zonder dat je eerst letterlijk rijk bent geworden van je werk. Slechts een kleine minderheid is dat gegeven.
Reply
#90
Maar goed, het album staat in de playlist en over een paar weken lees je wel wat ik ervan vind, hehe.
Reply
#91
(17-04-2020, 14:20)Uplift Wrote: Dus als er verder geen referentiepunten zijn, kan ik niet zoveel met alleen een hype en ik ben nu eenmaal huiverig voor hypes. Dat is mijn punt, meer niet.

Da's fair ja evenwel je argumenten in je post re: mij en TheUncleG.

Verder zijn er de laatste jaren nu eenmaal een aantal nieuwe mensen hier bij gekomen die nog niet actief waren ten tijde van bv. een Push The Sky Away, ofzo. Na zo'n lange periode een plaat uitbrengen, het is wat. Dat ze niet breed gedragen is, kan ook daarmee wat te maken hebben.
Reply
#92
(17-04-2020, 14:27)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:23)Kalters Wrote: Ik heb in ieder geval genoeg moeite gedaan om mensen naar Fiona Apple te luisteren sinds 2017, toen ik hier op het forum kwam (toen mijn muzieksmaal héél anders was), en ik heb ook aangegeven waarom ze zo goed is, dus het is niet alsof ik uit het niets haar aan het hypen ben.
En of het makkelijker is om op hoog niveau platen uit te brengen als je weinig muziek uitbrengt, dat weet ik nog zo niet, hoor.

Ik insinueerde niet dat je nu plots hiermee op de proppen komt, maar dat je er al zo'n fan van was, maakt natuurlijk dat je iets minder objectief kijkt. Wat niet betekent dat de plaat daarom minder goed is, natuurlijk. Dat is nu ook zo bij mij en pakweg Oranssi Pazuzu, die gewoon een stratosferisch fucking album hebben uitgebracht.

Pas op met wat je zegt in die vetgedrukte zin. Want dat is immers het paradigma van de artiest die de luxe heeft om de nodige tijd te nemen en dat kan je niet zonder dat je eerst letterlijk rijk bent geworden van je werk. Slechts een kleine minderheid is dat gegeven.

Sufjan pakt ook zijn tijd en brengt ook schijt uit. In theorie zou je inderdaad het beste moeten neerzetten vanwege de tijd wat je hebt, maar dat gebeurt in praktijk veels te weinig.
Reply
#93
Natuurlijk, maar we hebben het hier toch ook enkel over die kleine minderheid? Er zijn enorm veel gevallen van artiesten die een tegenvallende 'comeback'-plaat na tig jaar uitbrengen, of die na 10 jaar opeens een slecht album uitbrengen: er valt natuurlijk ook wat te zeggen voor het argument dat artiesten minder goed kunnen aanhaken of een deel van hun originaliteit/genialiteit verliezen als ze een tijd niks hebben uitgebracht (of niet touren, want dat doet Fiona Apple ook nauwelijks.)
Reply
#94
(17-04-2020, 14:16)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:05)TheUncleG Wrote:
(17-04-2020, 14:04)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:01)Kalters Wrote: Maar Fiona Apple bracht haar beste album vorig decennium uit...

Versterkt dat niet mijn punt? Na Dig Lazarus Dig was ik veel minder enthousiast over nieuw Cave-werk dan na Push the Sky Away. Zo gaat dat gewoon. Dat heeft niets te maken met wat Kreuz ook insinueert (ik weet het eerlijk gezegd niet).

Het punt dat iedereen massaal iets goed vind (Cave) blijkbaar niet hetzelfde is als dat iedereen massaal iets goed vindt (Fiona Apple).

Ik denk dat meerdere mensen naast elkaar praten. Ik wou enkel zeggen dat Nick Cave een nogal bewezen recente track record heeft, dus als er nieuw materiaal komt, is het makkelijker om je erop te storten en scepsis achterwege te laten. Als a) de artiest je nooit echt aansprak (wat uiteraard aan mij kan liggen) en b) het zolang heeft geduurd voor er nieuw materiaal kwam, kan het toch prima dat ik als persoon die pakweg 100 albums per maand beluistert o.b.v. enige selectiviteit de scepticisme-knop aanzet (b.v. gebaseerd op een P4K 10/10, iets wat bij mij verkeerde associaties oproept) en misschien even afwacht?

(17-04-2020, 14:08)Kreuz Wrote: Dat klopt natuurlijk wel maar het collectieve gevoel net nadat Cave z'n laatste plaat had uitgebracht was hier gewoon alomtegenwoordig (ook Tool trouwens). Dat dat soort 'hype'-gevoel niet mag baten bij een artieste wiens output qua consistentie op een zeldzaam hoog niveau zit zonder dat je de plaat zelfs nog maar een kans hebt gegeven is op z'n minst jammer. Check je notes trouwens nog maar eens, The Idler Wheel kwam uit in 2012.

Het is toch niet verboden om op één plek meer fans te hebben van Tool of Cave of wat dan ook? Het is nu niet dat Fiona Apple veel werk heeft uitgebracht of ooit breed gedragen is op Graz. En een consistentie op hoog niveau is natuurlijk makkelijker als je zo weinig uitbrengt, maar dat is op zich geen argument. Het maakt het alleen moeilijker om nu plots te zeggen: ''okee, I'm all ears''. Want verder: zie mijn antwoord op Uncle.

