Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2020
#76
Tool lijkt me toch wat onwaarschijnlijk, de optredens zijn wat te kort voor een headlinerset op dat niveau en ze moeten ook absoluut in het donker spelen. Dan zie ik ze nog eerder na de headliner staan, zoals ze op Werchter deden en Van Buuren op PP. Muse lijkt me grotere kans te maken als headliner.
Reply
#77
12 minuten pauze en onnodige drumsolo erin en Tool heeft een headlinerset.
Reply
#78
Tool kan makkelijk als headliner op Noordpodium.
Reply
#79
(02-08-2019, 16:08)Flair Wrote: Tool kan makkelijk als headliner op Noordpodium.

Zoals SOAD, al waren die daar (enigszins onterecht) geen headliner.
Reply
#80
(02-08-2019, 10:38)wil'm Wrote: Volbeat
Tool
Coldplay als headliners volgend jaar.

Het nieuwe Volbeat is weer wat meer poppy en erg catchy, ideaal om door te stoten naar headliner positie, een nieuwe rock headliner die breedgedragen wordt al jaren gezocht.

Na het succes overal van Tool en het nieuwe album zijn ze weer hartstikke relevant en ik verwacht dat veel oude Pinkpoppers daardoor zeker terug zullen keren naar Landgraaf.

Coldplay als headliner met de nieuwe plaat lijkt me een veilige en prima afsluiter van Pinkpop 2020.

Zet TOOL op Noord en die dag headliner Neil Young.
Mooie Pinkpop.
Reply
#81
1) Een headlinerset van 90 minuten is niet te kort voor een festival als Pinkpop.
2) Tool gaat echt niet afsluiten op het Noord podium.
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#82
(02-08-2019, 21:32)Eddie Bass Wrote:
(02-08-2019, 10:38)wil'm Wrote: Volbeat
Tool
Coldplay als headliners volgend jaar.

Het nieuwe Volbeat is weer wat meer poppy en erg catchy, ideaal om door te stoten naar headliner positie, een nieuwe rock headliner die breedgedragen wordt al jaren gezocht.

Na het succes overal van Tool en het nieuwe album zijn ze weer hartstikke relevant en ik verwacht dat veel oude Pinkpoppers daardoor zeker terug zullen keren naar Landgraaf.

Coldplay als headliner met de nieuwe plaat lijkt me een veilige en prima afsluiter van Pinkpop 2020.

Zet TOOL op Noord en die dag headliner Neil Young.
Mooie Pinkpop.

Daarmee onderschat je de status van Tool toch wel schromelijk.

En zet Nicky Minaj maar voor Coldplay voor "de muziek van nu"
Reply
#83
Nicky im Arsch?
hè gatver, hoop het niet zeg. is dat überhaupt muziek?

TOOL, dat is voor Pinkpop geen headliner meer. Populair ja, maar niet genoeg voor Pinkpop denk ik. Ik denk dat ze nog niet eens geen half veld voor het hoofdpodium enthousiast krijgen. Dat ze maar mooi op een festival komen waar ze meer tot hun recht komen en meer gewaardeerd worden. Daarom denk ik maximaal op Noord als afsluiter of helemaal niet op Pinkpop.
Reply
#84
Time will tell Eddy, time will tell, das het leuke aan voorspellingen doen
[+] 1 user says Thank You to wil'm for this post
Reply
#85
tool past niet meer op het pinkpop van nu.
laat daar bands als : coldplay, 21 pilots, imagine dragons, eminem en muse komen, die trekken tenminste publiek

Tool AUB op DTRH of Lowlands.
Reply
#86
Tool past meer op een festival als Pinkpop waar je losse dagkaarten kan kopen, dan op een totaalervaringsfestival als DTRH of LL.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#87
Ook dikke LOL trouwens @ het idee van Nicki Im Arsch op PP, zelfs Woo Hah zou haar niet boeken.
Reply
#88
Als Pinkpop weer serieus genomen wil worden. Zullen ze toch echt bands als TOOL moeten programmeren.

Anders is het echt definitief afscheid van Pinkpop. Dat gaat het er steeds minder toe doen .. en hebben we gewoon tig festivals als concert at sea... Maar dan in de Limburgse heuvels.
Reply
#89
Nogmaals, als Tool op Pinkpop gaat spelen als headliner dan Noord.
Anders gewoon sub ofzo. Als Pinkpop ze al boekt.
Reply
#90
Naar mijn idee kan je niet meer zeggen of een band nog op PP past. Enige criterium dat ze hanteren bij de headliner is of ze de dag kunnen uitverkopen. Denk dat TOOL dat kan mits de nieuwe plaat goed ontvangen wordt.
Reply
#91
Ik denk dat Pinkpop dit jaar flink wakker is geschud door het publiek, dat je niet zo maar shit bands naar Landgraaf kan sturen met de gedachte, dat het wel uitverkoopt. Zo niet, dan keer zelfs ik me af van het festival waar het voor mij allemaal begon.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
#92
pud , ik denk dat dat idee voor ons allemaal geldt
[+] 2 users say Thank You to kesselman for this post
Reply
#93
(03-08-2019, 18:42)wil'm Wrote: En zet Nicky Minaj maar voor Coldplay voor "de muziek van nu"
Nicky Minaj gaat stoppen Wink
https://nos.nl/l/2300514
[+] 1 user says Thank You to Eddie Bass for this post
Reply
#94
(06-09-2019, 07:35)Eddie Bass Wrote:
(03-08-2019, 18:42)wil'm Wrote: En zet Nicky Minaj maar voor Coldplay voor "de muziek van nu"
Nicky Minaj gaat stoppen Wink
https://nos.nl/l/2300514

Beste ("muzikale") nieuws van de dag wat mij betreft.
Reply
#95
Boomer take, haar verse op Monster van Kanye is een top 10 verse van het decennium.
Reply
#96
(06-09-2019, 16:56)Kalters Wrote: Boomer take, haar verse op Monster van Kanye is een top 10 verse van het decennium.

Hè, is zij dat? En ik maar denken dat ik haar muziek nog nooit gehoord had. Dacht altijd dat het MIA was of zo.
Reply
#97
Green Day in Groningen op zondag 14 juni (samen met Weezer en Fall Out Boy), dus niet op PP.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#98
FB bericht van System of a Down:

We are excited to announce the first of many shows in Europe next year. First up is our return to Finland for Provinssi on the 25th of June. Tickets on sale now: provinssi.fi/liput.
Reply
#99
Kan ik ze eindelijk eens zien.
Reply
#Pinklift2020
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)