Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pinkpop Classic
tegenwoordig maakt het niet meer uit of een artiest wel of niet op pinkpop heeft gespeeld.
Reply
Dus niet in 2014.
http://www.pinkpopclassic.nl/geen-pinkpo...c-in-2014/
Reply
Wel leuk en even compleet gemist dat Slobberbone op Bleusrock Tegelen staat. Dat is meer de moeite waard dan de afgelopen Classic-edities.
Reply
Camiel46 Wrote:Wel leuk en even compleet gemist dat Slobberbone op Bleusrock Tegelen staat. Dat is meer de moeite waard dan de afgelopen Classic-edities.
Wow! Zijn die weer bij elkaar? Maar niet echt een bluesrock-band.
Reply
Nee, ik keek net toevallig op de site en had ook meerdere vraagtekens. Maar dus blijkbaar weer bij elkaar én ook nog te zien in Tegelen of all places.
Reply
Camiel46 Wrote:Nee, ik keek net toevallig op de site en had ook meerdere vraagtekens. Maar dus blijkbaar weer bij elkaar én ook nog te zien in Tegelen of all places.
Jammer genoeg in hetzelfde weekend als Bruis. Ik kan ook nergens anders informatie vinden of Slobberbone meer shows doet in die periode.
Reply
Quote:Jan Smeets ontkent plannen voor Pinkpop Classic

Er komt geen nieuwe editie van Pinkpop Classic en die gaat er ook niet meer komen.

Dat zegt pinkpopbaas Jan Smeets tegen L1.

[Image: zsmzw6.jpg]

Dinsdag meldde festivalwebsite Festileaks dat Smeets de mogelijkheid openhoudt om het eendaagse festival weer te organiseren op het Megalandterrein in Landgraaf. Zes jaar lang konden wat oudere rockfans terecht bij Pinkpop Classic, een festival met artiesten die al eens eerder op het reguliere Pinkpop stonden.

Het lukte Smeets enkele jaren niet een goede line-up te regelen en het festival rendabel te maken. Smeets is ervan overtuigd dat dit hem ook in de toekomst niet meer gaat lukken en dat een nieuwe editie er dus echt niet meer in zit.

De laatste Pinkpop Classic werd in 2014 gehouden
Reply
die foto is briljant


zo zien wij over 15 jaar ook uit, zittende aan het strand van BKS
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)