Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Concerten van 2019 die het vermelden waard zijn
#1
Adrianne Lenker
Reply
#2
Colin Benders & Metropole Orkest, Tivoli Vredenburg
Reply
#3
The Japanese House, Trix, Antwerpen.

Enorm gegroeid in haar live-optredens en in vergelijking met 2 jaar geleden ook nog 5-6 memorabele nieuwe nummers aan de set kunnen toevoegen. Gaat een bijzonder debuutalbum worden.
Reply
#4
John Bence 
Croatian Amor 
Aurélie Nyirabikali Lierman 
700 Bliss 
Eartheater 
Gazelle Twin 
Lotic 
C-drík 
AJA 
Tijdens drie dagen CTM, hopelijk vind ik nog tijd voor een verslag.
[+] 4 users say Thank You to Mrmantel for this post
Reply
#5
Ah jij gaat lekker even naar CTM zonder ook maar ergens iets te droppen daarover :boos:
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#6
Tot voor een week geleden wist ik dat ook nog niet (:
Reply
#7
Wel knap, hoor. Als eerste van het forum naar Berlin Atonal en nu ook CTM... plannen voor Unsound?
Reply
#8
Ik heb na deze zomer een tussenjaar, dus denk het wel
[+] 1 user says Thank You to Mrmantel for this post
Reply
#9
Low
Reply
#10
(04-02-2019, 00:15)Uplift Wrote: Low

Hoe klonk het nieuwe werk live eigenlijk? Ben erg benieuwd naar hoe het vanavond wordt.
Reply
#11
Ingetogen, maar telkens met de juiste accenten. Het duurt nog even vooraleer ik dit jaar een betere show zie. Nouja, Sunn O))) als het goed is.
Reply
#12
Massive Attack, tweede avond.
Reply
#13
Low
Reply
#14
(05-02-2019, 01:49)thomas9790 Wrote: Low

Uplift had gelijk. Echter als die 6 minuten lange drone er niet in zat was het nooit zo goed geweest.
Reply
#15
Death Cab For Cutie. Band in de vorm van zijn leven.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
#16
Yes! Death Cab was weer heel sterk, door persoonlijke redenen niet zo indrukwekkend als in het Amsterdamse Bos. Vond de nieuwe nummers heel mooi in de set passen. Kan zomaar eens het eerste top10 concert van het jaar zijn geweest.
Reply
#17
100% eens.
Reply
#18
Shellac
The Messthetics
Lee Ranaldo (hele interessante verhalen + Q&A)
Steve Shelley, Erne Brooks & Matt Mottell
Reply
#19
Shellac
Reply
#20
(06-02-2019, 08:45)matteb Wrote: Yes! Death Cab was weer heel sterk, door persoonlijke redenen niet zo indrukwekkend als in het Amsterdamse Bos. Vond de nieuwe nummers heel mooi in de set passen. Kan zomaar eens het eerste top10 concert van het jaar zijn geweest.

Vond het ook iets minder sterk dan in het Bostheater. Maar had voornamelijk te maken met het geluid in de Grote Zaal en een set die voor m'n persoonlijke smaak iets minder interessant was.
Reply
#21
Donny Bénet
Reply
#22
Interpol
Reply
#23
Lucy Railton was erg goed en Vessel was één groot feest.
Reply
#24
Lucy Railton. Vessel weet ik niet helemaal zeker, maar de visuals waren vet.
Reply
#25
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Nils Frahm in de Afas. Het klonk verrassend goed, véél beter dan in Paradiso vorig jaar ergens. Ook was het publiek stiller. Al met al haalde het bij mij wel wat vooroordelen over grotere venues weg.

En Vessel. Al was ik niet eens zo’n fan van dat nieuwe album.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)