Thread Rating:
  • 12 Vote(s) - 3.83 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Klopt enkel 8 nog.
8. was Nikolaidis. erg leuk spelertje destijds.
Vorig jaar was ik rond deze tijd bij de eeuwige derby in Belgrado, afgelopen weekend was het de beurt aan een heel ander kaliber: Queen's Park tegen Annan Athletic in de Schotse League Two. De eerste is de oudste club van Schotland, tot vorig jaar de enige amateurclub op profniveau en naast het Schotse nationale elftal de vaste bespeler van Hampden Park. Verhuizen in januari 2021 definitief naar het kleinere stadion naast Hampden Park, maar voor nu was het een surreële ervaring om een wedstrijd in een vrijwel leeg stadion te zien.

[Image: 20200229-161813.jpg]
[+] 3 users say Thank You to Martijn for this post
Luuk de Jong weer eens gescoord!
Het EK wordt uitgesteld tot volgende zomer en Memphis maakt ons dan Europees Kampioen.
Haha, voor Oranje zou het niet eens slecht zijn inderdaad. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Niet nodig, we hebben Robert Mühren die ons a la Van Basten naar de titel schiet.
(10-03-2020, 11:56)Piet Knaak Wrote: Haha, voor Oranje zou het niet eens slecht zijn inderdaad. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Ieder nadeel, heeft zijn voordeel!
Bergwijn ook onzeker inmiddels. Als we het straks van Promes en Babel moeten gaan hebben blijven we beter gewoon thuis.
Josep Ilicic.
EK naar 2021

https://www.vi.nl/nieuws/uefa-hakt-knoop...mer-2021-1
Hoe zit het dan met Koeman?
gesloten, zie Deel 2


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)