03-08-2019, 22:23
Kylie Minoque bij Scissor Sisters op Glastonbury was wel een grappige.
Of The Edge bij Muse op dezelfde avond.
Opschepwaardige gastoptredens waar je aanwezig was
|
03-08-2019, 22:23
Kylie Minoque bij Scissor Sisters op Glastonbury was wel een grappige.
03-08-2019, 23:50
(03-08-2019, 22:23)F-JЩ Wrote: Of The Edge bij Muse op dezelfde avond. Gruwelijke cover was dat. (02-08-2019, 15:20)Indiaantje89 Wrote:(01-08-2019, 17:24)Kalters Wrote: Ik heb een heel klein stukje van die A$AP Ferg/A$AP Rocky/ScHoolboy Q/Young Thug/Tyler, the Creator show op Woo Hah 2016 gezien, maar dat zal vast niet tellen :pVoor de kenners, op BKS had A$AP Rocky destijds ook een support rapper erbij? Iemand enig idee wie dat was? Zullen wel de vaste A$AP Mob leden zijn geweest die solo nog geen buurthuis zouden vullen (Nast, Twelvyy, Bari). Nu ik er aan terugdenk: de ene keer dat ik Rocky zag had ie A$AP Ferg en Playboi Carti mee als onverwachte gasten. Dat + publiek dat "Fuck Donald Trump!" uit het niets begon te scanderen maakte het behoorlijk memorabel.
02-02-2025, 22:44
Schop omhoog. Bijgekomen sinds de vorige keer dat we het hierover hadden:
-Tame Impala bij Dua Lipa op Glasto 2024. -Thomas Mars (van Phoenix) bij Air in Beacon Theatre. -Sophie Ellis-Bextor bij The Feeling op Glasto 2024. -Allerlei oud-leden van NIN bij de band in Blossom Music Center 2022. -Run The Jewels tijdens Rage Against The Machine in DC (al waren ze ook voorprogramma dus deze telt minder mee). -Angèle bij Dua Lipa op Primavera 2022. -Mos Def bij Gorillaz op Primavera 2022. -Bruce Hornsby bij Bon Iver in DC in 2019. En jullie?
02-02-2025, 22:55
Ik heb de hele vorige maand bij Vrienden van Amstel gewerkt, ik ben wel even klaar met artiesten die meedoen met elkaars liedjes.
03-02-2025, 10:14
Arlo Parks bij Phoebe Bridgers, Glastonbury 2022
Phoebe Bridgers bij The Jesus and Mary Chain, Glastonbury 2022 Bruce Springsteen en Dave Grohl bij Paul McCartney, Glasto 2022 Travis Scott bij SZA, Amsterdam 2023 Richard Hawley bij Pulp, Sheffield 2023
03-02-2025, 22:28
Ed Sheeran die tijdens een mega-kut Limp Bizkit optreden even Behind Blue Eyes kwam meeblèren.
03-02-2025, 23:37
Cesar Zuiderwijk deed een heel stel nummers mee met Triggerfinger in 013, de eerste grote zaalshow waar ik zelf een kaartje voor had gekocht. Onvergetelijk voor mijn tienerzelf.
De raarste combinatie was wellicht Of Monsters and Men die een IJslands feestje kwam bouwen tijdens de minimal techno van Olafur Arnalds/Kiasmos op BKS.
03-02-2025, 23:40
(This post was last modified: 08-02-2025, 22:56 by Jizzlobber.)
Rude Boy tijdens RHCP Torhout 1992, die samen met Anthony Kiedis tijdens Cross Town Traffic het publiek inspringt, en samen even later volledig onder de modder het nummer op podium afmaken. Chaos hoogtepunt op een volledig verregende chaotische festival dag, fantastisch!
Hij kwam hierboven toevallig al ter sprake. Rude Boy (ik sprak 'm o.a. over Urban Dance Squad tijdens Pinkpop) hij was zo 'n 12 jaar geleden op bezoek tijdens een concert van Erwin Java bij Kaz Lux z 'n band Brainbox. Hij trad er niet op maar kwam kijken bij ons toenmalige nog fraaie poppodium de Escape te Veenendaal. Een korte tijd daarna werd dit poppodium (sinds 1969 ook als de Pomp al bestaande concerthonk) door 't conservatieve gemeente bestuur wegbezuinigd. Ik was daar drie weken daarvoor nog even voor een interview met de zanger + z 'n toenmalige gitarist. Eigenlijk destijds een opvolger van Jan Akkerman. Verder: Sprak ik voor de mike ook een keer met Herman Brood tijdens de Edese heideweek 1996. Dit interview was wel 't meest eigenaardige verhaal dat ooit op onze regio omroep van de Gelderse Vallei/Utrechtse heuvelrug geklonken heeft. Hij sprak hier o.a over z 'n huiselijke relatie met een tropische vogel (papegaai Zappa) en ik deed gewoon net of dit hoogst belangrijk concert - en pop nieuws betrof. Hij was natuurlijk high - en ik een tikkeltje aangeschoten.
08-02-2025, 21:26
(08-02-2025, 20:37)Fenderboy Wrote: Verder: Sprak ik voor de mike ook een keer met Herman Brood tijdens de Edese heideweek 1996. Dit interview was wel 't meest eigenaardige verhaal dat ooit op onze regio omroep van de Gelderse Vallei/Utrechtse heuvelrug geklonken heeft. Hij sprak hier o.a over z 'n huiselijke relatie met een tropische vogel (papegaai Zappa) en ik deed gewoon net of dit hoogst belangrijk concert - en pop nieuws betrof. Hij was natuurlijk high - en ik een tikkeltje aangeschoten. Bestaat hier nog beeld- of luistermateriaal van?
08-02-2025, 21:34
(08-02-2025, 21:26)hythloth Wrote:Heb dit eigenaardige gesprek nog op een mindisc schijfje staan maar er ontbreekt hier tegenwoordig een md speler. Heb m'n Sony jaren geleden bij de kringloop ingeleverd. vervangende onderdelen voor dit compacte apparaat zijn er schijnbaar niet meer las ik in een e - mail destijds van Sony/Brandsteder electronics.(08-02-2025, 20:37)Fenderboy Wrote: Verder: Sprak ik voor de mike ook een keer met Herman Brood tijdens de Edese heideweek 1996. Dit interview was wel 't meest eigenaardige verhaal dat ooit op onze regio omroep van de Gelderse Vallei/Utrechtse heuvelrug geklonken heeft. Hij sprak hier o.a over z 'n huiselijke relatie met een tropische vogel (papegaai Zappa) en ik deed gewoon net of dit hoogst belangrijk concert - en pop nieuws betrof. Hij was natuurlijk high - en ik een tikkeltje aangeschoten. |
« Next Oldest | Next Newest »
|