Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2020
#76
(04-02-2020, 16:50)Uplift Wrote: Beetje jammer dat Heilung nogal ¯\_(ツ)_/¯ doet over racisme. Maar ik was überhaupt niet echt wild van hun muziek.
Heb ik wat gemist? En Die Antwoord staat er ook. Ik vond ze op Graspop een aantal jaar terug erg tof. Alleen denk niet dat het op Lowlands gaat werken. Juist een act voor "doorheenpraters".
#77
Die Antwoord is al lang gecancelled. Echt hemeltergend dat die nog geboekt worden.

Voor Heilung geldt dat vooralsnog niet, maar hun reactie n.a.v. racisme jegens een zwarte vrouw tijdens een show in de V.S. was wel erg soft. Vooral het tweede deel van dit statement doet de wenkbrauwen fronsen imo.

http://www.brooklynvegan.com/heilung-rea...nd-racism/
#78
Ik vind het nog al meevallen. Ze doen er duidelijk afstand van door te zeggen dat ze het niet tolereren. Daarna gaan ze een klein beetje zweverig doen wat een beetje bij de imago van de act past. Vind het persoonlijk niet echt een ¯\_(ツ)_/¯ reactie.
#79
Ja, die shruggie is misschien wat overdreven. Maar waar ik samen met velen een probleem mee hebben, is dat ze weigeren de realiteit en de context in rekening te brengen. Ze blijven hangen in hun imaginaire wereld. En sorry, maar er zijn grenzen. Metal heeft te vaak die grens overschreden en dit is weer een voorbeeld.
#80
weinig verrassends, maar wel weer een aantal namen die ik nog niet( veel) gezien heb.

za sws kaartjes kopen!
#81
Moet op een dag als vandaag toch denken aan het begin van het vorige decennium: overal appgroepen, vrienden op meerdere computers en juichen als het eindelijk gelukt was. Mooie tijden toch wel.
#82
was extra mooi als je een kaartje had, maar ik heb er toen ook een keer naast gegrepen, 2012
achteraf gezien was dat nog t beste jaar om te missen met die temperatuur.
#83
Hier ging het vrij makkelijk. Maar al 83% van de kaarten verkocht. Blijft een uniek fenomeen dat Lowlands hoor. Want aan de line-up zal het ook. Iet liggen.
#84
Nouja, voor ons niet, maar er zit natuurlijk voor heel veel mensen altijd wel wat tussen. In de periode 2008-2013 zat er voor mij zelfs heel erg veel tussen. Maar Lowlands is wel groter dan de line-up ja.
#85
ik ben er zelfs van overtuigd dat je een heel weekend LL kunt doorkomen zonder ook maar 1 act te zien in de alpha,bravo of heineken tussen 20 en 23.
dus zonder ook maar 1 "grote naam" te zien
#86
(08-02-2020, 15:39)matthijs603 Wrote: Nouja, voor ons niet, maar er zit natuurlijk voor heel veel mensen altijd wel wat tussen. In de periode 2008-2013 zat er voor mij zelfs heel erg veel tussen. Maar Lowlands is wel groter dan de line-up ja.
Het is ook niet "superslecht". Genoeg acts waar ik me best bij ga vermaken (Liam Gallagher, Michael Kiwanuka, Soulwax, Pendulum, Angel Olsen, Heilung, Chromatics, Glass Animals, Eefje de Visser). Maar ook niet iets waar ik superveel naar uitkijk vooralsnog.
#87
Nee, ik dit jaar ook niet. Maar genoeg mensen die lyrisch zijn over iets als The Opposites en alles wat in de nacht draait.
#88
94% ondertussen, die gaan binnen 1 dag uitverkopen.
#89
is uitverkocht!!
#90
De dode hamstercrew koopt duidelijk ook kaarten vandaag.
#91
Die zag ik ff niet aankomen tbbh
#92
Gelukkig uitverkocht.
Ik ga hotel annuleren. Ik vond er toch niets aan met deze line-up.
Hoef dan ook niet meer te twijfelen,
#93
(08-02-2020, 15:57)matthijs603 Wrote: Nee, ik dit jaar ook niet. Maar genoeg mensen die lyrisch zijn over iets als The Opposites en alles wat in de nacht draait.

Prima ontwikkeling. In de begintijd leken Lowlands en BKS nog wel wat op elkaar qua line-up en stonden er redelijk wat acts die ik graag op BKS zou hebben gezien.  Ze verkopen nu uit met een line-up waarvan, op een enkele uitzondering  daargelaten (Angel Olsen, Chromatics, Kiwanuka), gesteld kan worden dat die niet concurrerend is met die van BKS.  Niet qua headliners en niet qua undercard. lekker doorgaan zo en iedereen tevreden.
#94
(08-02-2020, 17:19)rob12nl Wrote: Die zag ik ff niet aankomen tbbh

Mijn vrouw wel. Volgens haar is mijn smaak zo afwijkend dat wanneer ik het heel kut vind, de kans op snel uitverkopen zeer reëel is. (Ze gaat elk jaar naar Concert at Sea).
#95
(08-02-2020, 16:43)hythloth Wrote: De dode hamstercrew koopt duidelijk ook kaarten vandaag.

Intussen om 19.30 alweer 416 tickets verkocht via Ticketswap.
#96
Uitverkopen met een Paaspop XL lineup.

Uiteraard uitverkopen met een Paaspop XL lineup.
[+] 2 users say Thank You to mattman for this post
#97
Je kan maar beter uitverkopen met een Paaspop XL line up als organisatie dan 2 millie pompen in GnR die het veld niet vullen. Althans, voor de organisatie toch zeker.
#98
(08-02-2020, 20:34)JorisR Wrote:
(08-02-2020, 16:43)hythloth Wrote: De dode hamstercrew koopt duidelijk ook kaarten vandaag.

Intussen om 19.30 alweer 416 tickets verkocht via Ticketswap.

In De Machine (3voor12 podcast over de muziekindustrie), hadden ze het erover dat vorig jaar ruim 10% van de kaarten via de secundaire markt (ticketswap en aanverwanten) is doorverkocht.
#99
Ik zou als organisator nu gaan voor een 2021 editie die uitverkoopt met Kensington - 21 Pilots to Mars - Disclosure.

Het maakt duidelijk toch geen kut uit wat je programmeert.
Jawel, want op den duur krijgen ze gegarandeerd weer zo'n dip in de verkoop zoals in 2015-2016 als ze gemakzuchtig doen.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)