Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2020
#51
Dit had net zo goed de worp voor DTRH kunnen zijn.

Maar augustus is dus definitief af als sterke festivalmaand voor de majors in Europa?
#52
Zo vol met clichés dit.
#53
Zo, wat een bedroevend rijtje namen zeg.
#54
Ja gewoon een nogal standaard Lowlandslijst. Best een aantal prima dingen, weinig bijzonders.
#55
Paar leuke namen maar wat een slap rijtje dit.
#56
Tsja
#57
Echt slecht. Benieuwd naar wat Soulwax gaat doen wel. Nog steeds spijt dat ik hun show in 2017 gemist heb.
#58
Jezus. Nou weet ik het niet meer. Dit is zoveel minder als afgelopen editie.
Ik ga het thuiskomen nu echt heroverwegen.
#59
Nee, hier word ik ook niet vrolijk van. Kiwanuka, Typhoon, Parquet Courts, Soulwax en Shame, dat is het wel.
#60
Dit lijstje haalt mij nog niet uit mijn Lowlands pensioen.

Op de Chemical Brothers na zie ik er nog geen potentiële headliners tussen.
#61
Wees maar zeker dat Chemical Bros en Foals headliners zijn.
#62
Hallo BKS
#63
(04-02-2020, 13:25)Uplift Wrote: Wees maar zeker dat Chemical Bros en Foals headliners zijn.
En Liam Gallagher kan ook nog zomaar.

Het is gewoon cliché als de neten. Maar superslecht is het in de breedte ook nog niet (genoeg bands waar ik veel naar luisterde).

Kijk nu vooral naar Angel Olsen, Heilung, Soulwax, Pendulum, Michael Kiwanuka, Chromatics, Eefje De Visser.
#64
(04-02-2020, 13:29)rob12nl Wrote: Hallo BKS
Juist. Ben het aan het bekijken.
Kan hem zomaar worden. Combi wel te verstaan.
#65
Foals en Liam Gallagher lijken me een degelijke Alpha sub of afsluiter van de net wat kleinere tent (Bravo of Grolsch-opvolger).

Ik verwacht nog wel iets uit de categorie Killers, Editors, Queens of the Stone Age. En wellicht Kendrick Lamar.
En de Pet Shop Boys natuurlijk, dat zou een dikke afsluiter zijn.
#66
Kendrick Lamar staat op Woo-Hah en tourt in augustus in de V.S.
#67
Scrap that dus. Woo-Hah had ik even gemist en de tour data op zijn site zijn dan slecht bijgewerkt.
#68
(04-02-2020, 13:47)Gunnar Wrote: Foals en Liam Gallagher lijken me een degelijke Alpha sub of afsluiter van de net wat kleinere tent (Bravo of Grolsch-opvolger).

Ik verwacht nog wel iets uit de categorie Killers, Editors, Queens of the Stone Age. En wellicht Kendrick Lamar.
En de Pet Shop Boys natuurlijk, dat zou een dikke afsluiter zijn.
Editors hebben al hun show in Den Haag.

Volgens mij hebben ze vrij duidelijk een "headliner" probleem. En daarom in het midden segment wat groter hebben geboekt. Ik hoop dat het The Weeknd gerucht nog klopt en misschien later bekend gaan maken.
#69
(04-02-2020, 13:47)Gunnar Wrote: En de Pet Shop Boys natuurlijk, dat zou een dikke afsluiter zijn.

Zeker, maar gaat denk ik niet meer gebeuren met een Afwas Live-show op 6 mei die nog niet is uitverkocht. En voorlopig lijkt de Dream World tour op 11 juli te eindigen in Spanje.
#70
(04-02-2020, 12:00)BigBird Wrote: Dit had net zo goed de worp voor DTRH kunnen zijn.

Maar augustus is dus definitief af als sterke festivalmaand voor de majors in Europa?

Kan toch volgend jaar weer anders zijn? Voor dit jaar is het armoede troef, zeker wat betreft de headliners. Foals en Liam Gallagher zou zelf voor het veel kleinere BKS een deceptie zijn als headliner. Maar goed, als The Weeknd en the XX nog toegevoegd worden ziet er natuurlijk al weer heel anders uit aan de bovenkant. 
Middensegment en undercard  puilt zacht gezegd ook niet uit van de spannende namen en inderdaad wel erg veel herhalingen over de gehele linie.
#71
(04-02-2020, 11:33)Indiaantje89 Wrote: Waarschijnlijk The Weeknd erbij.

Hoe sterk is dat gerucht? Ik vraag mij af of LL zo'n grote (en dure) naam nodig heeft voor de kaartverkoop/prestige.

(04-02-2020, 12:15)Uplift Wrote: Benieuwd naar wat Soulwax gaat doen wel. Nog steeds spijt dat ik hun show in 2017 gemist heb.

Naar verluidt zijn ze bezig met een nieuwe show met maar liefst vier live drummers i.p.v. drie drummers.

Ik vind de nieuwe namen overigens in dezelfde lijn van afgelopen jaren. Iets als Heilung zou ik daar wel graag zien.
#72
Ohja, en Hollywood Vampires erbij, lmao. Lekker 20,000 man die er doorheen lullen en allemaal maar Johnny Depp in het echt willen zien.
#73
(04-02-2020, 16:16)hythloth Wrote:
(04-02-2020, 11:33)Indiaantje89 Wrote: Waarschijnlijk The Weeknd erbij.

Hoe sterk is dat gerucht? Ik vraag mij af of LL zo'n grote (en dure) naam nodig heeft voor de kaartverkoop/prestige.

(04-02-2020, 12:15)Uplift Wrote: Benieuwd naar wat Soulwax gaat doen wel. Nog steeds spijt dat ik hun show in 2017 gemist heb.

Naar verluidt zijn ze bezig met een nieuwe show met maar liefst vier live drummers i.p.v. drie drummers.

Ik vind de nieuwe namen overigens in dezelfde lijn van afgelopen jaren. Iets als Heilung zou ik daar wel graag zien.
Iemand op festileaks plaatste het. En die heeft vaker gelijk gehad.. Ik denk wel dat ze iets nodig hebben. Al hoewel de reacties zijn blijkbaar super positief op social media.
#74
(04-02-2020, 16:27)hythloth Wrote: Ohja, en Hollywood Vampires erbij, lmao. Lekker 20,000 man die er doorheen lullen en allemaal maar Johnny Depp in het echt willen zien.
Dat is ook niet meer dan een veredelde cover band. Prima om doorheen te lullen dus.  Best geinig voor een keer, maar denk toch echt dat ik ergens anders te vinden ben.
#75
Beetje jammer dat Heilung nogal ¯\_(ツ)_/¯ doet over racisme. Maar ik was überhaupt niet echt wild van hun muziek.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)