Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2020
#26
Maar volgens jou gaat het toch om relevantie, dus kleur doet er dan net als quota niet toe.
#27
[Image: g2yO.gif]
#28
(12-12-2019, 16:08)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 15:42)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.

Het blijft boeiend wat een combinatie van "er geen reet van snappen" en "met open ogen intrappen" telkens weer oplevert.

25.800+ posts?

Zonder dollen Uplift, als je bal kaatst kun je hem terug verwachten. Een commercieel festival ‘witheid’ aanpraten is kul. Of hoe wilde je bijv. Roadburn kwalificeren?
#29
(12-12-2019, 16:16)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 16:08)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 15:42)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.

Het blijft boeiend wat een combinatie van "er geen reet van snappen" en "met open ogen intrappen" telkens weer oplevert.

25.800+ posts?

Zonder dollen Uplift, als je bal kaatst kun je hem terug verwachten. Een commercieel festival ‘witheid’ aanpraten is kul. Of hoe wilde je bijv. Roadburn kwalificeren?
Die kleden zich tenminste nog zwart. Wel op blijven letten Gunnar.
#30
(12-12-2019, 16:12)BigBird Wrote: Maar volgens jou gaat het toch om relevantie, dus kleur doet er dan net als quota niet toe.

Het feit dat je kleur letterlijk interpreteert in deze, zegt genoeg. 

(12-12-2019, 16:12)TheUncleG Wrote: [Image: g2yO.gif]

Want natuurlijk. Als goeie centrist kan je het verschil niet zien tussen twee standpunten en zijn ze bijgevolg even dom.

(12-12-2019, 16:16)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 16:08)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 15:42)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.

Het blijft boeiend wat een combinatie van "er geen reet van snappen" en "met open ogen intrappen" telkens weer oplevert.

25.800+ posts?

Zonder dollen Uplift, als je bal kaatst kun je hem terug verwachten. Een commercieel festival ‘witheid’ aanpraten is kul. Of hoe wilde je bijv. Roadburn kwalificeren?

Roadburn is vele malen minder wit en nogmaals, het gaat niet letterlijk om de huidskleur van artiesten, maar om hoe breed het artistieke spectrum en het doelpubliek zijn. En ik weet ook niet hoe ik aan zoveel posts kom; ik praat b.v. amper mee in het Nederlands voetbaltopic.
#31
(12-12-2019, 17:04)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 16:12)TheUncleG Wrote: [Image: g2yO.gif]

Want natuurlijk. Als goeie centrist kan je het verschil niet zien tussen twee standpunten en zijn ze bijgevolg even dom.

Dat ik een gifje post om de eentonige herhaling van zetten (zonder ook maar een stap vooruit te komen) op de hak te nemen, zegt toch helemaal niks over mijn mening over de inhoudelijke standpunten?
#32
Wat € 10,00 verhoging al niet kan doen met dit topic.
#33
(12-12-2019, 18:05)Indiaantje89 Wrote: Wat € 10,00 verhoging al niet kan doen met dit topic.

Kaarten voor Lowlands 2017 waren €185 inclusief servicekosten. Da's een stijging van €35 in drie jaar.
#34
(12-12-2019, 18:02)TheUncleG Wrote:
(12-12-2019, 17:04)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 16:12)TheUncleG Wrote: [Image: g2yO.gif]

Want natuurlijk. Als goeie centrist kan je het verschil niet zien tussen twee standpunten en zijn ze bijgevolg even dom.

Dat ik een gifje post om de eentonige herhaling van zetten (zonder ook maar een stap vooruit te komen) op de hak te nemen, zegt toch helemaal niks over mijn mening over de inhoudelijke standpunten?

Bepaal zelf hoe extreem je jezelf tegenspreekt, op een schaal van 1 tot 10, te beginnen bij 8.
#35
(12-12-2019, 18:12)hythloth Wrote:
(12-12-2019, 18:05)Indiaantje89 Wrote: Wat € 10,00 verhoging al niet kan doen met dit topic.

Kaarten voor Lowlands 2017 waren €185 inclusief servicekosten. Da's een stijging van €35 in drie jaar.
+ € 15,00 parkeer kosten. € 3,00 voor 1 muntje want dat gaat ook ieder jaar 10 cent omhoog. Ach die woonboot van EvE moet ook blijven drijven.
#36
(12-12-2019, 18:15)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 18:02)TheUncleG Wrote:
(12-12-2019, 17:04)Uplift Wrote:
(12-12-2019, 16:12)TheUncleG Wrote: [Image: g2yO.gif]

Want natuurlijk. Als goeie centrist kan je het verschil niet zien tussen twee standpunten en zijn ze bijgevolg even dom.

