Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Cure
#1
Komt weer album en tour aan. http://pitchfork.com/news/53815-the-cure...logy-tour/
#2
Nice! Hopelijk doen ze een losse show in NL.
#3
Ik hoop zo hard op een los concert in Nederland zeg. Vorige tour was ook prima maar ik geef toch de voorkeur aan een concert van 3 uur. Waar zullen ze staan in Nederland mocht het ervan komen?
#4
Ziggodome lijkt mij toch wel.
#5
Ja dat was ook het eerste dat mij te binnenschoot.
#6
Ik wil dat graag eens meemaken.
#7
Het nieuwe album was voorzien voor 2014, maar dat lijkt er dus toch niet van te komen. Hopelijk 2015 dan met een tour.

Ze spelen dezer dagen wel enkele kerstmisshows in Londen: 40 nummers! Wat een band toch! http://www.setlist.fm/setlist/the-cure/2...d0e8f.html
#8
Doen volgend jaar een flinke Noord-Amerikaanse tournee met eigen optredens. Wie weet staat er nu wel echt wat te gebeuren.
#9
Fuck. Yes. En dan ook nog Madison Square Garden op een zaterdag.

Amerikaanse presale password is Disintegration. Hopelijk spelen ze veel van dat album.
#10
hythloth Wrote:Fuck. Yes. En dan ook nog Madison Square Garden op een zaterdag.

Amerikaanse presale password is Disintegration. Hopelijk spelen ze veel van dat album.
Doen ze altijd wel, maar als ze dan toch een album integraal gaan spelen dan die maar.
#11
Jaren geleden live gezien op Pinkpop. Niet de ideale setting, maar prachtig optreden. Erg goed geluid, en die gasten spelen nog loeistrak.
#12
Enzo Wrote:
hythloth Wrote:Fuck. Yes. En dan ook nog Madison Square Garden op een zaterdag.

Amerikaanse presale password is Disintegration. Hopelijk spelen ze veel van dat album.
Doen ze altijd wel, maar als ze dan toch een album integraal gaan spelen dan die maar.

Hebben ze al gedaan bij de Trilogy tour, toen gaven de leden aan om Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me integraal te willen spelen, maar werd daarna gekozen voor de eerste 3 albums.
#13
hythloth Wrote:Fuck. Yes. En dan ook nog Madison Square Garden op een zaterdag.

Amerikaanse presale password is Disintegration. Hopelijk spelen ze veel van dat album.

Ik ga er van uit dat jij ervaring hebt voor het boeken van tickets. Wat kunnen we verwachten van The Cure tickets? Is dat in 10 minuten weg of gaat dat in een paar dagen? Ik ben een enorme fan en heb ze sinds 1986 meer dan 30x gezien en zie een vliegreisje, met m'n vrouw, naar New York in combi met een weekend/week wel zitten komend jaar.
#14
pudpong3 Wrote:
hythloth Wrote:Fuck. Yes. En dan ook nog Madison Square Garden op een zaterdag.

Amerikaanse presale password is Disintegration. Hopelijk spelen ze veel van dat album.

Ik ga er van uit dat jij ervaring hebt voor het boeken van tickets. Wat kunnen we verwachten van The Cure tickets? Is dat in 10 minuten weg of gaat dat in een paar dagen? Ik ben een enorme fan en heb ze sinds 1986 meer dan 30x gezien en zie een vliegreisje, met m'n vrouw, naar New York in combi met een weekend/week wel zitten komend jaar.

http://www.ticketmaster.com/the-cure-new...orcatid=60

Presale op donderdag om 10:00 EST (16:00 NL tijd) met password Disintegration. Ik denk dat dit snel zal uitverkopen, omdat het een zaterdag is en er tot dusver maar drie datums zijn aangekondigd. Niet binnen 10 minuten, maar zeker binnen een week. De rest van de tour datums komen pas in Januari. Wat een dead giveaway is dat ze Bonnaroo zullen headlinen.

Ik ga ook kaarten regelen voor deze show, ondanks dat MSG één van de duurste zalen ter wereld is.
#15
hythloth Wrote:
pudpong3 Wrote:
hythloth Wrote:Fuck. Yes. En dan ook nog Madison Square Garden op een zaterdag.

Amerikaanse presale password is Disintegration. Hopelijk spelen ze veel van dat album.

