Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zomergasten
#1
Goede keus:
http://www.nu.nl/media/3382435/wilfried-...asten.html
Reply
#2
Uitstekende keuze, beste interviewer van Nederland.
Reply
#3
Absoluut. Ik ben al zeer benieuwd naar de gasten.
Reply
#4
Quote:Oud-politicus Wouter Bos, schrijfster en essayist Nelleke Noordervliet, terrorismedeskundige Beatrice de Graaf, cabaretier Hans Teeuwen, ontwerper Daan Roosegaarde en regisseur Johan Simons zijn dit jaar te gast in het programma Zomergasten van de VPRO.
De uitzending met Teeuwen zal ongetwijfeld mooie televisie zijn.
Reply
#5
Of juist niet, ligt eraan hoe ie zich gaat opstellen.
Reply
#6
Dat kan ook wel eens heel vermoeiend worden inderdaad.
Reply
#7
Nice, zitten zeker leuke gasten tussen.
Reply
#8
Het begint al ongemakkelijk
Reply
#9
Hoop dat Teeuwen eens serieus is en niet theater gaat maken zodra het serieus wordt. Laat je gewoon lekker gaan.
Reply
#10
Het loopt voor geen meter. De Jong is gespannen en Teeuwen nog niks van inhoud laten zien. Ongemakkelijk en geen chemie tussen die 2. Teeuwen ook weinig te vertellen over de clips.
Reply
#11
Teeuwen sloopt nu wel mooi het glazen huid en Claudia De Breij. Goed zo.
Reply
#12
De Jong valt me vies tegen nu het serieuzer wordt. Geeft weinig tegengas en stelt weinig echt goede vragen, tot nog toe.
Reply
#13
Begin nog aarzelend, daarna toch een sterk stuk over religie, islam en van Gogh.
Reply
#14
Klopt, maar De Jong praat teveel dood en kapt teveel af. Teeuwen heeft totale regie en De Jong is zichtbaar geïntimideerd door Teeuwen. Mooi om te zien, maar saai.
Reply
#15
BigBird Wrote:Klopt, maar De Jong praat teveel dood en kapt teveel af. Teeuwen heeft totale regie en De Jong is zichtbaar geïntimideerd door Teeuwen. Mooi om te zien, maar saai.

Klopt wel een beetje. Maar moet een presentator niet ook wat nederig en vooral dienend zijn? Daarnaast denk ik ook niet dat De Jong in zake de religie en islam het heel erg oneens is met Teeuwen en hij ook over te weinig argumenten beschikt om eventueel tegengas te geven. De Jong is sowieso wel behoorlijk gespannen.
Reply
#16
Het is weer niet echt een spannende uitzending. De Jong blijft wel erg op de achtergrond en zeker bij zo'n eenzijdige gast als deze, wordt het toch echt vaak dodelijk saai.
Reply
#17
Dat mens blijft ook maar lullen, hij komt er amper tussen.
Sowieso een saaie humorloze doos die Beatrice.
Reply
#18
Begin nog twee mooie fragmenten met Deelder en die SS'er, maar als ze nog lang doorgaan over geloof dan haak ik af.
Reply
#19
Lelijke wijnglazen hebben ze op tafel
Reply
#20
Weer een saaie uitzending. En mijn aversie tegen de persoon Wouter Bos wordt er bepaald niet minder op.
Reply
#21
niet saai, maar dat 2e heb ik ook heel erg.
Reply
#22
Huh? Ik vond dit juist een hele goeie aflevering.
Reply
#23
Ik weet niet of het laatste deel nog echt goed werd, maar de eerste twee uur die ik heb gezien vond ik wederom saai. Dieptepunt was wel het fragment van the passion dat werd vertoond om vervolgens zich niet te willen uitspreken over geloof en zijn eigen houding ten aanzien daarvan.
Reply
#24
Bos is een voorzichtig type, dat merk je aan zijn houding en antwoorden. Totaal niet oprecht en niet authentiek iemand, en dan ook nog dat enge gemaakte lachje erbij. Beetje kwasi intelligent en interessant over proberen te komen.
De Jong vond ik op zich wel goed, met name over abn amro doorvragen. Maar Bos gaf niet thuis, stelde zicht niet echt open.
Reply
#25
Had hij het nog over de reunie van Daryll-Ann?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)