Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2020
#1
Eigen topic is wel zo overzichtelijker.

Naast Bon Iver staat ook Bikini Kill op Oya Festival tien dagen eerder, voor wat het waard is.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
#2
Opeth zou ik ook durven gokken.
#3
Die stonden er al eens in 2009, dus goeie gok.
#4
(06-11-2019, 22:29)Uplift Wrote: Opeth zou ik ook durven gokken.
Vrees van niet, vori FB jaar stonden er 0 metal namen op het affiche. Ook jaar daarvoor stond Amenra. Maar prijs/populariteit verhouding is voor Opeth te groot denk ik.
#5
Als afsluiter in de Heineken tent kan Opeth toch prima? Dat ze dit jaar in een capaciteit van TiVre's Grote Zaal speelde zegt genoeg.
#6
Het is puur een gok omdat ze in augustus kennelijk touren.
#7
(06-11-2019, 22:54)hythloth Wrote: Als afsluiter in de Heineken tent kan Opeth toch prima? Dat ze dit jaar in een capaciteit van TiVre's Grote Zaal speelde zegt genoeg.
Tijden zijn veranderd en Lowlands ook. Misschien overdag ergens maar ik zie ze niet snel afsluiten. Al zou ik zeker gaan kijken.

ze staan idd in de UK rond die tijd.
#8
Caribou een week eerder in Berlijn op 15 augustus, dus schrijf maar op.
#9
De kaartverkoop voor A Campingflight to Lowlands Paradise 2020 gaat zaterdag 8 februari om 11:00u via Ticketmaster van start.

Een festivalticket kost €220,- (incl. €10,- servicekosten) en voor een groepsticket van 10 personen betaal je €2.100,- (incl. servicekosten) per ticket waardoor je tien euro korting per ticket hebt.

Het is mogelijk om je ticket in delen te betalen: bij de eerste termijn betaal je €97,50,- en voor de twee en derde termijn wordt €65,- in rekening gebracht.

Ook niet onbelangrijk: aan het programma wordt hard gewerkt en kort voor de kaartverkoop start, maken we de eerste acts bekend. Stay tuned!
#10
10 euro duurder t.o.v. 2019, welja.
#11
Snap niet dat ze dit nu bekend maken vandaag?
#12
Een reminder dat er nog een ander festival is dan "wij willen terug naar 2009 fuckfest 2020" ofte BKS. Slimme zet.
#13
Meh, eerst komt DTRH nog met de kaartverkoop en namen.
#14
Het duurt nog ruim 2 maanden, dus waarom nu bekend maken.. Had dan de vvk volgend week gestart ofzo. Dan had ik het nog begrepen.
#15
Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.
#16
Je kan maar weer de aandacht op het festival vestigen, misschien willen ze bezoekers aanmoedigen wat van hun kerstbonus of eindejaarsuitkering opzij te zetten voor Lowlands. Maar was dan idd de week voor kerst met de vvk begonnen.
#17
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Deze opmerking vind ik ook tamelijk irrelevant. Een festival als BKS kan wel Nick Cave, Tame Impala, Lana del Rey, Kendrick Lamar willen programmeren, maar als die niet komen dan ben je snel uitgeluld als festival zijnde, en moet je aangrijpen wat voor handen is. Dat geldt niet enkel voor BKS, maar ook voor Primavera Sound, die hun 50/50 keutel ook hebben ingetrokken omdat er geen 50% relevante wijven touren, of willen invliegen.
#18
En verder wat Jorisz zegt, inspelen op de 13e maand, slim natuurlijk.
#19
(12-12-2019, 15:12)BigBird Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Deze opmerking vind ik ook tamelijk irrelevant. Een festival als BKS kan wel Nick Cave, Tame Impala, Lana del Rey, Kendrick Lamar willen programmeren, maar als die niet komen dan ben je snel uitgeluld als festival zijnde, en moet je aangrijpen wat voor handen is. Dat geldt niet enkel voor BKS, maar ook voor Primavera Sound, die hun 50/50 keutel ook hebben ingetrokken omdat er geen 50% relevante wijven touren, of willen invliegen.

Het gaat niet om quota, maar om relevantie. Daar ben je als festival voor een groot stuk zelf voor verantwoordelijk.
#20
Eens, maar een 'klein' festivals als BKS is niet alleen in staat om iemand als Solange te laten invliegen. Dan moet je samenwerken met andere festivals om deze artiest een tour op touw te laten zetten. Willen is 1 ding, maar kunnen is iets anders. Je bent als festival voor een groot deel afhankelijk wat er in een bepaalde periode in de buurt is wat artiesten betreft.
#21
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.
#22
De eerste namen en vvk voor DTRH waren vorig jaar ook nog voor de kerst, dan vind ik dit ook maar raar.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
#23
(12-12-2019, 15:42)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.
Boreaal Kept Secret
[+] 4 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
#24
(12-12-2019, 16:04)Indiaantje89 Wrote:
(12-12-2019, 15:42)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.
Boreaal Kept Secret

Blank Kept Secret
#25
(12-12-2019, 15:42)Gunnar Wrote:
(12-12-2019, 14:57)Uplift Wrote: Ik vermoed dat de plannen van DTRH en hun verhouding jegens BKS hier ook in rekening zijn gebracht, hoor. Bijvoorbeeld omdat DTRH met een soortgelijk irrelevant en wit programma wil komen.

Ja en Woo Hah heeft te veel zwarte acts staan. En niemand maar aan de muziekliefhebbende Ecuadoriaan en Cambodjaan denken.

Het blijft boeiend wat een combinatie van "er geen reet van snappen" en "met open ogen intrappen" telkens weer oplevert.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)