Poll: Offtopic discussies; eigen topic?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja
18.75%
3 18.75%
Nee
81.25%
13 81.25%
Total 16 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voor al uw offtopic discussies
Als hoofdverantwoordelijke voor het verneuken van verschillende topics door offtopic gediscussieer, nu dit eigen topic om dit soort discussies ongestoord voort te kunnen zetten.
Reply
Maar wat vinden we nu écht van de BKS-namen?
[-] The following 5 users say Thank You to Uplift for this post:
  • 1996Customer, Gunnar, Kalters, rob12nl, TheUncleG
Reply
(18-01-2019, 16:32)Uplift Wrote: Maar wat vinden we nu écht van de BKS-namen?

Geen idee ik ken alleen Carly Rae.
Reply
(18-01-2019, 16:27)Gerblansky Wrote:
(18-01-2019, 16:26)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:17)Gerblansky Wrote:
(18-01-2019, 16:13)TheUncleG Wrote:
(18-01-2019, 16:01)Willie Wrote: Het tweede deel is waar, maar ik ben het niet eens met het eerste.

Dat snap ik, er is bijna niets persoonlijker dan een kinderwens. Er is in principe ook niets mis met het krijgen van kinderen vanuit een sterke kinderwens. 

Alleen vind ik de vanzelfsprekendheid en sociale druk rondom het (niet) krijgen (willen) van kinderen oprecht een groot probleem.

Het omgekeerde is natuurlijk ook waar. Dat we ons met z’n allen wijsmaken dat je tot je 40ste vooral zo hard mogelijk moet werken, alles van de wereld moet zien en geen enkel evenement mag missen. Zo hard dat mensen inderdaad gaan geloven dat ze geen kinderen willen.

Waarvan is dit exact het tegenovergestelde?

Van de sociale druk die voorschrijft dat je kinderen moet krijgen omdat dat nou eenmaal zo hoort.

Het is inderdaad extreem persoonlijk dus het generiek definieren als “een slecht idee” is wel erg zwart wit.
De ene sociale druk als tegenstelling van de andere sociale druk, lijken mij geen tegenstellingen. Eerder twee op zichzelf staande issues.

Eerder vergelijkbaar met elkaar dan tegenpolen.
Reply
Ik vind het hier ook prima, hoor.
Reply
(18-01-2019, 16:34)Melliw Naj Wrote: Ik vind offtopic discussies best mag in andere topics en niet moeten opletten of dat het topic verneukt. Vaak zijn zulke discussies interessant en met 1 topic wordt het sneller onoverzichtelijkheid.

Vind het zelf overduidelijk ook niet zo`n probleem hoor, maar het voelt toch een beetje als praten in een stiltecoupé. 

Heb de indruk dat er meer niet dan wel op zitten te wachten, vandaar.
Reply
Dat topics kunnen ontaarden in discussies is toch juist wat dit forum interessant maakt?
[-] The following 5 users say Thank You to Mrmantel for this post:
  • halfvollemelk, hythloth, ijskolibrietje, Melliw Naj, Uplift
Reply
(18-01-2019, 16:36)Melliw Naj Wrote:
(18-01-2019, 16:35)Kalters Wrote: Ik vind het hier ook prima, hoor.

Ik vind jouw mening er niet tot doen.

Je moeder. Alsof we de mening van iemand die geld voor zijn klanten doorsluist naar de Kaaimaneilanden serieus moeten nemen. Doeeeeg.
[-] The following 1 user says Thank You to Kalters for this post:
  • Uplift
Reply
Ik heb trouwens het idee dat veel off topic discussies vaak voortvloeien uit een werkelijke discussie in die topics. Maar als er een keer een discussie komt over een ongerelateerd onderwerp dat hier wel past, kan deze toch blijven? Ik denk dat dit topic naast die discussies prima kan voortleven.
Reply
Marco DeMarco
[-] The following 1 user says Thank You to Koen for this post:
  • Kalters
Reply
Wel een beetje verleidelijk! Een boom opzetten over de stem van Bob Dylan of 't drukke geratel van Matthijs van Nieuwkerk!
Reply
Wat een onzin, structuur in Graz creëren is uiterst onnodig en haast onmogelijk.
Reply
(18-01-2019, 17:17)1996Customer Wrote: Wat een onzin, structuur in Graz creëren is uiterst onnodig en haast onmogelijk.

Nergens een boom over fijne incorrecte dingen kunnen opzetten, zoals de doos van Halsema, of de nieuwe plaat van Gerard Joling?
Reply
Ik rook alleen maar bomen. Verder ken ik die uitdrukking niet.
Reply
Een gevalletje onzin idd...
Reply
Friet of Patat?
Reply
(18-01-2019, 17:53)Melliw Naj Wrote:
(18-01-2019, 17:00)Kalters Wrote:
(18-01-2019, 16:36)Melliw Naj Wrote:
(18-01-2019, 16:35)Kalters Wrote: Ik vind het hier ook prima, hoor.

Ik vind jouw mening er niet tot doen.

Je moeder. Alsof we de mening van iemand die geld voor zijn klanten doorsluist naar de Kaaimaneilanden serieus moeten nemen. Doeeeeg.

Kaaimaneilanden zijn zó 2017.

Je moeder ook, hoe toevallig.
Reply
Ontopic is het nieuwe offtopic
Reply
Dit topic blijkt een slechter idee dan als correspondent in Turkije een extremistische ex helpen bij het aanvragen van een visum.

Slotje en verwijderen maar lijkt me.
Reply
(19-01-2019, 20:29)TheUncleG Wrote: Dit topic blijkt een slechter idee dan als correspondent in Turkije een extremistische ex helpen bij het aanvragen van een visum.

Slotje en verwijderen maar lijkt me.

Wel even off-topic blijven a.u.b.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)