Ik ga er van uit dat jij ervaring hebt voor het boeken van tickets. Wat kunnen we verwachten van The Cure tickets? Is dat in 10 minuten weg of gaat dat in een paar dagen? Ik ben een enorme fan en heb ze sinds 1986 meer dan 30x gezien en zie een vliegreisje, met m'n vrouw, naar New York in combi met een weekend/week wel zitten komend jaar.

http://www.ticketmaster.com/the-cure-new...orcatid=60

Presale op donderdag om 10:00 EST (16:00 NL tijd) met password Disintegration. Ik denk dat dit snel zal uitverkopen, omdat het een zaterdag is en er tot dusver maar drie datums zijn aangekondigd. Niet binnen 10 minuten, maar zeker binnen een week. De rest van de tour datums komen pas in Januari. Wat een dead giveaway is dat ze Bonnaroo zullen headlinen.

Ik ga ook kaarten regelen voor deze show, ondanks dat MSG één van de duurste zalen ter wereld is.

Dan hoop dat we een mini graz meeting kunnen doen, maar dit keer geen Gerard Joling shirt Wink
#16
Haha, deal.
#17
Ik heb in ieder geval een account aangemaakt, dat scheelt weer 2 minuten.
#18
pudpong3 Wrote:Ik heb in ieder geval een account aangemaakt, dat scheelt weer 2 minuten.

Nog gelukt? Deze presale was belachelijk, moest maar liefst drie kwartier in de rij staan om eindelijk twee redelijke plaatsen te scoren op de eerste ring. Helemaal achterin, maar wel recht tegenover het podium. Misschien dat ik de kaarten doorverkoop mochten ze dichterbij spelen of als Bonnaroo een reële optie wordt. In ieder geval acht maanden de tijd om al hun werk uit m'n hoofd te leren!
#19
Is er een site waar je je kunt aanmelden om in aanmerking te komen voor een presale code?
Zit al weer jaren te wachten op een Cure tour en wil niet naast tickets grijpen.
#20
Voor toekomstige Europese datums? Ik zou gewoon Chain of Flowers blijven volgen.
#21
Bedankt.
Ik volgde alleen de officiële Cure site (maar zie nu ook dat daar de code daar gewoon op staat ook op staat).
Het is dus geen members presale of zoiets.
#22
hythloth Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik heb in ieder geval een account aangemaakt, dat scheelt weer 2 minuten.

Nog gelukt? Deze presale was belachelijk, moest maar liefst drie kwartier in de rij staan om eindelijk twee redelijke plaatsen te scoren op de eerste ring. Helemaal achterin, maar wel recht tegenover het podium. Misschien dat ik de kaarten doorverkoop mochten ze dichterbij spelen of als Bonnaroo een reële optie wordt. In ieder geval acht maanden de tijd om al hun werk uit m'n hoofd te leren!

Nee niet gelukt. Achteraf maar goed ook, mijn vrouw wilt niet naar New York, maar naar Griekenland. Kan je dat begrijpen????
#23
Ja hoor, meer zon.
#24
hythloth Wrote:
pudpong3 Wrote:Ik heb in ieder geval een account aangemaakt, dat scheelt weer 2 minuten.

Nog gelukt? Deze presale was belachelijk, moest maar liefst drie kwartier in de rij staan om eindelijk twee redelijke plaatsen te scoren op de eerste ring. Helemaal achterin, maar wel recht tegenover het podium. Misschien dat ik de kaarten doorverkoop mochten ze dichterbij spelen of als Bonnaroo een reële optie wordt. In ieder geval acht maanden de tijd om al hun werk uit m'n hoofd te leren!

Ik heb net gelezen dat er morgen weer een presale voor NY komt, maar ik wordt niet vrolijk van de prijzen zoals die bv in LA gehanteerd worden. $600-$700 voor een plekje achter het voorste staan vak. $50 voor ergens achterin.

Wat was jij kwijt voor NY?? En waar heb je, je plek gevonden. Ik krijg mijn vrouw eerder naar LA dan naar NY, maar die prijzen vind zelf ik een beetje te debiel.
#25
$95 per stuk inclusief servicekosten, in vak 102 ofzo, eerste ring recht tegenover podium.

Concertkaarten zijn in de VS voor oudere bands een stuk duurder. Het hele stoelensysteem helpt ook niet mee.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)