Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Graz Boekenclub™
#1
We lezen nu How Music Works van David Byrne. Link (Beschikbaar tot aanstaande vrijdag)

7 januari - 11 januari: Lees hoofdstuk 1 ('Creation In Reverse')
11 januari - 13 januari: Discussie hoofdstuk 1
[+] 3 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#2
David Byrne's How Music Works lijkt me ideaal voor zogenaamde elitairen als ons. Smile
[+] 3 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#3
Lijkt me een goede keuze. Zijn er meer mensen die dit leuk lijkt? Laat het voor vrijdag even weten, dan kunnen we dan wellicht van start.
Reply
#4
Tof boek, dat ik graag nog een keer lees. Sowieso genoeg voer voor discussie.
Reply
#5
Byrne's boek heb ik hier ook wel liggen (schandelijk genoeg zelfs bijna onaangeraakt...).
Reply
#6
Ik zal niet vaak meedoen, maar deze heb ik toch thuis liggen.
Reply
#7
Ja, goede aanleiding om dat boek eindelijk een keer te lezen
Reply
#8
Ik wil best meedoen, maar als arme student: heeft iemand een pdf/epub'je?
[+] 1 user says Thank You to Kalters for this post
Reply
#9
Ik kan ook aan dat boek, dus ik ben in. Wat is de DL?
Reply
#10
Ik stuur jullie straks een PM met de downloadlink!

EDIT: Nee, ik plaats de link in de eerste post.
[+] 2 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#11
IK lees erg veel, maar geen idee of ik altijd mee doe. Ik ga het per boek bekijken.
Reply
#12
Ik vind het leuk om mee te doen, zal me hopelijk wat meer aan het lezen krijgen. En download-linkjes voor arme studenten worden inderdaad erg gewaardeerd.
Reply
#13
Ik vind 't een geweldig initiatief.
#historie/feitelijkheden.
Reply
#14
Dit is toch Graz, waar mensen in het verleden kapot werden gemaakt als ze niet wilden betalen voor muziek? Lekker dubbele moraal dan als het om schrijvers en journalisten (zie ook topic 'breaking the paywall') gaat.

Verder wel een leuk idee, ik doe wel mee en koop het boek wel gewoon!
Reply
#15
Jij hebt het Eerlijk zullen we alles delen topic nooit opgemerkt?

Leuk initiatief, maar geen tijd voor om mee te lezen.
Reply
#16
Paywalls van commerciële kranten zijn weer totaal iets anders en dat heeft niks met dubbele moraal te maken.
Reply
#17
(06-01-2019, 22:54)thomas9790 Wrote: Lijkt me een goede keuze. Zijn er meer mensen die dit leuk lijkt? Laat het voor vrijdag even weten, dan kunnen we dan wellicht van start.

Kocht How Music Works een paar weken terug, dus komt goed uit om in elk geval de eerste ronde (proberen) mee te doen en bij te blijven. Al ben ik sinds de jaarwisseling al wel hooked aan Beastie Boys Book en aan Norwegian Wood van Murakami. Wanneer starten we? Nu?
Reply
#18
Okee, zie de eerste post voor de link. Jullie hebben tot en met aanstaande vrijdag om de eerste 25 pagina's (hoofdstuk 1) te lezen, dan is het in het weekend tijd voor de discussie Big Grin
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#19
[Image: Boek.jpg]

Kut.
[+] 8 users say Thank You to Max for this post
Reply
#20
Ben zelf ook een redelijk fanatiek lezer, maar ga het niet redden om aan deze discussie mee te doen. Ben nu in biografie van Jason Molina bezig en moet ook voor begin februari Nemesis van Philip Rot lezen voor leesclub.
Reply
#21
Zijn leesclubs terug een ding ofzo ?
Reply
#22
Voor mannen is het gewoon een middel om eens per maand ofzo te kunnen gaan shoppen met een gegronde reden.
Reply
#23
Lana Del Rey komt binnenkort met een dichtbundel
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
#24
De dichtbundel van Jonathan Wayne (Jonwayne), van een jaar of 2 terug is wel echt een aanrader.
Reply
#25
(07-01-2019, 18:23)1996Customer Wrote: Zijn leesclubs terug een ding ofzo ?

Geen idee of dat nog hip is, interesseert me ook niet. Maar ben een paar jaar geleden meer gaan lezen en vond een leesclub een prettige aanvulling.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)