Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst?
#26
Stappen er (na de fors verhoogde bijdrage) nog andere staten uit de EU?
Laten we een belangrijk staten - verbond dan door de (financiële pressie) ECB verder afbrokkelen?
Reply
#27
Ik fietste dit weekend langs een verzorgingstehuis en zag dat er in de gemeenschappelijke koffiekamer wat oude mannetjes samen voetbal zaten te kijken. Paar tafeltjes verderop zaten een paar heren wat te keuvelen. Ze hadden geloof ik niet echt een gesprek, maar zaten meer wat langs elkaar heen te lullen. Helemaal achterin zat wat weggestopt nog een bejaarde in zichzelf te mompelen. Het was eigenlijk wel een schattig tafereel. En… Ik weet niet. Moest gewoon ineens aan dit forum denken.
[+] 3 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#28
(29-10-2019, 15:54)Schobbeyak Wrote: Ik fietste dit weekend langs een verzorgingstehuis en zag dat er in de gemeenschappelijke koffiekamer wat oude mannetjes samen voetbal zaten te kijken. Paar tafeltjes verderop zaten een paar heren wat te keuvelen. Ze hadden geloof ik niet echt een gesprek, maar zaten meer wat langs elkaar heen te lullen. Helemaal achterin zat wat weggestopt nog een bejaarde in zichzelf te mompelen. Het was eigenlijk wel een schattig tafereel. En… Ik weet niet. Moest gewoon ineens aan dit forum denken.
Wacht even... Fenderboy is niet jouw Keta account?
Reply
#29
ik zie ons meer als de muppets
met willie en uplift als Waldorf & stattler op t balkon

en wailer als deze
https://www.google.com/imgres?imgurl=htt...mrc&uact=8
Reply
#30
Zo ongeveer de natuurlijke verdeling op menselijk vlak.
What did you think about the show?
It was awful.
Booohh!!
Reply
#31
Of op zijn minst een BestofFR12-achtige Twitter account.
Reply
#32
De wereld: slechts een verdienmodel?
Reply
#33
Waterstof?
Reply
#34
Zien we wetenschap en diplomatie los van elkaar ?
Reply
#35
Nee.
Reply
#36
Hoe kwam je eigenlijk op dit vraagstuk?
Reply
#37
De vraag is niet hoe, de vraag is wanneer.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
#38
(05-11-2019, 11:55)Rietadt Wrote: Hoe kwam je eigenlijk op dit vraagstuk?
In de VS en de EU blijken we tegenwoordig organisatieniveau + accuratesse te missen, terwijl Azië en Rusland ons technisch en economisch steeds meer de maat nemen.
Het lijkt mij dan ook logisch dat een (nog altijd) vrije wereldhandel en de verplichte klimaatverandering nu totaal met onze oorspronkelijke ideeën op de loop gaan.
Dergelijke zeer belangrijke structuren zomaar uit 't oog te verliezen was toch iets wat geen ontwikkeld mens ooit verwachtte?
Veranderingen zijn natuurlijk nodig! Hier dient echter eerst altijd een stabiele factor aan ten grondslag te zijn, voordat...
Reply
#39
Na plaatsing zonnepanelen: lagere maandlasten?
De servicekosten stijgen aanzienlijk en de huursubsidie blijft 't zelfde.
Reply
#40
(25-11-2019, 16:13)Fenderboy Wrote: Na plaatsing zonnepanelen: lagere maandlasten?
De servicekosten stijgen aanzienlijk en de huursubsidie blijft 't zelfde.

Wat bedoel je precies? Ik heb nu ook panelen op 't dak liggen en het scheelt aanzienlijk.
Reply
#41
(25-11-2019, 16:18)ijskolibrietje Wrote:
(25-11-2019, 16:13)Fenderboy Wrote: Na plaatsing zonnepanelen: lagere maandlasten?
De servicekosten stijgen aanzienlijk en de huursubsidie blijft 't zelfde.

Wat bedoel je precies? Ik heb nu ook panelen op 't dak liggen en het scheelt aanzienlijk.
Ben nu qua energiekosten boven de 200 euro aangeland. Ik vroeg me af: Waar is 't plafond?
En op de nu drastisch verhoogde servicekosten krijgt men geen huursubsidie.
Reply
#42
(25-11-2019, 16:18)ijskolibrietje Wrote:
(25-11-2019, 16:13)Fenderboy Wrote: Na plaatsing zonnepanelen: lagere maandlasten?
De servicekosten stijgen aanzienlijk en de huursubsidie blijft 't zelfde.

Wat bedoel je precies? Ik heb nu ook panelen op 't dak liggen en het scheelt aanzienlijk.
Toch heb je wel wat investeringskosten hoor. Heb ze hier op de zaak ook laten plaatsen, maar hier duurt het nog wel een paar jaar voordat ik mijn eigen investering er uit heb.

Wel een ouder gebouw, dus er moest ook wat zaken gebeuren met het dak om het geschikt te maken voor de panelen.
Reply
#43
Mark Rutte die zich zomaar ineens iets herinnerd?
Reply
#44
FvD aan de macht??
Reply
#45
(02-12-2019, 12:47)Fenderboy Wrote: FvD aan de macht??
Nee... NL wil geen Nexit, en dat is hun valkuil. Gewoon Rutte weer volgend jaar.
Reply
#46
(02-12-2019, 12:49)Indiaantje89 Wrote:
(02-12-2019, 12:47)Fenderboy Wrote: FvD aan de macht??
Nee... NL wil geen Nexit, en dat is hun valkuil. Gewoon Rutte weer volgend jaar.
NL is goed bezig ?
Reply
#47
(02-12-2019, 12:52)Fenderboy Wrote:
(02-12-2019, 12:49)Indiaantje89 Wrote:
(02-12-2019, 12:47)Fenderboy Wrote: FvD aan de macht??
Nee... NL wil geen Nexit, en dat is hun valkuil. Gewoon Rutte weer volgend jaar.
NL is goed bezig ?
Nee: er is best veel onvrede op dit moment
Ja: Als je met andere landen vergelijkt doen we het prima hier.

Rutte zal vast wel inleveren op dit moment. Maar naar een poosje trekt het wel weer bij. Zo gaat het toch continu met Rutte. Ik zie weinig politieke tegenstand voor hem.  Klaver is een grote jongen, maar te links voor velen gok ik. D66... nee die zijn er nu nog niet klaar voor. Baudet is aan de andere kant de dichtste bedreiging voor Rutte. Maar gaat het ook niet redden o.a. om bovenstaande reden.

CDA, Christen Unie, PvDA, PVV, CU, en nog een zooi wat ik nu vergeet doen gewoon niet in de "top" mee.
Reply
#48
Meer EU verdeeldheid en een steeds groter conservatief front?
Johnson, Trump etc...?
Reply
#49
Desi Bouterse?
Reply
#50
Johnson, Trump, Baudet.
Populisme boven dan?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)