Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst?
#76
Mag ook niet meer in de staten dan?
Quote:https://www.lc.nl/buitenland/Trump-wil-b...80012.html
Reply
#77
Een steeds meer panikerende media, omdat dit nog wat extra publieke aandacht bewerkstelligd?
Reply
#78
Super Tuesday 's ?
Reply
#79
Een Russisch regime - wat meewerkt aan een oplossing betreffende 't MH17 proces?
Reply
#80
Knikkend begroeten/geen handen schudden?
Reply
#81
Thuis tappen?
Reply
#82
Het structureel uit verband trekken van een eigenlijk veel meer omvattende context?
#VPRO+opinieaantafel
Reply
#83
Ik zou het wel tof vinden als Spotify een optie toevoegd dat ik maandelijks een extra bedrag direct aan de artiesten die ik stream kan betalen.
Reply
#84
(31-03-2020, 11:16)e10ne Wrote: Ik zou het wel tof vinden als Spotify een optie toevoegd dat ik maandelijks een extra bedrag direct aan de artiesten die ik stream kan betalen.

Koop anders gewoon iets via bandcamp?
Reply
#85
Leuk en alles, maar dit had je een stuk filosofischer kunnen verwoorden vind ik.
[+] 3 users say Thank You to TheUncleG for this post
Reply
#86
(31-03-2020, 11:16)e10ne Wrote: Ik zou het wel tof vinden als Spotify een optie toevoegd dat ik maandelijks een extra bedrag direct aan de artiesten die ik stream kan betalen.

Bandcamp is wellicht een alternatief hiervoor, hoewel die ook 15% van de omzetten rekenen. Geen idee hoe dat ligt in verhouding tot Spotify.
Reply
#87
Maar Bandcamp is meer vergeleken met albums kopen toch? Ik vind het fijne aan Spotify dat het een soort al you can eat principe heeft, maar daar mogen de artiesten die ik luister meer van profiteren. (10 euro de maand is vrij goedkoop voor hoeveel ik het gebruik)

Beetje als toevoeging op de platen die ik sporadisch koop.
Reply
#88
Klopt, heel af en toe koop ik een album (ik gebruik mijn iPod classic nog vaak). Wat ik begrepen heb is vooral voor kleine en beginnende bands bandcamp een goede manier om muziek te verkopen en er realtief veel geld aan over te houden. Dus wellicht een manier om heel gericht bands te steunen.
Reply
#89
De mogelijkheid is er simpelweg niet. Bovendien is de kans dat Spotify zich in zou zetten voor het welzijn van de minder gestreamde artiesten op hun platform, kleiner dan dat de voorspellingen die Fenderboy hier doet zouden uitkomen.
[+] 1 user says Thank You to Koen for this post
Reply
#90
Spotify levert redelijk veel op maar als daar inmiddels de fee van de distributeur, label en de app zelf blijft er redelijk weinig over. Denk iets van tussen de 15 en 35%. Deel dat nog eens met al je bandmaatjes en er blijft inderdaad bar weinig over.

Beste blijft via Bandcamp rechtstreeks bij de artiest kopen. Dan pakken bandcamp en paypal nog een kleine fee (+- 25% totaal). 

Het aller aller aller beste is bij een concert merchandise en vinyl kopen. Artiesten maken die t-shirts zelf en die kunnen de platen tegen kostprijs inkopen. Dan is het dus gewoon nagenoeg 100% winst. 

Dat laatste is wat ik voornamelijk doe (toen er nog concerten waren).
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
#91
Waarom krijgt paypal een fee als je via bandcampt koopt? Als ik via een credit card bij bandcamp koop heeft dat toch niets met paypal te maken?
Reply
#92
Wel als Paypal hun betalingsplatform is.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#93
Eenrichtingsverkeer in de supermarkt?
Reply
#94
Virtueel wielrennen??
Reply
#95
Je bedoelt Zwift? De winnaar van 2019 was verbannen ivm een domme schandaal, niks anders dan wielrennen zelf.
Reply
#96
Prettiger tijdens zwaar weer weliswaar.
Reply
#97
Enkele lang(ere) termijn vraagstukken:

Ontstaat er vanuit creatief intellect - of bewezen wetenschap een Reset, die frisse herstart - of vervolgen we simpel verder in groeiende twijfel?
Nemen we onze consumptiedrang, reislust, voortdurende kapitaaldwang en destructieve overproductie alsnog nauwkeuriger onder de loep of...?
Reply
#98
In de nabije toekomst nog demonstreren?
Quote:https://www.vpro.nl/programmas/tegenlich...79tueFlomI
Reply
#99
Een site met twijfelachtige nieuwsberichten, waar door middel van wel bewezen nieuwsfeiten (na afloop dan) scherper op wordt gehandhaafd.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Allemaal met de trein naar 't werk of school?
#1meter50
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)