Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Concerten van 2020 die het vermelden waard zijn
#26
Paradiso...
Reply
#27
Vraag mij af of tegenwoordig Melkweg of Paradiso praatgrager volk trekt...
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#28
Nouja, de afwas arena blijft natuurlijk de kampioen.
Reply
#29
Paradiso is by far het ergst
Reply
#30
Is er een middelgrote concertzaal in Nederland die we nog niet genoemd hebben?
Reply
#31
Tivoli?
Reply
#32
013?
Reply
#33
+ elke andere concertzaal in Nederland, want geouwehoerd wordt er tegenwoordig overal.
Reply
#34
En toch is er meer bewustzijn, maar ik denk eerlijk gezegd dat goed omkaderde shows en niche-acts niet echt representatief zijn. Meestal overweeg ik concerten waarvan ik weet dat er geouwehoerd wordt niet eens meer.
Reply
#35
Ik heb het al vaker gezegd, maar LGW19 was wat dat betreft echt hoopgevend. Hopelijk geen eendagsvlieg.
Reply
#36
Maar je weet nooit 100% of er wel of niet geouwehoerd wordt: het is elke keer zo goed mogelijke voorbereidingen treffen en hopen dat je tussen gelijkgezinden staat.
Reply
#37
(18-02-2020, 18:09)matthijs603 Wrote:
(18-02-2020, 17:52)ijskolibrietje Wrote: Die Zeno was echt heel goed inderdaad. Wel is Ekko misschien het meest praatgrage publiek van Nederland.

Gebaseerd op 1 avond, of vaker? Ik heb eigenlijk nooit echt problemen met praters gehad in de Ekko.

Normale concertavonden heb ik er niet echt last van in de Ekko, maar bij vage conceptavonden zoals Uncloud of dat ambient a/v festival vorig jaar verzamelt er zich een onuitstaanbaar HKU volk dat het allemaal beschouwt als één groot feestje.
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
#38
fucking Keta-hipsters. Op Meakusma waren er ook een aantal.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#39
Oja, hier kan ik nog wel even over uitweiden. Tijdens dat YnflX op vrijdagavond op Uncloud begon één van die idioten op een onnodig luid volume tegen haar vrienden te vertellen dat haar klasgenoten op het vwo haar een tijdje gepest hebben. Ze heeft naar eigen zeggen samen met wat vriendinnen tijdens een slaapfeestje hun tandenborstels gebruikt als, euh, genotsspeeltje. Dat verhaal was schijnbaar bekend geworden op haar school en nu mimeerde iedereen op de gang op school alsof ze aan het tandenpoetsen waren als zij en haar vrienden voorbij kwamen lopen op de gang.




Moet je je voorstellen dat je je inbeeldt dat het ideale moment om deze anekdote op tafel te gooien tijdens een set van een Tunesische IDM-dj op een experimenteel kunstfestival is. Fucking Keta-hipsters, inderdaad.
[+] 4 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#40
Onuitstaanbare, naveltstarende, narcissistische Instagramhoeren zijn het.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#41
Winged victory for the sullen, dronegestapo approved
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
#42
Kali Malone
Roly Porter & MFO (& Mary-Anne Roberts) - Kistvaen
Holly Herndon
S280F / 011668 / VVXXII
RUI HO
Reply
#43
Georgia
Reply
#44
(20-02-2020, 00:32)thomas9790 Wrote: Oja, hier kan ik nog wel even over uitweiden. Tijdens dat YnflX op vrijdagavond op Uncloud begon één van die idioten op een onnodig luid volume tegen haar vrienden te vertellen dat haar klasgenoten op het vwo haar een tijdje gepest hebben. Ze heeft naar eigen zeggen samen met wat vriendinnen tijdens een slaapfeestje hun tandenborstels  gebruikt als, euh, genotsspeeltje. Dat verhaal was schijnbaar bekend geworden op haar school en nu mimeerde iedereen op de gang op school alsof ze aan het tandenpoetsen waren als zij en haar vrienden voorbij kwamen lopen op de gang.




Moet je je voorstellen dat je je inbeeldt dat het ideale moment om deze anekdote op tafel te gooien tijdens een set van een Tunesische IDM-dj op een experimenteel kunstfestival is. Fucking Keta-hipsters, inderdaad.

Sick wel. Ik heb een keer deo op mijn eikel gehad, dat was al niet prettig. Ik kan me voorstellen dat tandpasta op de clit nog heftiger is.
Reply
#45
Ik neem aan dat ze het zonder tandpasta deden.
En hoe ben je aan deo op je eikel gekomen?
Reply
#46
Ja, ik dacht een keer na gym: ‘Wat nou als ik...’. Een gedachtegang die me wel vaker in benarde situaties heeft gebracht.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#47
Zondag voor het eerst A Winged Victory For The Sullen gezien.
Locatie was prachtig, een flinke gotische kerk, vlak bij het oude stadsplein in Praag. Op tijd naar binnen gegaan, zodat we op de 5e rij zaten. Aandachtig en stil publiek. Enige nadeel was dat er geen verhoogd podium was zodat er weinig zicht op de muzikanten was.
Daniel Wohl was fraai, door de combinatie electronisch & piano met af en toe wat beats deed me een beetje denken aan Nils Frahm, maar dan met minder creowdpleasers.
Bij AWVFTS 8 man op het podium, waaronder een Belgisch trio strijkers en twee blazers. Mooi was te horen hoe het gitaarspel van Adam Wiltzie naadloos in het geluid van de strijkers en blazers paste. Ook positief was de lichtshow, die veel toevoegde, en waar we bij gebrek aan zicht op de muzikanten wel gedwongen waren naar te kijken. Uiteindelijk zat er naar mijn smaak toch wat te weinig flow in het optreden (helaas ook twee keer technische problemen) vooral door de wat kortere nummers, die in vergelijking met de langere, meer uitgewerkte stukken ( A Symphony Pathetique) meer als opvulling overkwamen. Prima optreden dus, maar er had meer ingezeten.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
#48
DIIV
Reply
#49
DIIV ja
Reply
#50
King Krule
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)