Dat ik een gifje post om de eentonige herhaling van zetten (zonder ook maar een stap vooruit te komen) op de hak te nemen, zegt toch helemaal niks over mijn mening over de inhoudelijke standpunten?

Bepaal zelf hoe extreem je jezelf tegenspreekt, op een schaal van 1 tot 10, te beginnen bij 8.

Dat ik het hele circus - dat regelmatig volgt op een opmerking van jou - eentonig en voorspelbaar vind, zegt toch niks over de initiële opmerking waar dit uit voortkomt?
#37
ach boeie!!
we gaan toch wel. ik althans wel. blijft voor mij toch het leukste festival van het jaar!
mooie aankleding, leuke grote bands, leuke kleine bands, theater, heerlijk eten.
ik snap dat de graz'er een beetje LL ontgroeid is, maar daar heb ik nog geen last van!

zin in 8 feb!!
ik meld me nu al aan voor de Graz- naar- LL-groep!
#38
Solange naar Oya
#39
Wel benieuwd waar Lowlands/Pukkelpop mee gaat komen.

Verrassend weinig geruchten nog rond die festivals. Terwijl je meestal rond deze tijd het een en het ander toch nog wel kan raden.
#40
Volgende week komen de eerste namen wel gok ik, gezien de VVK volgende week zaterdag start.
#41
Grootste solar carport ter wereld op Lowlands



Groot en zonnig nieuws! Solarfields en Lowlands starten in november dit jaar met de bouw van de grootste solar carport ter wereld. Op de parkeerterreinen van Lowlands verrijst een gigantische solar carport, die permanent blijft staan. Met de 90.000 zonnepanelen wordt jaarlijks zo’n 35.000.000 kWh elektriciteit geproduceerd. Dit staat gelijk aan de stroom die 10.000 huishoudens jaarlijks gebruiken of aan 100 Lowlands-weekenden. Door de solar carport parkeer je je auto straks overdekt én levert het parkeerterrein heel veel duurzame energie op. Green winning!



Meer info:
#42
Wat slim, zo krijgt deze ruimte die meestal loos is een nut, en het is ook nog prettig voor het parkeren zelf.
#43
Vind het ook wel een tof en nuttig idee Voor het parkeren zie ik niet heel veel voordelen, behalve dat het overdekt is dan? Misschien dat ze ook iets kunnen doen met borden of zones zodat de auto misschien makkelijker terug te vinden is.
#44
Voordeel is als je de afwatering goed regelt je minder bagger op je terrein hebt.

Verder is het wat koeler als je weer vertrekt, maar goed dat is met airco ook zo opgelost. Maar als je een structuur hebt met kolommen moet het ook niet ingewikkeld zijn om zonebordjes er op te plakken, ook wel handig voor de monteur als hij 1 scherm moet gaan vervangen Big Grin
#45
Ja, gewoon fijn dat je auto niet zo takke pleuris heet wordt midden in augustus.
#46
[Image: piaa0momnod41.jpg]

Zat mogelijkheden in het Lowlands weekend.
#47
Ja ik schrijf Michael Kiwanuka, Caribou, Shame alvast op.

The Opposites komen ook waarschijnlijk: https://twitter.com/Frank3FM/status/1222246799680909312

Niet dat ze het bevestigen. Maar de manier waarop...
#48
Dinsdag de eerste namen dus.
#49
Waarschijnlijk The Weeknd erbij.
#50
The Chemical Brothers, Foals, Lewis Capaldi, Liam Gallagher, London Grammar, Michael Kiwanuka, The Opposites, Stormzy, Bring Me The Horizon, Die Antwoord, Hollywood Vampires, Noord Nederlands Orkest, Rex Orange County, Tash Sultana, Typhoon, Yungblud

Amelie Lens, Angel Olsen, Ben Klock, Caribou, Chromatics, Denzel Curry, Droeloe, Dubioza Kolektiv, Eefje de Visser, Fatima Yamaha, FJAAK live, Glass Animals, Goldlink, Half Moon Run, Heilung, John Talabot, JPEGMAFIA, Kaytranada, KOFFEE, Noisia DJ-set, Octo Octa b2b Eris Drew, Palaye Royale, Parquet Courts, Pendulum Trinity, Sam Fender, Shame, Soulwax, The Teskey Brothers, Tom Walker, Trippie Redd, Cavetown, City Morgue, Ezra Collective, Fever 333, Georgia, Gotu Jim, NU GUINEA live band, Orla Gartland en Pat Thomas & Kwashibu Area Band


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)