Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Cure
#76
Keulen is ook tegelijk met LGW. Hamburg is wel een optie. Verkoopt dit meteen uit?
#77
The Cure moet je gewoon een keer gezien hebben, dan mis je maar avondje LGW. Kaarverkoop durf ik niks over te zeggen.
#78
Ja LGW? is voorlopig enkel met Wilco, dus dat boeit (nog) niet. Maar een zoveelste The Cure greatest hits set evenmin. Als in: het is supervet, maar enkel een must als je ze nog niet gezien hebt.
#79
Je krijgt ook waar voor je geld, want die gasten spelen Springsteen-achtige duraties, dus met gemak show van 3 uur en rond de 30-35 nummers.
#80
BigBird Wrote:The Cure moet je gewoon een keer gezien hebben, dan mis je maar avondje LGW. Kaarverkoop durf ik niks over te zeggen.

Maar iedereen heeft The Cure onderhand toch gezien?
#81
Ik heb ze nooit gezien en ik lap gewoon lekker 50 piek om daar ergens met mijn reet 3 uur in een stoeltje te zitten.
#82
Terecht.
#83
Willie Wrote:
BigBird Wrote:The Cure moet je gewoon een keer gezien hebben, dan mis je maar avondje LGW. Kaarverkoop durf ik niks over te zeggen.

Maar iedereen heeft The Cure onderhand toch gezien?

Ligt ook aan je leeftijd he. Is toch een jaren 80 bandje. Loov is nog een jonge knakker, dus die kan daar lekker stoned in een stoeltje gaan zitten
#84
Wil graag The Cure eens zien met een langere setlist, heb ze alleen op RW12 gezien. Slaapplaats geregeld in Parijs voor een pakje stroopwafels.
#85
Stefan Wrote:Keulen is ook tegelijk met LGW. Hamburg is wel een optie. Verkoopt dit meteen uit?

Ah, dat is waar.

En over kaartverkoop durf ik niets te zeggen, maar ik gok dat het heel rap gaat. De eerste keer kon ik nog gewoon naar het postkantoor en dan maak je de drukte toch minder mee (was wel snel uitverkocht). Tweede keer was Primavera
#86
Pinkpop dag The Cure was de minst rustige in jaaaaren. Kon ik op gemak voorste vak in- en uitlopen om nieuw bier te halen. Meen dat ze erna nog keer Ahoy hebben gedaan, maar ben ik niet zeker van.
#87
Goed nieuws!
#88
Quote:The Cure is terug! Niet dat de band de afgelopen jaren heeft stilgezeten. Zo gaven ze enkele indrukwekkende optredens in Londen en sierden ze de affiche van de grootste Europese festivals als Rock Werchter, Roskilde, Pinkpop en Primavera. Maar vandaag kondigen ze een langverwachte nieuwe Europese zaaltournee aan. In de herfst van volgend jaar geven ze 30 concerten in 17 steden, waaronder ook Antwerpen!

‘The Cure Tour 2016’ brengt Robert Smith (zang/gitaar), Simon Gallup (basgitaar), Jason Cooper (drums), Roger O’Donnell (keyboard) en Reeves Gabrels (gitaar) op zaterdag 12 november 2016 naar het Sportpaleis. Ze overlopen hun 37-jarige carrière met de grootste Cure-klassiekers, mixing hits, zelden live gebrachte nummers en onuitgegeven tracks. Samen met een splinternieuwe en grootse productie belooft het één van de ‘must see’ shows van het jaar te worden!
#89
BigBird Wrote:Pinkpop dag The Cure was de minst rustige in jaaaaren. Kon ik op gemak voorste vak in- en uitlopen om nieuw bier te halen.

Dit is met elkaar in tegenspraark Big Grin

BigBird Wrote:Meen dat ze erna nog keer Ahoy hebben gedaan, maar ben ik niet zeker van.

In 2012? Nee. In 1986? Ja.

De meest rustige bedoel ik. Meen nog geen 40.000 mensen, wat een verademing was dat.
#90
@Pudpong3, hoe is de Laxess Arena kwa geluid? Jij bent daar toch vaker geweest?
#91
Willie Wrote:
BigBird Wrote:Pinkpop dag The Cure was de minst rustige in jaaaaren. Kon ik op gemak voorste vak in- en uitlopen om nieuw bier te halen.

Dit is met elkaar in tegenspraark Big Grin

BigBird Wrote:Meen dat ze erna nog keer Ahoy hebben gedaan, maar ben ik niet zeker van.

In 2012? Nee. In 1986? Ja.

De meest rustige bedoel ik. Meen nog geen 40.000 mensen, wat een verademing was dat.

per ongeluk jouw post ge-edit. Maar ik bedoelde dus de meest rustige dag.
#92
BigBird Wrote:@Pudpong3, hoe is de Laxess Arena kwa geluid? Jij bent daar toch vaker geweest?
Was dat niet die zaal in Keulen met dat totaal verneukte Prince concert een paar jaar terug?
Anyway, 22 oktober Praag, present.
#93
Neil Young in de lanxess arena was prima.

Nadenken over Parijs of keulen nu. Amsterdam was wel gezelliger geweest met een vriend van me.
#94
Uplift Wrote:Ja LGW? is voorlopig enkel met Wilco, dus dat boeit (nog) niet. Maar een zoveelste The Cure greatest hits set evenmin. Als in: het is supervet, maar enkel een must als je ze nog niet gezien hebt.

Deze post gemist?

"THE CURE TOUR 2016" will present Robert Smith (voice/guitar), Simon Gallup (bass), Jason Cooper (drums), Roger O'Donnell (keys) and Reeves Gabrels (guitar) as they explore 37 years of Cure songs, mixing hits, rarities, favourites and as yet unreleased tracks in a brand new stage production that promises to be the 'must see' show of the year!
#95
YES!
Alhoewel Keulen veel dichterbij is voor mij gaat het waarschijnlijk Ziggo Dome worden, dit laatste LGW?-dag missen neem ik dan maar voor lief.
#96
Enzo Wrote:
BigBird Wrote:@Pudpong3, hoe is de Laxess Arena kwa geluid? Jij bent daar toch vaker geweest?
Was dat niet die zaal in Keulen met dat totaal verneukte Prince concert een paar jaar terug?
Anyway, 22 oktober Praag, present.

Lanxess is gewoon een goede zaal, met goed geluid. Kaartje geeft de dag van optreden toegang tot gratis OV in Keulen, gelijk aan België, wat ik ook een voordeel vind.
#97
Ik ga er eens rustig voor zitten en de kalender van 2016 erbij pakken.
#98
pudpong3 Wrote:Ik ga er eens rustig voor zitten en de kalender van 2016 erbij pakken.
Praag is op een zaterdag in een relatief kleine zaal (ijshockeyhal) en verkoopt op zeker niet binnen een uur uit. Wink
#99
Dat dacht iedereen ook over de Amerikaanse datums, en de kaartverkoop ging als een tierelier.
Enzo Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik ga er eens rustig voor zitten en de kalender van 2016 erbij pakken.
Praag is op een zaterdag in een relatief kleine zaal (ijshockeyhal) en verkoopt op zeker niet binnen een uur uit. Wink

Hier keek ik net ook even naar. Meteen weekend Praag er aan vast plakken. Zijn we nog nooit geweest.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)