Ik heb net ook duidelijk gezegd ''bijna een decennium''. Dus na 2012 heeft Cave drie albums uitgebracht. Fiona Apple tot eergisteren nul. Enfin, je snapt mijn punt wel.

Ten eerste: ik las je post te snel. Ik dacht dat je met `ik weet het eerlijk gezegd niet` bedoelde dat het je niet duidelijk was welk punt Kreuz wilde maken. 

En fair enough hoor, er is ook niks met sceptisme op voorhand en je focus op andere releases te leggen. Alleen is het risico van hot takes droppen (album als een problematische hype bestempelen) dat je wel eens de plank kan mis slaan. En wellicht is dat hier ook het geval.
Reply
#95
(17-04-2020, 14:30)Kreuz Wrote:
(17-04-2020, 14:20)Uplift Wrote: Dus als er verder geen referentiepunten zijn, kan ik niet zoveel met alleen een hype en ik ben nu eenmaal huiverig voor hypes. Dat is mijn punt, meer niet.

Da's fair ja evenwel je argumenten in je post re: mij en TheUncleG.

Verder zijn er de laatste jaren nu eenmaal een aantal nieuwe mensen hier bij gekomen die nog niet actief waren ten tijde van bv. een Push The Sky Away, ofzo. Na zo'n lange periode een plaat uitbrengen, het is wat. Dat ze niet breed gedragen is, kan ook daarmee wat te maken hebben.

Ja, maar ook op Graz 1.0 was Fiona Apple niet echt een ding. Dat hoeft niet per sé terecht te zijn.

(17-04-2020, 14:31)Melliw Naj Wrote:
(17-04-2020, 14:27)Uplift Wrote:
(17-04-2020, 14:23)Kalters Wrote: Ik heb in ieder geval genoeg moeite gedaan om mensen naar Fiona Apple te luisteren sinds 2017, toen ik hier op het forum kwam (toen mijn muzieksmaal héél anders was), en ik heb ook aangegeven waarom ze zo goed is, dus het is niet alsof ik uit het niets haar aan het hypen ben.
En of het makkelijker is om op hoog niveau platen uit te brengen als je weinig muziek uitbrengt, dat weet ik nog zo niet, hoor.

Ik insinueerde niet dat je nu plots hiermee op de proppen komt, maar dat je er al zo'n fan van was, maakt natuurlijk dat je iets minder objectief kijkt. Wat niet betekent dat de plaat daarom minder goed is, natuurlijk. Dat is nu ook zo bij mij en pakweg Oranssi Pazuzu, die gewoon een stratosferisch fucking album hebben uitgebracht.

Pas op met wat je zegt in die vetgedrukte zin. Want dat is immers het paradigma van de artiest die de luxe heeft om de nodige tijd te nemen en dat kan je niet zonder dat je eerst letterlijk rijk bent geworden van je werk. Slechts een kleine minderheid is dat gegeven.

Sufjan pakt ook zijn tijd en brengt ook schijt uit. In theorie zou je inderdaad het beste moeten neerzetten vanwege de tijd wat je hebt, maar dat gebeurt in praktijk veels te weinig.

Sufjan heeft -even tellen- zeker vijf volwaardige platen die minstens briljant zijn. Op een periode van 12 jaar. Het laatste lustrum is het vat duidelijk wel af, ja. Dus merkt Kalters ook terecht op:

(17-04-2020, 14:32)Kalters Wrote: Natuurlijk, maar we hebben het hier toch ook enkel over die kleine minderheid? Er zijn enorm veel gevallen van artiesten die een tegenvallende 'comeback'-plaat na tig jaar uitbrengen, of die na 10 jaar opeens een slecht album uitbrengen: er valt natuurlijk ook wat te zeggen voor het argument dat artiesten minder goed kunnen aanhaken of een deel van hun originaliteit/genialiteit verliezen als ze een tijd niks hebben uitgebracht (of niet touren, want dat doet Fiona Apple ook nauwelijks.)

Ik vind het ook wel knap om na zoveel tijd een briljant album uit te brengen, zelfs als reünieband. Zie MBV. Maar niet touren is denk ik nog een grotere reden van een bepaalde perceptievorming bij mensen zoals ik. MBV ging namelijk in de jaren voor hun comeback-album touren.

(17-04-2020, 14:33)TheUncleG Wrote: Ten eerste: ik las je post te snel. Ik dacht dat je met `ik weet het eerlijk gezegd niet` bedoelde dat het je niet duidelijk was welk punt Kreuz wilde maken. 

En fair enough hoor, er is ook niks met sceptisme op voorhand en je focus op andere releases te leggen. Alleen is het risico van hot takes droppen (album als een problematische hype bestempelen) dat je wel eens de plank kan mis slaan. En wellicht is dat hier ook het geval.

Dat bedoelde ik ook en daarmee heb je het verduidelijkt.

Ja, ik heb de plank wellicht mis geslagen. Dat is nog al eens gebeurd wanneer ik combo's als ''hoog P4K cijfer en Discord crew approval'' zag voorbij komen. Ik moet me wat leren inhouden.
Reply
#96
Fiona Apple ja.
Reply
#97
Fiona Apple

Verdomme toch
Reply
#98
Oranssi Pazuzu - Mestarin kynsi
Reply
#99
Westside Gunn - Pray for Paris
Reply
Oranssi Pazuzu - Mestarin kynsi
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)