Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2020
#51
Maar de Belgische collega's van Mojo/Live Nation wisten wel acts als Muse en P!nk te regelen voor hun grote flagship festival. Er valt vaak genoeg te onderhandelen met acts die liever hun eigen shows doen, m.u.v. van dingen als Rammstein die met een speciaal eigen podium aankomen.
Reply
#52
Verder wat ongefundeerde headliner voorspellingen:

Queen with Adam Lambert - Imagine Dragons - Tool
Reply
#53
coldplay, iron maiden, imagine dragons
Reply
#54
Coldplay - Foo Fighters - John Mayer
Reply
#55
Tool - Kensington - Lil Nas X
Reply
#56
Rammstein - Beyonce - Marco Borsato
Reply
#57
Rammstein - Marco Borsato - De Staat
[+] 2 users say Thank You to matthijs603 for this post
Reply
#58
Drake zal exclusief drie avonden headlinen, maar door onvoorziene productie omstandigheden zal Jan eind april aankondigen dat het festival naar oktober wordt verschoven.
Reply
#59
De Staat - The State - Die State
Reply
#60
Zonder dollen: Muse - Imagine Dragons/Kensington - Bruce
Reply
#61
(27-06-2019, 09:42)Uplift Wrote: Lil Nas X
Die is homo, lees ik net in grote letters op toonaangevend muziekblog Pitchfork.
Reply
#62
Aardige voorspellingen.

Ik doe ook eens een gooi,
Guns N Roses - Muse - Neil Young
Reply
#63
Pinkpop begint nog dit jaar met kaartverkoop van 51e editie
https://t.co/WJlN23WhXb
Reply
#64
Dan neem ik aan dat ze al een erg grote jongen te pakken hebben.
Rammstein zou kunnen, gezien ze al extra shows geven en het Goffterpark is uitverkocht.
Reply
#65
(15-07-2019, 08:40)Po91 Wrote: Dan neem ik aan dat ze al een erg grote jongen te pakken hebben.
Rammstein zou kunnen, gezien ze al extra shows geven en het Goffterpark is uitverkocht.

Of net niet. Met een grote naam hebben ze toch net minder nood aan een presale?

Zou er niet te veel achter zoeken. Lijkt me gewoon eens tijd dat Pinkpop een beetje bijbeent, als zowat het enige festival ter wereld zonder voorverkoop.
Reply
#66
(15-07-2019, 08:40)Po91 Wrote: Dan neem ik aan dat ze al een erg grote jongen te pakken hebben.
Rammstein zou kunnen, gezien ze al extra shows geven en het Goffterpark is uitverkocht.
Rammstein is uitgesloten.
Staan al op Goffertpark.
Daarnaast spelen ze geen 2 dagen achter elkaar, staan ze 17 juni in Belfast en 20 juni Coventry. Daartussen naar Landgraaf komen is zo goed als uitgesloten.
Reply
#67
Haha, die productie past niet eens op een festivalterrein. Wellicht willen ze inderdaad ervoor zorgen dat de Wailers van deze wereld en anderen die na de persconferentie toch opteren voor Werchter en DTRH, niet gaan twijfelen en lekker uit traditie een kaartje kopen.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#68
(15-07-2019, 10:36)Uplift Wrote: Haha, die productie past niet eens op een festivalterrein. Wellicht willen ze inderdaad ervoor zorgen dat de Wailers van deze wereld en anderen die na de persconferentie toch opteren voor Werchter en DTRH, niet gaan twijfelen en lekker uit traditie een kaartje kopen.

Ik dacht dat heel even dat je even The Wailers doelde, dat zij zouden komen ofzo... even werd ik blij.

maar je bedoelt mijn festivalkeuze.
Reply
#69
(15-07-2019, 08:40)Po91 Wrote: Dan neem ik aan dat ze al een erg grote jongen te pakken hebben.
Rammstein zou kunnen, gezien ze al extra shows geven en het Goffterpark is uitverkocht.

Rammstein is uitgesloten, deze productie past niet op een 'standaard' festivalpodium. Die zou opnieuw opgebouwd moeten worden. 

De eerdere vvk is niks meer dan een direct gevolg van de tegenvallende kaartverkoop dit jaar.
Reply
#70
Maar gezien het programma van de laatste edities, zullen de meesten denk ik alsnog wachten op een (groot) deel van de Line up.

Is bij Pinkpop toch een redelijk grote gok om in november al een kaartje te score ... Tenminste, als je de Line up toch enigszins belangrijk vindt
Reply
#71
(15-07-2019, 14:51)Wailer Wrote: Maar gezien het programma van de laatste edities, zullen de meesten denk ik alsnog wachten op een (groot) deel van de Line up.

Is bij Pinkpop toch een redelijk grote gok om in november al een kaartje te score ... Tenminste, als je de Line up toch enigszins belangrijk vindt
Minstens een kwart van de beschikbare weekend kaarten gaat er wel uit hoor.

Daarbij gaan ze ook eerst met de eerste afsluiter komen en dan de voorverkoop starten, zou je verwachten. Met een beetje pech is dat meteen een naam die goed verkoopt, dan durf ik niet te zeggen of veel mensen wachten.
Reply
#72
Worden die voorverkoop kaarten met korting aangeboden? Je zou hopen van wel, maar het blijft Pinkpop...
Reply
#73
Gaan ze Bruce en The Stones als eerste bekend maken en breekt de hel alsnog los.

Ik moet echt van de alcohol afblijven Wink
Reply
#74
Maar goed ik koop wel meteen een kaartje.
Reply
#75
Volbeat
Tool
Coldplay als headliners volgend jaar.

Het nieuwe Volbeat is weer wat meer poppy en erg catchy, ideaal om door te stoten naar headliner positie, een nieuwe rock headliner die breedgedragen wordt al jaren gezocht.

Na het succes overal van Tool en het nieuwe album zijn ze weer hartstikke relevant en ik verwacht dat veel oude Pinkpoppers daardoor zeker terug zullen keren naar Landgraaf.

Coldplay als headliner met de nieuwe plaat lijkt me een veilige en prima afsluiter van Pinkpop 2020.
[+] 1 user says Thank You to wil'm for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)