Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gigs waar je bij kon...toch hebt gemist! (edit)
#26
Cypress Hill tijdens ‘Insane in the Brain’ op Lowlands in een totale wietmist!
Reply
#27
(17-01-2019, 16:03)Schobbeyak Wrote: Tom Waits de laatste keer dat ie in NL (Carré) was. Kostte toen 100 euro en daar haalde ik mijn neus voor op. Daar baal ik nu wel heel erg van.

Ja, had ik ook bij willen zijn. Ik haalde niet zo zeer m'n neus ervoor op: ik kon dat geld op dat moment niet missen, in 2004. En Radiohead in Vredenburg in 1997 had ik willen zijn. Afgelopen maand hoorde ik een gemene opname van Sonic Youth live in New York in 1988, en ik wilde acuut een tijdmachine hebben.
Reply
#28
In 2015 speelden The Strokes op 18 juni, en Blur twee dagen later in Hyde Park. Baal er nog altijd van dat ik daar geen weekend Londen van heb gemaakt.
Reply
#29
Ik ben waarschijnlijk 10 jaar te jong voor dit topic... maar Mount Eerie op LGW17, absoluut
Reply
#30
Maar dat heb je toen niet gemist, thomas9097
Reply
#31
Gelukkig niet.
Reply
#32
Ik dus wel. Die mag gerust op de lijst, want zelf al zag ik hem de week nadien in Sint-Denijs (met Mrmantel en Snackbar erbij, overigens); hij noemde de LGW-show wel zijn beste en bracht er een fucking live-LP van uit. Fail.
Reply
#33
Overigens begrijp ik het onderscheid niet tussen dit topic en al die andere ‘check m’n e-penis’ topics. Zelfs twee nieuwe op één dag nu.
Reply
#34
(17-01-2019, 16:47)Melliw Naj Wrote: Het topic gaat over concerten welke je gemist heb.

Dat blijkt dan niet uit het eerste deel van de topictitel.
Reply
#35
(17-01-2019, 16:47)Uplift Wrote: Ik dus wel. Die mag gerust op de lijst, want zelf al zag ik hem de week nadien in Sint-Denijs (met Mrmantel en Snackbar erbij, overigens); hij noemde de LGW-show wel zijn beste en bracht er een fucking live-LP van uit. Fail.

Waar was jij dan, halverwege Thurston Moore?
Reply
#36
(17-01-2019, 16:48)thomas9790 Wrote: Overigens begrijp ik het onderscheid niet tussen dit topic en al die andere ‘check m’n e-penis’ topics. Zelfs twee nieuwe op één dag nu.

Nee, dit is het 'check mijn kleine penis'-topic dus.

(17-01-2019, 16:49)thomas9790 Wrote:
(17-01-2019, 16:47)Uplift Wrote: Ik dus wel. Die mag gerust op de lijst, want zelf al zag ik hem de week nadien in Sint-Denijs (met Mrmantel en Snackbar erbij, overigens); hij noemde de LGW-show wel zijn beste en bracht er een fucking live-LP van uit. Fail.

Waar was jij dan, halverwege Thurston Moore?

Nee, maar ik weet ook alweer niet meer waar.
Reply
#37
Sorry voor 't zooitje. Heb de titel wat aangepast. Die van Uplift/Snackbar kan dan beter voor de wel meegemaakte...
Afgelopen jaar 't concert van Sohn in Amsterdam gemist terwijl ik tickets had. Balen!
Reply
#38
Garbage, Faithless en Tori Amos op PP 1998, Lauryn Hill het jaar daarna. Coldplay in de Club-tent op PKP 2000, LCD Soundsystem een keer of vier (?) op Lowlands.
Reply
#39
Faithless heb ik (overigens meerdere keren) tijdens PP gezien. Tori Amos stond dan op een dag dat ik er niet was?
Reply
#40
(17-01-2019, 16:05)Uplift Wrote: Tom Waits in de Bourla heb ik nog geweten en ik wou daar als 17-jarige graag naartoe, maar ik wist niet hoe aan kaarten te komen. Bleek achteraf dat de zaal tjokvol BV's zat.
Club 69 avant la lettre.
Reply
#41
lowlands 2005
terwijl ik bij vive la fete stond, miste ik HET optreden van dat jaar: "arcade fire"
Reply
#42
Blijkt uiteindelijk een kutband te zien. Niet kutter dan Vive la Fête, maar toch.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#43
(17-01-2019, 17:16)Fenderboy Wrote: Faithless heb ik (overigens meerdere keren) tijdens PP gezien. Tori Amos stond dan op een dag dat ik er niet was?

Nee, ze stonden op dezelfde dag (ik had een dagkaart) en 1998 werd daarna het jaar van God is a DJ (beelden van PP zitten in de clip). In 1999 mocht Faithless dus voor het eerst headlinen.
Reply
#44
(17-01-2019, 18:12)Maynard-J Wrote:
(17-01-2019, 17:16)Fenderboy Wrote: Faithless heb ik (overigens meerdere keren) tijdens PP gezien. Tori Amos stond dan op een dag dat ik er niet was?

Nee, ze stonden op dezelfde dag (ik had een dagkaart) en 1998 werd daarna het jaar van God is a DJ (beelden van PP zitten in de clip). In 1999 mocht Faithless dus voor het eerst headlinen.

Een forse miss dat ik bij een ander podium stond - of weer eens ergens anders stond te ouwehoeren.
Reply
#45
Depeche Mode in Ahoy... ik was helemaal weg van Playing the Angel, maar had het idee om te gaan opgegeven omdat het toch al was uitverkocht. Epische faal. Sowieso jammer dat ik pas het jaar daarop vanaf mijn twintigste serieus begon aan livemuziek, maar beter laat dan nooit.

Interpol op Lowlands 2007, heb ze dus nooit gezien toen Carlos D nog in de band zat.

Radiohead in 2012, was te skeer en zat destijds in een EDM-fase.

The Weeknd gedurende de 2012-2014 periode toen zijn setlists nog voor 100% uit vuur bestonden. Hoorde mindere dingen destijds over zijn livereputatie, maar terugkijkend naar Youtube videos bewijzen het tegendeel.
Reply
#46
Big Day Out januari 1996 Gold Coast Australië. Terwijl ik in een tent op de voorste rij stond te springen bij the Prodigy stond op een ander podium Nick Cave hoogstwaarschijnlijk een geweldige show weg te geven. Ook haalde hij Kylie Minogue er nog bij.

Ondanks dat ik een prima tijd had in de tent, heb ik tot op de dag van vandaag spijt dat ik niet bij Nick Cave heb gestaan en hem zo veel eerder heb kunnen zien dan in 2004 in HMH als allereerste keer.
[+] 1 user says Thank You to marcorenton for this post
Reply
#47
(17-01-2019, 18:40)hythloth Wrote: Depeche Mode in Ahoy... ik was helemaal weg van Playing the Angel, maar had het idee om te gaan opgegeven omdat het toch al was uitverkocht. Epische faal.

Optreden maart 2006?
Reply
#48
Yup.
Reply
#49
(17-01-2019, 18:47)hythloth Wrote: Yup.

Gelukkig hebben we de foto's nog. Tongue
Reply
#50
Ohja, Tool in 2012 had ik ook overgeslagen omdat die band mij destijds niks meer kon schelen en ik pas later weer dik fan werdt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)